Je maakt me echt aan het lachen Jootje! Maare, nu verwacht ik wel nog een andere verassing he, je hebt het namelijk al verklapt en ik ben dol op verassingen hihi.... Succes met de twins... xxx Daffie
jij vanavond daffie! ik ben bij de generale repetitie geweest van Jootje voor de fanfare het zag er goed uit
Lieve Daffie, Heel veel toi toi toi morgen tussen 9 en 10! Ik denk aan je en mijn kaarsje brandt voor jullie! Ik hoop zo erg dat jullie goed nieuws krijgen! xxx
Spannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnend. Je hebt nu al gebeld denk ik. Ben heel benieuwd Succes. liefs Hope
Ik ben zo blij, ik ben zo blij....dat er embryo's zijn tralalala We werden gewoon om 5 voor negen al gebeld en er zijn 5 embryo's ontstaan....GOED HE! Morgen worden er 1 of 2 teruggeplaatst afhankelijk van de kwaliteit morgen..ik zeg "doe er maar meteen 2 hahaha".... Zo dichtbij zijn we nog nooit geweest in 2,5 jaar tijd! OOhhhh, wat zullen de komende weken spannend worden, ik kon deze 3 dagen al slecht slapen, laat staan de komende 2 weken hahaha....ga mijn dagen maar volplannen! Allemaal bedankt voor het duimen en de kaarsjes...blijven doorgaan hoor, dan doe ik het ook voor jullie Liefs van een hele blije Daffie en haar net zo blije husband....
JIPPIE JIPPIE JIPPIE JIPPIE Daffie heeft embryo`s. Heel veel succes morgen met de TP en we gaan voor twins he? Liefs Hope
WHOOOOOOPEEEEEE! Wij (mijn man en ik) zijn zooooooooo blij voor jullie! Het is jullie zo gegund! Eindelijk ook heel dichtbij! We gaan ook voor de twins he? Net als ik...hihi... Tot morgen, dan heet ik je welkom op het bankje! Geniet maar lekker van je FANTASTISCHE zondag! Kusjes
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE Gefeliciteerd Dafffie. Op naar een mooie tp, en bijbehorende zwangerschap. X Vier
jeeeej! ik ben zo blij! ik ben net thuis, gelijk even zoeken naar je topic natuurlijk wat een opluchting he.. kan me zo goed voorstellen! hier de beloofde fanfare:
Fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen vandaag! Succes morgen en sterkte de komende weken met wachten! Liefs van mirjam
Wat een prachtig nieuws Daffie Ben zo blij voor je en ga duimen voor een hele mooie terugplaatsing Groetjes Flam
Ik ben niet zo goed in het uitvogelen hoe dat werkt met die plaatjes... hahaha. gelukkig hebben we Rach daarvoor! Als je goed kijkt loop ik er ook tussen! Tot morgen! xxx
Je bent niet de enige hoor Jootje, snap ik ook helemaal niets van hahaha... Ik was je al aan het zoeken, maar welke ben je nou , die met dat ene petje, of met die andere? Liefs Daffie over 5 uur ben ik de trotse bezitster van 1 of 2 emmy's