hahaha ja Wolly, ga dus in de wachtweken NIET schoonmaken hihi. Was gelukkig al heel ver en heb het toch maar even afgemaakt. Alles is weer heerlijk fris beneden... liefs Daffie
Hey meis, gisteren officieel begonnen met de poging lees ik! Joepiee! We volgen elkaar weer lekker op... das mooi, dan voelen we ons niet zo alleen he? Jij hoeft maar 1 week de pil te slikken voor je mag beginnen met spuiten he? Ik moet dat 2 weken. Ik mag zaterdag de 1e spuit weer zetten! Heb er gewoon zin in, stom he? xxx
Hey Jootje, Ik moet 10 dagen de pil slikken en als ik eerder ongi was geworden langer. Ze stellen gewoon een datum voor het begin van de decapeptyl vast en daarvoor moet je minimaal een week de pil hebben geslikt! Ik volg je op de hielen hahaha Succes meis, liefs Daffie
Rach, ik krijg idd zetpillen. 2 diclofenac en 1 paracetamol. Voor de punctie (ca 3 kwartier) moet je 1 diclofenac zetpil en een paracetamol zetpil inbrengen (heb ik toen gewoon gedaan op het toilet in het UMC, mannetje was zaad aan het produceren ) De andere diclofenac mag je eventueel na de punctie nog inbrengen, maar ik had hem niet nodig.. Liefs Daffie
ik heb 3 dezelfde zetpillen. er is me alleen verteld dat ik ze vlak voor de purrie ( ) moet inbrengen. en moet de man zaad produceren vóór de punctie?
Bij ons was dat wel zo ja..., maar iedere behandeling en bij iedereen is het weer anders volgens mij... Daffie
zo zie je maar dat het idd bij iedereen anders is bij ons krijg ik een spuit in mijn bil en een pilletje maar geen zetpillen ofzo en mannetje moet idd thuis zaad produceren en meenemen naar het zh
ik heb nog nooit zetpillen gebruikt. nu even een raar vraagje zit er een omhulsel om die zetpillen? en poep je die later weer uit?
nee hoor, zetpillen zitten gewoon in plastic verpakt...dat haal je eraf en dan breng je ze in. Ze lossen op in de darmwand en je verliest er niets van. greetz Daffie
Whahahah, die rach met d'r zetpillen en d'r purrie. Ik lig weer eens in een stuip... Meiden allemaal veel succes met de purrie, als je het zo zegt klinkt het veel minder eng!
hahaha ja sorry hoor ik moest het gewoon even weten (actie voor mij: met de plastic hulzen inbrengen en afvragen waarom ze gewoon blijven zitten hahahaha)
Al 5 dagen aan de pil en gelukkig merk ik er niets van! Over 6 dagen mag ook ik weer beginnen te spuiten, kan bijna niet wachten We zitten alweer plannen te maken voor als het mocht lukken, doen jullie dat ook? Hoe het zou zijn en wat voor pappie en mammie we zouden zijn hahaha.... Liefs Daffie
Hey Daffie, Dat klinkt echt heel bekend! Aan de ene kant blijf ik steeds denken dat het ons niet gaat lukken maar aan de andere kant zijn wij ook aan het fantaseren hoe het zal zijn als... We hebben al 2 jongensnamen en 2 meisjesnamen (voor het geval het een tweeling gaat worden..), we weten al hoe de babykamer er ongeveer uit zal gaan zien... en dat soort dingen, waar we de box neer willen zetten etc etc. Ik heb donderdag efteling-kaartjes van mijn man gehad en ik hoop ook al stiekem dat we dan niet met zijn tweetjes gaan maar met zijn drietjes of viertjes (waarvan er dan dus 1 of 2 in mijn buik rondhangen..).. Dus ja het klinkt heel bekend en ik denk dat dat ook heel logisch is, toch? Nog maar 6 daagjes en dan kan je gaan spuiten he? Fijn joh. Dan schiet het voor jullie ook alweer op. Ik heb deze keer ook geen bijwerkingen van de pil gehad.. Gisteren mijn eerste spuit erin gezet, wel weer even vreemd, ging wel weer heel makkelijk maar voelde even vreemd... Op naar jouw spuitjes! xxx