IVF-Dagboek van Daffie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door daffie76, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zo, en we zijn weer een moeizame nacht verder ;) Ook manlief slaapt van de zenuwen errug slecht haha, we zijn een lekker stresskoppel, terwijl we normaal echt niet zo zijn! :D ;)
    Nog steeds geen ongi te bekennen en echt mijn eigen duimen draaien overuren...

Vanavond werken, dus dan gaat de tijd lekker snel... :)
    Hopelijk heb ik aan het begin van de nieuwe week goed nieuws, is altijd een leuke start toch?!

Liefs Daffie

2. aangezien je morgen gaat testen.. is het nog maar 1 nachtje slapen!
    en nog 37 uur!

3. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Het is echt superspannend he. Ik denk ook dat het een heel goed teken is dat je zonder progestan nog geen duiveltjes hebt, zeker nu dat alweer langer dan 2 dagen is.

Nu nog 36,5 uur.... Hopelijk heb je een beetje afleiding. Hier is het lekker weer, hopelijk bij jou ook, dat helpt ook he. :)

Succes met uren tellen!

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Nee Rach hahaha, ik ga overmorgen testen en wel om 00:01 uur (en dan maar hopen dat im moet plassen op dat moment) :) :) Maar dat van 1 nachtje slapen klopt wel hihih :p

liefs Daffie

5. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Het is gelukkig alweer Zaterdag :D
    Mijn duimen draaien hard door en zo te lezen
    gaat alles nog steeds goed :D
    Spannend :) :)
    Groetjes Flam ;)

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey SRB, ja het wordt met het uur spannender en ik hoop en denk ook wel dat het een goed teken is, maar je weet maar nooit he. Voor de ICSI heb ik ook wel eens een cyclus van 29/30 dagen gehad, dus vandaar dat ik ook echt niet eerder test.

Vanmiddag/vanavond moet ik werken, dus afleiding genoeg zou ik zo zeggen! Net even de vaat gedaan en een wasje in de machine en dan straks lunchen met manlief die ook late dienst heeft vandaag...en daarna moet ik alweer naar mijn werk.

Het is hier overigens redelijk weer, maar niet echt om lekker buiten te gaan zitten hoor!

Knuf Daffie

7. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Nee, hier bij nader inzien ook niet, het zonnetje schijnt wel, maar ik zet net een raam open en had er gelijk spijt van :)

Werken leidt zeker af, dat scheelt! Heb je leuk werk?

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik ben verpleegkundige op een medium care. Dat zit tussen de Intensive care en de gewone verpleegafdeling in. Het bevalt me prima, heb alleen net een hardnekkige voetblessure gehad (nog niet helemaal over), en ben net weer volledig aan het werk! Ik vermaak me altijd prima en de tijd vliegt voorbij als je 8 uur lang patientenzorg doet.

9. hier begint het ook te druppelen.

zeg daffie, je maakt het met het testen wel heel ingewikkeld nou he :)
    1 over 12 op maandagochtend. 8)
    en over die lange cyclus voor je icsi, dat zegt nu niks hoor. want je weet toch precies wanneer je eisprong (punctie) is geweest?
    2 weken daarna word je ongesteld.
    welke dag was jou punctie ook alweer?

nog 32 uur

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Donderdag 15 mei heb ik de punctie gehad.

Kwam ik net thuis van mijn werk en was ervan overtuigd dat ik nu een test ging doen, omdat ik het niet langer uithou....en wat denk je.....neem ik een potje mee naar het toilet, zet het even weg en pies gewoon in het toilet. Ik kwam echt niet bij van het lachen...wat een domme doos ben ik zeg. Maar aan de andere kant, ik ga nu gewoon proberen te slapen en over 24 uur doe ik de test alsnog hahaha :) :) :) :) :)

Ik ben nog steeds niet ongi en heb af en toe echt een weeig gevoel in mijn maag...eet minder als normaal, maar dat kunnen natuurlijk ook de zenuwen zijn hihi....

Morgen meer, xxx Daffie

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Nog 14,5 uur!!!

Heb gelukkig wel wat geslapen en ben nog steeds niet ongi!
    Mijn zenuwen hebben wel wat te verduren hoor...

Straks weer werken en als ik dan terug kom, is het maandag en mogen we eindelijk testen...Alles ziet er positief uit, maar de test moet het uitwijzen ;)

Fijne zonag allemaal, Daffie

12. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    daffie...ja je ww zitten er nu bijna op.Kun je je beheersen met het wachten met testen.Ik duim voor je!

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Eigenlijk niet Diana, maar doe het toch :) :) :)

Ik test wel zodra maandag zich aandient haha, en das 00:01 vannacht...dan kom ik ook ongeveer thuis van mijn werk, dus mooie tijd om te testen!

14. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    haha ja dat is waar.Nou succes en ik duim voor een super positieve test!

15. WHAAAAAAAAAA spannend!!

16. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    oeeeehhhhhhhh spannend daffie.....

17. Babyzz

Babyzz Actief lid

24 apr 2007
    171
    0
    16
    Mother Earth
    Veel succes morgen met testen daffie. ( ik heb een goed gevoel ervoor)

gr
    Babyzz

18. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Lieve Daf!

Ik heb er ook een goed gevoel over. Brand kaarsjes voor jullie, en duim me te pletter.

Het komt goed, ik weet het zeker.

Liefs,
    Vier

19. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    DUIM DUIM DUIM :) :) :)
    Dit gaat úm worden Dafiie ;)
    Groetjes Flam ;) ;)

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Nog 10 uurtjes meiden 8-[

Wat zal het worden?! Gelukkig 8 uur daarvan werken haha!

Deel Deze Pagina