IVF-Dagboek van Daffie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door daffie76, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Oh Wolly, je bent bijna bij de 12 weken...wat goed! :D
    Heb je al een buikje?

Dank je wel dat je voor me duimt..zo ver zijn we nog nooit geweest :)

Liefs Daffie

2. wolly

wolly Niet meer actief

Het wordt echt spannend voor jullie zeg :)

Ik ben zo benieuwd, hoop ook zo dat het dit keer gaat lukken jullie verdienen het echt.

Ja ja het schiet al aardig op ;) bijna de kritische grens van 12 weken voorbij.
    Mijn buikje begint al met groeien maar pas nog steeds mijn broeken ahahahaha er zit een beetje rek in dus dat gaat nog wel.

Liefs wolly :)

3. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Hoi Daf,

Hoe is t examen gegaan van Steef?
    Is je appeltaart al klaar? Mag ik dan ook een stukje, kan ik die vergelijken met die van Rach ;) :)

Dikke knuf,
    Vietje

4. ik maak de lekkerste appeltaarten Vietje!

lieve daffie hoe is het met je?
    ik duim ook voor je hoor!
    de blaren op mn duimen moet ik zo al weken. :)

5. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meis,

Hoe is het daar?
    En met je Toppertje?
    en je mannetje?

Zo, meteen een heel vragenvuur..!

Knuf

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen allemaal,

De appeltaart is goed gelukt Vietje en natuurlijk mag je een stukje hebben...ik ben alleen niet zo goed in dat plaatjes in stukjes tekst plaatsen, dus je moet het maar even zonder plaatje doen :) :)

Het examen van manlief was wel goed gegaan. Hij krijgt de uitslag pas over een aantal weken, dus dat is nog even afwachten. Nu kan hij weer even ontspannen en dan moet hij beginnen te leren voor andere examens in juni... :(

Rach, mijn appeltaart is op een andere manier de lekkerste....Ik heb hem gemaakt samen met Toppertje en die kan echt zalig bakken moet ik zeggen :) :) :) :)

Jootje, met mij gaat het goed, dagen gaan een beetje langzaam voorbij, maar dat is niet anders...Gelukkig is mijn husband vandaag ook vrij en gaan we eerst even naar de kapper en dan lekker de stad in. Even lekker ontspannen. Mijn buik voelt ook weer stukken beter aan, dus het gaat goedkomen...!
    Hoe het met Toppertje is, geen flauw idee hahaha. Ik voel werkelijk helemaal niets, dus zal wel goed gaan denk ik. Ik volg wel jouw voorbeeld en ben ook echt van alles tegen Toppertje aan het zeggen :D Zo voelt hij/zij zich misschien wel nog meer welkom :D

NU ga ik gauw douchen en naar de kapper....

Ciao Daffie

7. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meis,

Lekker tegen praten... dat vindt hij/zij vast fijn! Ik ben wel eens bang mensen tegen te komen als ik met de hond wandel, want ik klets dan heel wat af tegen mijn twins en ook zing ik liedjes en maak gedichtjes...hahaha als iemand het zou horen komen ze me vast halen van het gekkenhuis! :) :)

Appeltaart..jumjumjum.. neem je een stukje mee als je naar de kapper bent geweest en weer naast me op de bank zit?

Houd vol, het wachten duurt LANG! Helaas.... maar ik duim en voel aan dat dat wachten niet voor niets gaat zijn!

xxx

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik heb vannacht zo'n nare droom gehad..
    Er waren kinderen aan het spelen en die gingen van boven een basketbalnet springen van een platformpje om dan de bal door het netje te gooien. Op een gegeven moment ging het zoontje van mijn beste vriendin en die sprong bovenop dat ijzeren ding en viel als een slappe pop naar beneden. Iedereen dacht dat ie dood was en toen ben ik erbij gaan liggen en hem in mijn armen gehouden en toen deed ie zijn ogen weer open....en schreeuwde ik dat ze een ambulance moesten bellen. Hij bleef wel wakker, maar op een gegeven moment weet ik niets meer want toen werd ik zelf wakker :( :(
    Ik vond het echt een hele nare droom....kan het iets met toppertje te maken hebben, zijn het misschien mijn gedachten die ik projecteer in dromen...dat ik bang ben dat toppertje niet innestelt ofzo.....
    Ik droom de laatste maanden juist heel weinig en dan opeens zo eentje...vindt het aar niks...

Ben er wel een beetje van slag van, terwijl we gisterenavond nog een leuk feestje gehad hebben en daar was ook dat zoontje en alles was prima in orde met hem!

