daffie, het kan beter iets langzamer gaan, dan iets te snel hoor! vervelend zo'n misverstand. hoop dat er voor maandag duidelijkheid is. wij hebben inloopspreekuur, dus als je op een foute ochtend zit maakt eht nog niet echt veel uit. succes maandag (hopelijk maandag(
Ik vindt het ook heel niet erg dat het wat langzamer gaat hoor....Als het uiteindelijke resultaat er maar is! We hebben trouwens vanmorgen gebeld met het ziekenhuis en we moeten dus toch dinsdagmorgen komen. Ze hebben gisterenmiddag overleg gehad en het blijkt dat ik wel een dagje later kan komen omdat het toch niet zo snel gaat! Vindt het eigenlijk wel best zo....moet maandag werken, dus zou niet zo goed uitkomen en dinsag ben ik vrij, dus komt het prachtig uit. Nu is dus op zijn vroegst donderdag de punctie, maar het kan natuurlijk ook nog later worden... Liefs Daffie
nou, toch wel handig dus. steeds vrijnemen is ook niet handig he. ik word tegen 12en dond gebeld en dat zit ik net in de bus naar huis, ook helemaal niet handig! als je doorrekend zouden je follikels donderdag rond de 20 mm zitten.
Ik kan ook gewoon niet zomaar vrij nemen van mijn werk Rach. Werk in de verpleging en we zijn altijd net aan ingepland...we kunnen niet zomaar even een dagje vrij nemen. Voor de punctie moet ik me ook echt ziekmelden en als ik de dagen daarna me niet goed voel meldt ik me ook ziek. Maar voor de echo's en telefoontjes kan ik geen vrij krijgen, wel later komen...maar ja alles voor het goede doel he! Zou mooi zijn als de follikels donderdag zo groot zijn hihi Hoop eigenlijk dat ik donderdag de punctie heb, want dan kan ik lekker donderdag en vrijdag ziek thuis blijven van mijn werk...errug he! In de bus gebeld worden is ook niet echt handig zeg.... Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben tegen je?! Liefs Daffie
ohjee daffie dat komt echt steeds net aan met je werk! ik kan me wel makkelijk afmelden, geen probleem. alleen t voelt niet echt lekker dat ze precies op de hoogte zijn van alles. en dat jij hoopt dat je donderdag je punctie heb is niet raar hoor misschien een idee om dan die vrijdag met een lekker sapje en een goed boek in de tuin onder de parasol bij te komen nee in de bus gebeld worden is niet handig. ik had gedacht dat ze me afgelopen donderdag zou bellen (misverstand). ik zit ook nog even na te denken hoe ik dit moet gaan oplossen. ik hoop dat je dinsdag goed nieuws krijgt!
Kan je niet later met de bus gaan of vragen of ze je later willen bellen? Dat bijkomen met een drankje onder de parasol zie ik wel zitten haha We gaan het weer zien en horen dinsdag, nog even geduld Gelukkig moet ik morgen en maandag werken, dus dat scheelt alweer! Ciao Daffie
Hey meis, Morgen weer de fm! Ik duim heel hard voor je en hoop dat het een mooi resultaat geeft. Wellicht dan donderdag de punctie-dag! Duim duim duim Spannend he? Nu het weer zo dichtbij komt. Ik kom morgen weer even kijken hoe het ervoor staat! xxx
Het is inderdaad wel weer errug spannend Jootje. Heb ook last van de hormonen, ben hondsmoe, vergeetachtig en beetje lomp Morgen horen we meer....eerst vannacht ouders naar Schiphol brengen en dan even slapen en vroeg weer op om naar het UMC te gaan! Gelukkig heb jij de punctie alweer achter de rug en volgt nu het rotste gedeelte waarin je alleen maar kan wachten. Mijn kaarsjes branden voor jullie meid! Dikke knuf Daffie
Zijn net terug van de 2e FM en ze zijn mooi doorgegoeid. Rechts zitten 5 follikels tusen de 17-21 mm en wat kleintjes en links zit er 1 van rond de 20 en 3 wat kleinere van rond de 12-13 mm. Oftewel donderdag of vrijdag de punctie. Deze ghynaecologe dacht donderdag, maar we worden vanmiddag tussen 13:00-15:00 uur gebeld voor de exacte dag. Ben blij dat we niet meer terug hoeven te komen voor een FM en dat de punctie in zicht is. Ik zie wel op tegen de pregnyl, omdat ik daar vorige keer zo beroerd van ben geweest Gelukkig mag ik de helft spuiten, dus ik hoop dat daarmee ook die nare bijwerkingen wegblijven Ik ga lekker genieten van mijn vrije dag, na 4 dagen gewerkt te hebben terwijl bijna heel nederland vrij was Liefs Daffie
