lieve Daffie! hier krijg je een lekker stulkje zelfgemaakte appeltaart! speciaal voor jou omdat je zo in spanning moest zitten over de bevruchting. bijzonder he, dat het zaadje van je man en jou eitje zijn samengesmolten. nog 4 uurtjes
Thanx Rach, hij smaakt voortreffelijk! Is zeker bijzonder dat ze zijn samengesmolten....is er dus toch chemie tussen mijn mannetje en mij haha. Uitwendig wisten we het wel, maar celmatig nog niet even kopje thee erbij pakken, want dan smaakt ie nog lekkerder....
Ja hoor, vandaag vindt ik het niet zo erg... Alleen de komende 2 weken worden verschrikkelijk voor mij... Ik ben echt heel slecht in wachten, maar ik denk dat we dat allemaal wel een beetje hebben. Ik heb wel nog steeds last van mijn onderbuik, terwijl ik toch erg rustig aan heb gedaan de afgelopen dagen. Toch maar even zeggen vanmiddag tegen de gyn. Als ik onderaan mijn buik lichte druk geef, dan voel ik het echt wel of als ik ga zitten... Had ik vorige keer totaal geen last van Daffie
Daffie, wat een super nieuws!!!!!!!!! \/ Ben een paar daagjes niet op t forum geweest... Ben echt otzettend blij voor jou en je mannetje! Succes vandaag met de tp! En gelukkig is die bank een beetje vol, is het iig heel gezellig en hebben jullie veel steun aan elkaar! Ik ga ontzettend hard voor je duimen dat de emmy('s) lekker zitten blijven! Veel liefs, Vietje
ja gaat goed, tis minder pijnlijk als m'n mannetje t doet. Dus als t ff kan doet hij t. Nu ben ik aan t afwachten tot ik ongi word, dan echo en op voor de nieuwe spuit erbij. x
laat die ongi maar komen dan! Mijn man durft niet te spuiten, dus heb ik het allemaal zelf gedaan. Ben verpleegkundige en heb er dus gelukkig niet zo'n moeite mee succes meid!
Als ik het goed heb, bent u nu de vrouw die naast mij op de bank zit? Hoe is het? Heb je er 1 of 2 teruggeplaatst gekregen? SPANNNNNNEEEEEEENNNNNNDDD! xxx
Jaaaa, ik zit op de wachtbank Er is 1 topembryo teruggeplaatst en daarom noemen we hem Toppertje De rest was helaas niet goed genoeg om in te vriezen, maar die hebben we ook helemaal niet nodig, want Toppertje gaat het helemaal geweldig vinden in mijn baarmoeder Ben echt heel blij, maar vindt het ook echt zooooo vreemd dat er blijkbaar nu iets in mijn baarmoeder zit. Je voelt er niets van, je ziet er niets van en toch is het er In verband met de buikpijn die ik blijf houden, heb ik me op advies van de gyn. ook voor morgen en overmorgen nog ziek gemeld. Waarschijnlijk zijn mijn eierstokken gewoon nog flink vergroot en heb ik daar last van. Zo klonk het hem in de oren tenminste. Hij zei "gewoon rustig aan doen". Dus dat doe ik dan maar! Ik voel me al wel een beetje mama hoor! Dikke knuffel Daffie
HIEP HIEP HOERAAAAA je bent een embryo-mama! En toppertje gaat het halen hoor! nu goed voor jezelf zorgen, dan komt alles goed! xxxx
idd Rach, Go TOPPERTJE! Mijn draaien overuren voor je! Dikke knuf! p.s. hoe vond jij die appeltaart Daf?
Hij was heeeeerrrrrrlijk haha Denk dat ik er een dezer dagen ook een ga maken.... Ik vindt jullie allemaal zo lief met al dat geduim Daar kan het in ieder geval niet aan liggen. Ook mijn man heeft gisteren al een aantal kusjes op mijn buik gegeven haha, hopelijk merkt Toppertje dat hij erg gewenst is! Ik merk dat ik vaak aan mijn buik zit, alsof ik al zwanger ben hihi Ik voel echt helemaal niets, behalve dan mijn eierstokken, dus ik vindt het allemaal erg vreemd dat er vanbinnen een embryo is geplaatst. Liefs Daffie
ik duim ook volop mee! nu je een beetje last hebt van je eierstokken voel je misschien wel beter waar Toppertje ongeveer zit. (positief bekeken ) toen ik die overstimulatie had, had ik ook zo'n pijn daar, en ook bij het zitten (moest heel voorzichtig) dus ik denk wel dat ik een beetje weet waar je last hebt. ben je nog lekker aan het uitrusten?
Hey Embryo-mams! Gek he? Dat het er wel zit maar dat je gewoon niets voelt.. tegelijkertijd ook zo frusty dus... Relax lekker, doe alleen maar dingen die je leuk vindt, dan komt het vast goed! xxx
Daffie: Ik vind ook dat je wel een klein beetje "mamma" ben nu. Ik ga heel hard duimen dat deze topper blijft zitten de komende 9 mnd. En inderdaad lekker rustig aan doen. liefs vruchtje
Hey meiden, Ondertussen alweer 1,5 dag bezitster van Toppertje haha De buikpijn wordt ook wat minder, dus hoop dat het morgen bijna weg is. Vrijdag trouwt een vriendinnetje en dan wil ik toch wel een klein beetje kunnen feesten hoor.... Vanavond ook een feestje gehad, maar daar kon ik de hele avond lekker zitten en dat was dus goed uit te houden voor me en tegelijkertijd erg goede afleiding... Ga lekker slapen zo en dan morgen ga ik een appeltaart bakken...enne Rach, je mag een stukje hoor hihi Steef heeft morgen examen, dus als ie terug komt heeft hij wel een stuk verdient zou ik zo zeggen....duimen jullie voor hem?! Slaap lekker en bis morgen...Daffie
Joehoeeeee ik lees net dat jij ook een tp hebt gehad Hoop zo dat toppertje blijft zitten Nu de slopende wacht weken maar komt vast wel goed. Ik duim dat het goed mag gaan! Succes meid Liefs wolly