vandaag starten met de puregon! succes! en Flam zei ergens anders dat haar hoofdpijn minder werd bij het starten van het 2e hormoon. hopelijk heb jij dat ook. succes vanavond!
Hey meisje, Hoe is het nu? Vandaag begonnen met Puregon? Dan zijn we weer samen aan het "kweken" hihi.. Je hebt wel wat zware dagen nu he? Met het overlijden van je oom en dan ook nog de hoofdpijnen en de hormonen.. dat zal wel een fijne week zijn zeg! Lijkt altijd wel of alles tegelijk komt he? Ik hoop dat je alles een plekje kan geven en dat we binnenkort een hele grote roze wolk zien! xxx
Het lijkt inderdaad wel of alles tegelijk komt. In 3 maanden tijd heb ik al 3 crematies gehad...das toch niet leuk meer he! Vanavond de puregon erbij gespoten...vindt het nog steeds vreemd dat ik nu pas na 8 dagen de 1ste FM heb, terwijl dat bij de IVF al na 5 dagen was, maar het zal wel kloppen. Morgen een vrijgezellendagje, dus dat wordt lachen, gieren en brullen hahaha....Heb er erg veel zin in en het wordt mooi weer, dus we mogen niet klagen! Iedereen een fijn weekend en Rach, ik hoop dat jij ook over niet al te lange tijd weer mag starten! Dikke knuf voor jullie allemaal....Daffie
Hey meis, Lekker aan het geniete van het vrijgezellendagje? Lekker hoor.. ff alles overboord gooien en uit je dakje gaan! xxx
Heeeey, Het vrijgezellendagje was errug geslaagd. Heeb op een westernboerderij allemaal spelen gedaan en we hebben Quad gereden, dat vond ik echt tof hahaha...ik dacht dat ik echt een slome muts was, maar ging op het laatst echt knonhard! Vandaag de 3e puregonspuit gezet en aangezien het meer eenheden zijn als de 1ste poging, ben ik wel een beetje huiverig voor overstimulatie...ook na het lezen van de situaties van Rach en Caruli Vrijdag pas de eerste echo, dus ga me maar flink bezig houden deze week. Morgen eerst even werken en dan de crematie van mijn oom. Gelukkig 3 dagen vrij dan en met het mooie weer gaat het wel wat worden hoor. Woensdag op kraambezoek bij een collega'tje en daar heb ik voor de verandering eens wel zin in hahaha en donderdag de 2 kinderen van mijn beste vriendin de hele dag bij ons. 7 en 4 jaar, dus we gaan maar naar een grote speeltuin waar ze kunnen klimmen en klauteren Ik merk wel dat ik minder goed slaap, of dat nou door de hormonen komt of dat de spanning toch weer gaat opspelen weet ik niet, maar het is wel vervelend. Ook ben ik nogal vergeetachtig en voel ik me zo ontzettend lomp, maar ach we hebben het ervoor over. Lieve meiden, knuf voor jullie allemaal... Daffie
ik vind dat jij het wel erg druk hebt (geestelijk en lichamelijk) trek je het allemaal een beetje? je hebt zowel hele nare dingen als hele leuke dingen in korte tijd meegemaakt, en die hormonen maken je gevoel erbij nog weer heftiger. (hier komt de mama die in mij zit: ) doe je wel een beetje rustig aan? ik snap dat je bang bent voor overstimulatie, maar ik heb laatst in een tabel gezien dat zo'n 90% van de vrouwen die gestart zijn met de behandeling tot een punctie komen. vind ik best wel een mooi getal liefs liefs liefs!
haha dat geeft me weer hoop lieve Rach! Ik heb het druk, maar voel me er goed bij...morgen is even wat minder, maar probeer positief te blijven, want dat kan de poging alleen maar ten goede komen...en verder vindt ik al die afleiding heerlijk...de weken vliegen voorbij, zonder dat ik er erg in heb...beter kan niet! Knuf Daffie
Hey meiden, Gisteren de crematie gehad van mijn oom en het was echt heel druk. Ik denk dat de helft van de mensen moest blijven staan! Het deed mijn tante echt goed dat het zo druk was.. Ik heb de tranen ook rijkelijk laten vloeien, de hormonen maken het toch nog erger dan wa ik normaal al aan tranen heb in zo'n situatie! "s avonds zijn we lekker uit eten geweest met mijn ouders en broertje. Dit was een goede afsluiting van zo'n dag! Vandaag hebben we de praxis leeggehaald haha. We zijn tuinplantjes wezen halen en mijn husband is nu de tuin aan het volzetten en de potten aan het vullen... Het wordt weer een fleurige boel daarbuiten. Ik ga gauw weer even helpen, dikke knuf Daffie
wij hebben onze plantjes vorige week bij de gamma gekocht het fleurt de boel gelijk op he goed om te horen dat het druk zijn je goed doet. even volhouden tot de testdatum! misschien was het ook wel even lekker om al die tranen eruit te laten. het moet er toch allemaal uit
Hey meis, Emotionele dag geweest dan he? Laat de traantjes maar lekker gaan hoor.. ik merk altijd dat dat enorm oplucht naderhand! En nieuwe plantjes in de tuin en dan zo'n weertje.. dat fleurt de boel aardig op! Ik geniet momenteel ook heel erg van onze tuin die zo mooi erbij ligt! Let goed op jezelf en op naar je FM! xxxx