Wauw wat een mooi resultaat zeg! Ik heb er niet heel veel verstand van maar gezien de grootte van je folli's denk ik ook dat je donderdag de punctie gaat hebben! Spannend he? Ik heb ook pregnyl gehad, maar gelukkig heb ik nergens last van gehad. Ik moest ervoor naar het ziekenhuis want hij moest intra-musculair gezet worden? Moet jij dat ook? Ik blijf lekker doorduimen.. we volgen elkaar wel lekker snel op zo he? xxxx
Daffie, ik ben er nog hoor, achter de schermen ! En wat een mooie score bij de 2e FM Ik ben benieuwd of het nou Donderdag of Vrijdag is maar ik kijk nog even op je topic vandaag. Ik ga keihard voor je duimen en dat je er maar een beetje makkelijk doorheen mag rollen zonder al te rare bijverschijnselen! en dan lekker even rust! Gr van Flam en ik denk aan je
Daffie, Goed om te horen dat je nu een datum hebt voor de punctie. En met een mooie score! Ik ga hard voor je duimen dat er een aantal mooie eitjes uit voort komen En ik hoop dat je niet al te veel last van de pregnyl krijgt. Liefs, Vietje
He meiden, Ik heb donderdag de punctie! Ben weer helemaal vol van emoties, gedachten gaan weer naar Januari, waar het wachten na de punctie niet beloond werd, omdat er geen bevruchting was opgetreden.... Donderdagochtend om half elf mag mijn mannetje zijn klusje klaren en dan rond 11 uur is de punctie....vindt het weer zooooo spannend. De punctie zelf niet hoor, daar kom ik wel doorheen, maar het wachten daarna Vanavond de pregnyl en ik hoef gelukkig maar 1 ampul te spuiten na die vervelende bijwerkingen bij de 1ste poging. Hoop dat ik die rare klachten allemaal niet meer krijg vanavond en vannacht! Morgen lekker niets meer spuiten Ben helemaal blij dat mijn follikeltjes zover zijn hahaha Ciao Daffie
Hey daffie. Goed nieuws meid. Vandaag de laatste spuit hopelijk zonder veel bijwerkingen, morgen hoeft dat gelukkig niet meer dan ben je er vanaf Alvast heeeeeeeeeel veel succes donderdag ik ga voor je duimen voor een mooi resultaat. Liefs wolly
ik ben heeel blij voor je! snap wel dat alles van de vorige keer even boven komt. ik hoop dat je niet die nare bijwerking van de pregnyl hebt zoals je die de vorige keer had!
Go Daffie, go Daffie Je gaat er weer voor. Morgen de punctie. Geweldig. En ik ben blij dat het spuiten van de pregnyl deze keer goed ging. Ik ga morgen heel hard voor je duimen, voor de punctie maar nog meer voor een goede oogst. Succes alvast, liefs Hope
Hier wordt ik vrolijk van meiden hahaah. Ik ben zeker blij dat de pregnyl goed gegaan is en dat ik geen rare bijwerkingen heb gehad vannacht. Ik ben de boel aan het slopen hier en dat zal mijn husband niet leuk vinden Ik wilde de videorecorder aansluiten op de nieuwe tv en toen ik dat gedaan had en er een video instopte, is de video vast blijven zitten en kan ie niet afspelen en er niet meer uit. Toen wilde ik gewoon de tv aanzetten, maar daar komt echt geen beeld meer op en het is een nieuwe Het is ook zo'n dradenwirwar achter de tvkast dat ik er echt niets meer van snap. Nu maar wachten tot mijn lieffie vanavond thuiskomt en alles weer fixed (hopelijk) Ciao Daffie
Hey meis, Wat ben je toch weer handig geweest je zou bijna zeggen: een echte vrouw hahahahaha.. Ik wil je heeeeeeel veeeeeeel succes wensen morgen met de punctie! Ik zal aan je denken en voor je duimen.. Denk aan je ademhaling en probeer te ontspannen, dan wordt je vast net zo'n rolmodel patiënt als ikke was! DUIM DUIM DUIM xxx
Gelukkig heeft mijn man het alweer gemaakt, alleen de video is naar de knoppen. Helaas.... Ik ga heel goed op mijn ademhaling letten en het gaat vast goed komen! Ik laat het morgenmiddag wel weten! Liefs Daffie