Hey Bankmaatje! Die bank zit lekker he? Zeker als wij elkaar vast kunnen houden! Wachten wachten wachten.. wat ontzettend errrruuuggggg! Nog even volhouden he? Probeer maar wat afleiding te zoeken.. Werken helpt ook wel, dan ben je met wat anders bezig he? Werk ze en wacht ze! DUIM DUIM DUIM DUIM Het gaat ons vast lukken deze keer! xxx
Ik voel me down vandaag, heb het gevoel dat ik van de week ongesteld ga worden...voel helemaal niets hoor en het is ook gewoon een gevoel... Morgen natuurlijk de laatste progestan en dan ga je het natuurlijk echt merken... Gelukkig is de dag wel lekker snel gegaan, lekker gewerkt weer. Daffie
Daffie: even een oppepper..............Ik voelde ook echt helemaal niks en wist zeker dat ik ongesteld ging worden. Ik deed ook een test om te bewijzen dat dat zo was..........Tot mijn grote shock stonden er toen dus 2 strepen....Dat kon helemaal niet want ik had nergens last van. Niet opgeven nu hoor! Hou de moed erin!
Had je ook gewoon de verschijnslen van je normaal op komst zijnde ongi...ik ga dan altijd meer eten en vindt alles lekker!
Daf, ik had t ook al bij t ivf/icsi topic gezet. Maar maak jezelf niet gek! Is denk ik heel moeilijk... Toppertje zit heerlijk bij je! Heb ook tegen hem gezegd dat ie de komende maanden lekker moet blijven zitten! Dikke knuffel
Daffie, Heel veel succes de killing dagen....... Je gedachtes zullen alle kanten op vliegen. Kop op he...positief! Ik was ook steeds aan het zoeken naar antwoorden, geen antwoord gevonden (niks klopte) enne.....je ziet het resultaat! Liefs Schaapje
Thanx meiden, ik weet het allemaal wel hoor, dat ik me niet gek moet laten maken...maar het is zo'n dag he! Ik ga me weer positief proberen te gedragen nu..... liefs Daffie enne laat me vooral de succesverhalen horen....bedankt Hannah en Schaapje
Daffie nog 7 dagen, ik hoop echt dat je over 7 dagen weet dat je zwanger bent. En dat je daar nog lekker 8/9 maanden van kan genieten!
Hey lieve jezelf-gek-makende Daffie! Meisje meisje toch, wat maak je jezelf gek! aaaarrrggghhh.. Maar ik weet nog precies wat ik voel ook! Ik heb precies hetzelfde. Vorige week dacht ik een paar dagen van alles te voelen en nu voel ik ook niets meer. Af en toe wat krampen maar dan blijk ik gewoon naar de wc te moeten.. Wachten is gewoon het meest afschuwelijke en die onzekerheid. Probeer de moed erin te houden en je hebt pas zekerheid als je de test gedaan hebt! Dikke knuf
Daffie: ja zeker, ik had ongi-buikpijn en puistjes. Vooral die puistjesexplosie was voor mij hét teken dat ik ongi ging worden. Ik heb 4 dagen voor de testdatum hier toen ook zo'n berichtje geplaatst... Dat het gewoon game-over was en dat ik ongi ging worden, dat wist ik zeker..........Niet dus...
Hey Daffie! Had je gister al een pb gestuurd... Nogmaals wil ik je zeggen dat het helemaal niks zegt dat je nu nog niets voelt. Ik was er heilig van overtuigt dat ik ongesteld zou worden. Mijn gevoel zei ook dat het over was deze poging... Ik dacht mijn lichaam wel te kennen na al die jaren....niet dus! Dus houd moed! Hoe moeilijk dat af en toe kan zijn! Ik hoop dat van harte dat je positief test volgende week! groetjes,Aline.
hey daffie, hoe gaat ie vandaag bij jou? weer wat rustiger..... ik doe precies hetzelfde hoor.. ik wilde eerst voor de grap alle gedachtes die in me hoofd spoken steeds eens opschrijven, volgens mij ligt degene die datgaat lezen helemaal in een scheur.... wat kan je je zelf gek maken he... ik doe zondag een test en jij ? jootje ook volgens mij... ik hoop dat we allemaal in het lijstje zwanger komen te staan, dat mag ook wel he.... ik ben deze maand op de kop af 2 jaar bezig...... fijne dag vandaag en maak jezelf niet gek he....
JIj ook weer een nachtje dichterbij De test! Hoe gaat ie vandaag? Voel je je weer wat positiever? Ik houd je hand vast hoor op de bank! xxx
Hey meiden, wat zijn jullie toch allemaal lief....al jullie berichtjes doen me goed en geven me weer hoop! Vandaag was heel druk op het werk en ik heb aardig moeten sjouwen en tillen met al die patienten....hoop dat dat geen nare effecten heeft gehad op Toppertje... Vanmorgen tegen de lunch aan, had ik ineens van die steken in mijn onderbuik...wat is dat nou weer Vanavond de laatste progestan, dus dan wordt het erg spannend. Blijf het vreemd vinden dat anderen veel langer moeten doorgaan met de progestan hoor... Ik blijf positief en Pekske, ik ga echt pas maandag testen en dan misschien pas 's avonds. Moet namelijk nog werken 's middags/'s avonds en al ik dan negatief test kan ik niet meer werken door de emotie....maar ga er wel vanuit dat het positief is hoor hahaha. Liefs Daffie
ik hoop echt op een goede test voor jou daffie! en ik reken dus pas maandagavond of dinsdagochtend op een (positief) bericht dan
Spannend hoor Daffie! Wanneer heb je de punctie gehad? Was dat op vrijdag? Je kan anders ook op zondagochtend testen
Zondagavond moet ik ook werken Ginny, dus dat is niet de oplossing hihi. Ik moet van mezelf gewoon geduld hebben. Die paar uurtjes maken ook niet meer uit op 2 weken wachten En dinsdag en woensdag ben ik dan vrij, dus als het positief is, kunnen we feesten en als het negatief is kan ik bijkomen en verdrietig zijn... Daffie
Hey meid. Ook hier kom ik af en toe even om het hoekje kijken Voor jou ook weer spannende tijden zeg poehh. Zenuw slopend he dat wachten, vreselijk. Maarrr ik duim nog lekker verder voor je dat de test posi MOET zijn. Liefs wolly