Spannend Meid! Nog maar een paar uurtjes en dan is het zover. Ik duim me rot voor die mooie posi test
Inmiddels nog een kleine 4 uur daffie! Het klinkt allemaal heel positief dus ik duim dat die test straks het bevestigd! Succes
Nog 41 minuten! Wauw.....wat spannend! Maar heb er echt een fantastisch goed gevoel over........... Duim duim duim Liefs Schaapje
zeg schaapie wil je dat niet meer doen? gewoon niet meer schrijven tot 12 uur hier..... anders krijg ik zo het heen en weer hahahahhahahahahahahaha...... iedere keer als er een bericht komt ga ik kijken..... spannend hoor
hehhehehehehehe........ik hoop dat ze dan toch wel het effe kom melden....... straks vergeet ze het in alle blijdschap....
Ik hoop het wel anders zitten we voor niks hier te wachten hahahahaha Maar ik denk wel dat ze het ff snel komt melden. Hoop ik.
Ja echt wel. Ik wacht nog 5 min en dan ga ik slapen. Dus hopelijk komt ze zo met heeeeel goed nieuws.
Jammer dat je er nog niet bent. Ik hoop dat je posi hebt getest. Ik kom morgen vroeg zo snel als ik kan ff spieken of er al nieuws is. Slaap lekker
ik druip ook af.........ben ook moe.... ik hoop ook op een mooi bericht hier morgen vroeg..... truste
Yes yes yes, 2 vet positieve testen, dus voor het eerst sinds 2,5 jaar zijn we zwanger!!! Ben er een beetje beduusd van en het duurde wat langer omdat ik de foto's van de test erop wil zetten, maar dat lukt even niet... Lieverds, wat leven jullie geweldig mee! We zijn zzoooooo blij, het kon ook bijna niet meer missen he! Voorlopig kan ik niet slapen Hele dikke knuffel van een mama in de wording! Toppertje is en blijft een Toppertje Daffie