Liefs Daffie

9. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Jeetje meid, wat een nare droom zeg.
    Ik denk dat het je angst is dat deze poging niet goed gaat. Er is zoveel met je lichaam gebeurd qua hormonen en je bent er ook zoveel mee bezig, dus eigenlijk ook wel logisch dat je dan meer gaat dromen. Jammer alleen dat het een nare droom was. Probeer er niet te veel bij stil te staan en blijf lekker positief denken (en dromen) ;)

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik blijf ook positief hoor Ginny, want zo ben ik van nature ingesteld, maar het was zo naar. Zal inderdaad wel te maken hebben met eventuele twijfels of het gaat lukken of niet, maar daarvoor moeten we nog 9 dagen geduld hebben aaarrggggggghhhhhh....

Hoop dat Toppertje zich ondertussen heerlijk ingenesteld heeft en dat hij/zij het daar naar zijn zin heeft :)

Daffie

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Waarom duurt wachten toch zoooo lang?

Ik voel sinds gisterenavond steeds wat krampjes in mijn buik, wat heeft dat nu weer te betekenen? Zit pas op dag 6 na de TP, dus moet nog wel effies wachten. Nog 3 dagen de progestanbolletjes en dan wordt het echt spannend, omat dan de ongi natuurlijk makkelijker kan doorbreken....

ik aaaaarrrrrgggggghhhhhhhh nog even door hoor meiden....

een onzekere Daffie vandaag

12. lieve Daffie,
    hier weer even een reactie van mij! ben de afgelopen dagen niet veel en lang online geweest, is af en toen toch goed om je gedachten even te verzetten ;)
    even over je appeltaart die samen met Toppertje hebt gebakken: je weet wat ze zeggen: vroeg geleerd is oud gedaan he! ;)
    en die droom: weet je wat ik denk? dit hele gebeuren, de spanning, het wachten... he drukt op je. ik denk dat je (wij! ;) ) niet moeten onderschatten wat voor stress dit is. je leest hier blije verhalen, maar ook hele verdrietige dingen (Flam :cry: ). alles maakt indruk, en heeft toch impact, want bij elk verhaal denk je: zal ik me zometeen ook zo voelen?
    het is vaak zo dat de dingen waar je overdag mee bezig bent, je die in je slaap verwerkt. als je in een heftige tijd zit, heb je vaak ook hele heftige dromen. voor mij betekend het meer dat je een heftige tijd doormaakt.

hoelang moet je nog wachten daffie? ik mis de kleine lettertjes! :)

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

8 dagen

:D :D

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ja he, ben ook echt onzeker over alles wat ik in mijn lijf voel. Vooral de krampen doen me gigantisch twijfelen.

15. mm ja?
    je kan het ook zo zien: stel dat je NIKS voelt.. dat zou dus hetzelfde zijn als elke andere maand..
    nu gebeurd er daarbinnen in ieder geval wat.

ik heb even gegoogled op krampen na een terugplaatsing en de verhalen lopen zeer uiteen erover daffie. maar één ervaringsdeskundige schreef wel wat moois:

Laat je jezelf niet gek. Het is zwaar maar wacht die 14 dagen af. We weten allemaal wat je moet doorstaan.

liefs!

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik weet ook dat ik moet wachten hoor hahaha, maar hmezelf gek maken doe ik toch wel hahaha, das nu eenmaal zo!

Liefs Daffie

17. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Krampjes? misschien wel een innesteling.

Daffie ik neem afscheid van alle aparte topics dus
    ook van jou topic.
    Dat betekent niet dat ik er niet meer ben!
    Ik blijf het algemene ICSI/IVF forum volgen en
    je kunt me natuurlijk altijd een PB-tje sturen.

Ik zal hard aan je denken en heeeel hard
    voor je duimen in die vreselijke wachtweken!
    Hoop zo keihard dat het raak is!

Groetjes van een verdrietige Flam :cry: :cry:

18. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lieve schat, neem je tijd...ik zal je missen!
    Ik hoop echt dat je de rust zal vinden en dat er ooit een prachtig kindje in jullie leven mag komen....daar blijf ik mijn kaarsjes voor branden ;)

XXX Daffie

19. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Hoi Daffie,

aaaaarrrrgggghhhh nog maar lekker door hoor als je daar behoefte aan hebt.
    Geeft niks ;)

Net wat Rach zei, je leest hier van alles. En dat laat je niet koud.
    Ik denk wel dat ondanks we van alles lezen hier. We echt ontzettend veel steun hebben aan elkaar. Zo voel ik t...

Maar m'n :thumup: :thumup: blijven draaien hoor voor je! Krijg wel al een beetje blaren ;)

Dikke knuf,
    Vietje

Deel Deze Pagina