hey daffie volgens mij gaan wij redelijk gelijk op straks. ik begin de 13de met depil en dan de 19de de eerste lucrin spuit... spannend he! we gaan ervoor!
Daffie, als ik half December ongi wordt mag ik de 2e ICSI-poging opstarten. Ga ik misschien nog wel redelijk gelijk op met jou Groetjes Scat
Hoi hoi, Jullie weten allemaal al weer wanneer jullie ongeveer mogen beginnen en ik weet nog steeds niets Begin het nu echt zat te worden en wil gewoon weten waar we staan! Bij een normaal IVF schema, wanneer beginnen ze dan met echo's? Ik heb namelijk zitten uitrekenen dat als ik de 20ste december ongesteld wordt, het misschien toch wel mogelijk is om in december te starten, of hoop ik nu ergens op waar ik teleurgeteld in ga worden? Heb echt veel moeten werken en in mijn vrije weekend steeds op pad geweest, dus gelukkig gaat het wachten op de afspraak 7 december wel redelijk snel.... Liefs Daffie
Ja, nog even volhouden meid! Kan me voorstellen dat je ongeduldig bent maar de tijd gaat echt snel hoor vanaf nu!
Goh meid...kan me je ongeduldigheid zo goed voorstellen Maar het einde (of beter gezegd het begin ) is in zicht hoor Bij ons is het zo dat je op dag 3 van je menstruatie moet starten met de pil. Deze moet je dan ongeveer 2 weken nemen en dan 4 daagjes niet. En dan starten ze hier met de 1e dag echo Maar ik heb al gemerkt dat het echt in elk ziekenhuis anders is dus ik hoop dat het bij jou sneller gaat [-o<
Thanx Mobius, Ik hoop zo dat we nog in december mogen starten, maar mijn mannetje zegt me ook dat ik er niet teveel op moet hopen...om teleurstelling te voorkomen. Er zit dan ook niets anders op dan tot volgende week vrijdag te wachten, want dan zullen we het weten! Liefs Daffie
Ik wacht op mijn ongi van half December en dan begin ik op dag 21 met de eerste Decapeptyl spuit. Dus eigenlijk begin ik ik begin Januari. Vind wel dat ze bij jullie gesprek begin December ook de planning zouden moeten bespreken dus misschien komt het nog goed allemaal. Ik hoop het zo voor je Groetjes Scat
He lieve allemaal, Nog 1 weekje en dan hebben we het planningsgesprek met de gyn. erop zitten...kan bijna niet wachten ! Scat..het is volgens mij ook de bedoeling hoor dat ze de planning gaan doornemen en welke medicatie ik moet gaan spuiten en of het een kort of lang schema gaat worden. Ik dacht eigenlijk dat IVF een kort schema had en dat ICSI een lang schema heeft of vergis ik mij hierin? Mijn ongi komt zo rond de 18-20 december, maar aangezien ze tussen 22 december en 2 januari gesloten zijn op de poli, kunnen ze geen echo's doen en ik weet eigenlijk niet vanaf welke dag ze starten met echo's maken! Ik hoop dat we in december zo gepland kunnen worden dat we toch kunnen beginnen, maar ga er maar niet teveel vanuit! Vannacht gaan we mijn ouders ophalen van schiphol. Komen om 0:30 aan, dus zal wel een latertje worden Vindt het altijd weer fijn als ze terug zijn van vakantie, blijven toch je ouders he! Gisterenavond erg druk gehad op mijn werk, maar dan vliegt de tijd zo heerlijk en nu ben ik lekker weekend aan het vieren. Hoef maandag om 15:30 pas weer te werken! Liefs Daffie
Bij mij was het ICSI schema exact gelijk aan het schema voor ivf. Ze hebben nml midden in het schema het om te gooien naar ICSI ivm de zaadkwaliteit. Ik ben ook zo'n beetje half December ongi maar ik begin op dag 21 van de cyclus met spuiten en heb op de 11e dag van het 1e medicijn pas de eerste echo dus die valt ruim in Januari. Misschien gaat het bij jou ook wel zo. Groetjes Scat en een prettig weekend Altijd fijn als je ouders weer terug zijn he, heb ik ook hoor!
He meiden, Jaja, nog maar 4 nachtjes haha Ik vindt het inderdaad spannend worden omdat nu eindelijk duidelijk gaat worden wanneer we mogen gaan starten. Hou mezelf maar voor dat het Januari wordt uit zelfbescherming....maar het komt in zicht! En dan moet het gewoon eventjes de eerste poging lukken Zijn we meteen van dat hele gedoe af hihihi. Ik zit op het moment met een blessure aan mijn voet/hiel/hak/kuit. Dit heb ik ca. 3 weken geleden gekregen en het schiet nog niet echt op aangezien ik door ben blijven werken. Ik heb natuurlijk staand/lopend werk en dus belast ik hem veels te veel. Op mijn vrije dagen gaat het redelijk, maar als ik gewerkt heb weer wat minder. Nu ben ik vandaag weer naar de fysio geweest en die heeft gezegd dat als ik blijf werken, ik mijn eigen herstel flink in de weg sta....Heb me net met veel pijn en moeite dus maar ziek gemeld voor vanavond en dan morgen bel ik mijn hoofd (was er niet vandaag) om te kijken of er vervangend zittend werk voor me te regelen is! Zit nu dus echt te balen, want ik kan er niet tegen dat ik niet ziek ben en me toch ziek moet melden....STOM GEDOE :x Ga zo maar zittend strijken, heb ik tenminste nog het gevoel dat ik iets doe. Was ik blij dat de tijd zo snel ging omdat ik veel aan het werk was, gaat het nu natuurlijk weer langzaam met thuiszitten. Ze moeten maar gauw vervangend werk regelen! Greetz Daffie (wat een gezeur he van mij...maar is toch mijn eigen topic, dus het mag van mezelf )
Goh zeg, kan dat zomaar : [-X Ach nee hoor, gewoon ziek melden. Is toch niet je eigen fout! Zo'n dingen gebeuren nu eenmaal. Als je baas met een gebroken been terug komt van zijn ski-reis is ie ook verplicht thuis Kan me wel voorstellen dat de tijd dan heel wat minder snel gaat. Maar dan zullen wij je wel bezig houden
We zijn alweer een dag verder! Niets forceren hoor, met je voet! Hebben ze nog vervangend werk voor je kunnen regelen? Groetjes Scat
He Scat, Jaja, nog maar 3 nachtjes slapen hahaha. Vindt het echt spannend worden nu hoor Ik heb mijn leidinggevende gebeld, maar die heeft me ziek gemeldt tot in ieder geval na het weekend. Hij weet namelijk geen ander werk voor me Heb wel gezegd dat ik dolgraag iets doe, dus als ze wat verzinnen, moeten ze maar bellen! Moet wel morgen naar de ARBO-arts, alsof die er iets aan kan doen Maar is volgens mijn leindinggevende meer om aan te tonen dat het niet werk-gerelateerd is (wat we al weten, want het is tijdens het handballen gekomen ). Nou ja, zal wel loslopen, ga ik toch even bij die man langs! Greetz Daffie die zich zit te vervelen thuis...
Ik ook Ik laat het morgen snel weten hoor. Denk dat het toch Januari zal worden, maar dan weten we in ieder geval wanneer we moeten gaan spuiten... Liefs Daffie