dat doen wij ook hoor ik denk dat dat heel normaal is! wij hebben ook al namen klaar liggen enzo maar om mezelf te beschermen denk ik ook na over als het mislukt... (ik wil niet te positief blijven natuurlijk, want anders is de teleurstelling extra groot)
Daffie, meid, heel veel succes met de decapeptyl en de rest van de spuiterij! Ik duim voor jou, mijn kaars brandt ook voor jou! Succes! Liefs Ester
Hey Esther, wat ontzettend leuk om weer eens iets van je te lezen... Hoop dat het met jou ook goed gaat en dat de rust je goed gedaan heeft. Vindt het heel lief dat je aan me denkt en je kaarsje voor me brandt! Dat kunnen we wel gebruiken voor deze nieuwe poging....als er nu maar een bevruchting optreedt, dan zijn we al een stap verder! Rach en Jootje, gelukkig dat jullie dat ook doen Zijn we niet de enige rare figuren hahaha. Ik bedenk allemaal dingen, maar hou ook een slag om de arm omdat ik weet dat het ook wel eens niet kan gaan lukken...Maar we moeten toch positief blijven he! Dikke knuffel Daffie
Net de sportarts aan de telefoon gehad en ik hoef niet meer bij hem terug te komen voor mijn voet. Waarschijnlijk duurt het nog wel 4-6 maanden totdat ik weer alles kan wat ik voor de blessure kon, maar er zit verbetering in met mijn voetbrace.... Nu hebben we dus echt de vrijstelling om weer te gaan beginnen....waren we natuurlijk al, maar voelt nu beter Groetjes Daphne
Kei goed daffie! Dat is weer een kleine zorg minder.. zorg wel dat je voetje genoeg rust krijgt he? En dan nu op naar mooie emmy's! xxx
als ik zou antwoorden: nee hoor, daar denken we nog láááááng niet over na! dat zou ik een klein beetje apart vinden.. het is toch leuk om over een kleintje na te denken? ik heb je verhaal niet gevolgd omdat ik toen nog druk aan het IUI'en was. Maar je hebt al een keer een ivf/icsi poging gehad, en toen had je geen bevruchting? en wat is er met je voet? (als ik dat weet ben ik redelijk up to date )
hahaha, We hebben inderdaad al 1 IVF poging erop zitten, waarbij totaal geen bevruchting was opgetreden. Zelfs niet nadat ze het zaad speciaal bewerkt hadden en er meer in een kweekschaaltje hadden gedaan dan normaal is. We krijgen nu dus ICSI omdat het zaad niet aan de eicel bindt en dus niet binnen kan dringen! Mijn voet heeft een chronische overbelasting en daar zit ik al sinds eind oktober vorige jaar mee. Heb zelfs op krukken gelopen en er een injectie ingehad. Vandaar dat we de ICSI poging ook uitgesteld hadden, We hadden namelijk al gelijk in Februari weer mogen beginnen anders. Zo..nu ben je weer bij Liefs Daffie
ok, bedankt wat erg joh, dat de 'zaadjes zich niet konden hechten aan de eicel'. was zeker enorm schrikken en nog één vraagie, 'chronisch overbelast'? met wat dan? of kan je voet gewoon niet zoveel hebben?
Ja, dat was zeker schrikken Rach....de grond ging onder me weg toen de gynaecoloog belde om dat te vertellen. Gelukkig kregen we een week later via de verzekering te horen dat die poging niet wordt meegeteld omdat er geen bevruchting en terugplaatsing is geweest....dat is niet bij iedere verzekering zo, maar wij zijn er superblij mee...dat betekent namelijk dat we nog gewoon 3 ICSI-pogingen kunnen doen. Chronisch overbelast is voor mij ook nog een vraagteken haha Ik schijn volgens de arts al een jaar of 2 overbelaste pezen en gewrichten te kunnen hebben gehad, maar tijdens een handbalwedstrijd heeft mijn voet gezegd dat het toen genoeg was. Toen is er allemaal vocht tussen mijn gewrichten en peesschede gekomen en zo is het dus overbelast. Ik heb een staand , lopend beroep en sport normaal gesproken best veel. Misschien dat ie daardoor overbelast is en 1,5 jaar geleden woog ik 20 kilo meer, wat natuurlijk ook een overbelasting geeft. Al met al dus niet echt duidelijk waar het vandaan komt, maar ben blij dat er eindelijk vooruitgang in kijkt te zitten Snap je hem nog Liefs Daffie
zo daffie, nog 1 dag en dan mag jij beginnen! bedankt voor je duidelijke uitleg dan rest mij nog één vraag: welke verzerering heb je!? die wil ik ook!
Wij zitten bij de IZZ Rach, dus als je in de zorg werkt kun je hierbij Nog 1 dagje en datn gaat inderdaad de eerste spuit er weer in ! Liefs Daffie
Hoi Daffie, ik heb je hier ook gevonden hoor! Nog 1 nachtje slapen en dan gaat het circus weer beginnen he meis? Ik zie bij jouw onderschrift staan 8 april start ICSI, bedoel je niet 18 april? Héél veel succes meis en ik duim me dizzy voor jullie! [-o< Een vraagje: ik wil me ook aanmelden bij beebiesite.nl maar ze vragen om de datum van de geboorte van de baby, hoe heb jij dat gedaan? Liefs, Daantje
Ik heb de datum van het begin van de kinderwens ingevuld en het toen de weg naar een kindje genoemd.... Ik ben op 8 April met de pil begonnen en dat is onderdeel van de ICSI behandeling, vandaar dat ik 8 april heb staan
Nog een nachtje slapen en dan morgen om 18:00 de eerste Decapeptyl erin! Ik heb er weer zin in, dus kom maar op met die spuit Slaap lekker, Daffie