Het is zeker goed om soms even de tranen te laten lopen meiden, maar het is niet te stoppen dan hahaha. Tuintje ligt er weer prachtig bij en ben benieuwd als alles in bloei staat, zal een kleurige boel worden... Ik voel momenteel steeds van die steekjes/steken in mijn onderbuik...zal wel flink wat eieren aan het kweken zijn en kan niet wachten tot vrijdag de 1ste fm is...ben zo benieuwd hoeveel en groot ze zijn! Rach, hoe is het meis? Hoe gaat het nu verder bij jullie? Liefs Daffie
Ik ben niet veel op alle topics mar af en toe lees ik even bij. Probeer me een beetje op te laden voor mijn nieuwe baan inde zon. En opladen voor de terugplaatsing en de spannende weken. Wil je eerst even condoleren met je oom. Wat triest, zo'n lieve oom naar z'n graf brengen. Wil je daar nog veel sterkte mee wensen! Verder duim ik weer keihard voor je FM maar als ik zo lees dat je ze al een beetje voelt groeien gaat dat helemaal goed komen Liefs Flam
Hey meis, Ik heb dat ook (en had ik ook al na 3 dagen spuiten ofzo) van die steekjes..Dat is denk alleen maar een goed teken... Kweken die handel! hahahaha.. Ik ben benieuwd naar je resultaat, zal heel hard duimen en vrijdag ook heel hard aan je denken! xxx
Hoi Daffie, Allereerst sterkte met het verlies van je oom... Spannend is dat elke keer weer he, die FM? Ik ben ook elke keer weer nieuwsgierig hoe groot het is geworden... Overmorgen is het alweer zover, ik ga voor je duimen! Liefs Alice
Hey meissie, Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor de fm morgen! Ik weet namelijk niet zeker of ik vandaag nog kan komen kijken hier.. ik ga zo lekker in de tuin liggen en vanavond gaan we naar mijn schoonouders... Ik heb morgen waarschijnlijk mijn laatste fm! Want ik krijg waarschijnlijk zondag of maandag (dus pinksterbaby..hihihi) de punctie. SUCCES ik zal aan je denken en voor je duimen! xxx
Hey Daffie, ik lees dat je alweer de 1e FM krijgt? Nou, heel veel succes. Mijn duimen draaien weer op volle toeren. En eh..... geniet ondertussen maar van het mooie weer. dat doe ik ook 8) Liefs Hope
Dank jullie wel meiden, ik vindt het wel weer spannend hoor. De hormonen werken flink op mijn zenuwen hahaha. Ben daarnet toch uitgevallen tegen een handbaltamgenootje van me, was het helemaal zat. Meestal slik ik alles in en bewaar ik de lieve vrede, maar nu was het flink duidelijk hahaha. Hope, ik geniet zeker van het mooie weer, moet alleen de komende 4 dagen werken Tenzij er een punctie komt natuurlijk! Liefs Daffie
Hey meiske, En...? Hoe was jouw fm? Mooi resultaat al? Ik ben heel benieuwd. Hier tot nu toe alles helemaal goed. Nu telde ze ongeveer 15 follikels, maar nog varierend van 12 mm tot 20 mm. Ze wil de kleintjes nog even een beeetje bijtrekken zodat ze ook meedoen met de punctie (anders zijn het er ongeveer 7). Morgen nog keertje terug en ze verwacht maandag de punctie! xxx
Hey meiden, Vandaag dus de 1ste FM gehad, toen meteen doorgeraced naar mijn werk en daarna weer naar mijn ouders voor het eten, dus nu pas de update! Voorlopig nog geen punctie, want ze zijn allemaal nog te klein. Rechts zitten er ongeveer 7 follikels waarvan er 4 al wat groter (10-11 mm) zijn en 3 wat kleinere die door moeten gaan groeien. Links doet deze keer wat minder mee, want daar zitten 2 follikels van ca 10 mm en 2 a 3 kleintjes. Maar ik vindt het prima zo...het gaat langzamer door de decapeptyl, die had ik vorige keer natuurlijk niet. Ik mag maandag weer terugkomen voor de 2e FM, maar ze dacht dat ze dan ook nog niet ver genoeg zouden zijn, dus wrs pas donderdag of vrijdag punctie volgende week. Stond er daarstraks een voicemailbericht op mijn telefoon van de IVF-poli, dat ik 13 mei om 8:45 een echo heb Ik snap er niets van, want ik heb afgesproken dat ik maandag (de 12e) om 8 uur weer terug moet komen. Ik heb geprobeerd de poli te bellen, maar er was natuurlijk niemand meer aanwezig om half zes en aangezien het maandag pinksteren is krijg ik niemand meer te pakken. De mevrouw van de centrale vertelde dat ik morgen het best even kan bellen en dan naar de dienstdoende voor de IVF vragen. Dat gaan we dus mar doen, want ik heb geen zin om maandag voor niets te komen. MOet al later naar mijn werk door de echo, dus als het niet nodig is, dan doen we dat niet natuurlijk....ik ben confused Dikke knuffel Daffie Jootje, laat het maar rustig aan gaan, verwacht ik bij mij ook hahaha. We gaan toch telkens gelijk op zo he meis! Succes morgen weer!
Hey meis, Mooie score toch?! Vind ik wel.. bij mij waren ze bij de 1e meting ook niet zo groot, en nu zijn er toch meer bijgegroeid dus zo zie je maar, en des te meer tijd hebben de eicellen om te rijpen! Wel vreemd van die afspraak van maandag.. hmm.. inderdaad maar eens proberen de dienstdoende arts te pakken te krijgen,anders kom je maandag voor niets. Ik blijf voor je duimen en deze keer is het voor allebei gewoon raak! het kan niet anders.. ! xxx