Gelukkig moet ik het weekend avonddiensten werken Wolly, dat scheelt alweer haha... Alleen morgen moet ik even door zien te komen. Husband moet vanaf 1 uur werken en is pas laat in de avond terug. Denk dat ik maar even naar een vriendinnetje ga Daffie
idd, hou vol Daffie! Komt goed! Ik ga zo lekker slapen ff de duimen tot rust laten komen. En dan duim ik weer volop verder voor je! xxx
En weer een nacht verder....Heb een beetje vage klachten bij het wakker worden. Lijkt of vaag misselijk of aankomende ongigevoel...kan het niet goed thuisbrengen....Lijk wel een neuroot..zoals ik ermee bezig ben! Normaal ben ik de nuchterste persoon op de hele wereld, maar nu Kaarsje is weer aan en hopelijk komen we weer de dag door zonder teveel problemen.... Liefs Daffie (die steeds onzekerder wordt)
Hey meis, Je bent al een paar dagen zonder progestan en het gaat nog goed lees ik! OHHHHHH ik duim me rot! xxx
Nog ff Daffie, Lekker afleiding zoeken. Voor je t weet is t maandag! (hoop dat die tijd idd snel voor je gaat) Dikke knuffel
Voor ik het weet is het maandag... Nou zo snel gaan de dagen niet Vietje Heb nog nooit zo traag de dagen voorbij zien gaan... Maar, we zijn weer bijna een dag verder en hebben vandaag wel de testen vast in huis gehaald. 2 van het huismerk en 1 van clearblue... Hoop niet dat het te voorbarig is, ik zou zo graag de testdatum willen halen. We hebben in die 2,5 jaar pas 1 maal een test gedaan omdat ik toen een langere cyclus had, maar verder ben ik altijd keurig op ijd ongesteld geworden Het is bijna vrijdagavond en dan het weekend lekker werken en maandag testen...begin wel te twijfelen of we het pas 's avonds laat doen...denk niet dat ik het volhou. Misschien zondag na de late dienst, dan kom ik ook na 24:00 thuis en is het eigenlijk maandag toch? Daar komt ie nog een keer AARRRGGGGHHHHH
AAAARRRGGGGGHHHHHH! lieve daffie, Nu ben ik dus superzenuwachtig voor jou! Ik ben de hele dag in gedachten bij je, ik hoop dat dat helpt. Mijn kaars brandt nog altijd.. het mag gewoon niet fout gaan.. Maar het beloofd al veel goeds als je na het stoppen van progestan nog niet ongesteld bent geworden. dus oehhhhhhh.... HELE DIKKE KNUF