Hey Daffie, Welkom terug! Fijn dat jullie toch nog een leuke vakantie hebben gehad! Wanneer heb je de 1e echo?
Hey meis, Welkom terug! Dat is wel even schrikken zeg, van je mannetje. Gelukkig was het niets ernstigs en is hij weer helemaal opgeknapt. De terugvlucht zal wel extra stress hebben meegebracht dan he? En die extra test.. Ik heb nu al 6 positieve testen in mijn bewaardoosje..hihihi En weet je, als er iemand van moeders voor moeders langskomt doen die ook weer een test! dus dan heb je er weer eentje..hihi. Zo te horen aan je kwaaltjes ben je ook gewoon echt zwanger hoor! Lekker van genieten en op naar je 1e echo! Dikke knuf
Ik voel me ook wel echt zwanger hoor, met al die kwaaltjes hahaha. Manlief is heel lief en doet nu extra veel in huis, omdat ik echt moe ben... Vandaag weer gewerkt en dat was wel prettig, weer even de gedachten verzetten. De echo moet ik natuurlijk nog 2,5 week op wachten, dus dat duurt nog even... Maar zolang ik al die kwaaltjes blijf houden, weet ik dat het goed zit. Moeders voor moeders komt morgenochtend langs, dus dan mag ik ook flink gaan plassen voor iedereen die het nog nodig gaat hebben! Liefs Daffie
Zo, de mevrouw van moeders voor moeders is langsgeweest. Ik heb de kannen klaarstaan en morgenochtend ga ik beginnen met sparen voor alle meiden/vrouwen die het nodig hebben! De zwangerschapstest die ze deed was weer superpositief en die werd in een kaartje gedaan, echt heel leuk. Ik kreeg nog een cd-rom, een tijdschrift en bij de volgende vracht kannen die gebracht worden, krijg ik een dvd van Lennart Nilson met beelden tijdens de zwangerschap. Ik mag tot 18 augustus sparen, dus dat ga ik met volle overgave doen! Dikke knuf Daffie
Het Daffie, alvast bedankt voor je plas, hahaha Ik ga er hard gebruik van maken en met resultaat de volgende keer. Succes ermee. Liefs Hope
En ik ook! Geniet ondertussen van je testjes en je toppertje! Ik heb die film trouwens, twee jaar geleden van een vriendin gekregen, toen we nog dachten dat het ons zomaar ging lukken... Maar wel prachtige beelden, heel leuk om te zien. Veel plezier ermee! xxx
Hier weer even een berichtje van mij. Ik vindt het zo spannend worden nu, heb aankomende donderdag de eerste echo en hoop zo een hartje te zien kloppen.... Wil vanuit mijn topic alle lieve meiden bedanken voor alle steun de afgelopen maanden, wat heb ik dat nodig gehad! Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook weldra het wonder mogen beleven en er een klein kindje in jullie gaat groeien. Ik denk aan jullie allemaal! Hele dikke knuffel Van Daffie
Hey Meid. Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind, maar ik denk dat het wel goed zit hoor en dat je donderdag een mooi kloppend hartje ziet kloppen. Alvast heel veel succes en plezier met de echo Liefs wolly
Ja hier gaat alles goed Ik luister steeds het hartje via de angelsounds, en dan hoor je het kindje steeds heen en weer vliegen hahaha. Kindje lig echt niet stil hier hahahahaa, flink bewegelijk Hoe is het met jou, lekker aan het genieten? Kun je het al een beetje bevatten dat je nu zwanger bent? Liefs wolly
Nou, is alleen maar goed als ie beweeglijk is he! Dan weet je tenminste dat er een wezentje zit hahaha. Ik moet eerst de echo zien donderdag en dan ga ik het pas echt beseffen denk ik. Ik heb wel flink kwaaltjes, dus het moet wel goed zijn...maar toch!
Nou, daar komen ze Rach Misselijk/weeig gevoel de hele dag door, echt mega-moe (als ik een uur uit mijn bed ben, wil ik er alweer in), obstipatie, kramp in de kuiten 's nachts, hormonale huilbuien... Ik vindt het genoeg Vanmorgen even flink gehuild door al die kwaaltjes voel je je soms echt rot....aan de andere kant ben ik echt megablij dat ik zwanger ben hoor! Donderdag de eerste echo en dan zal het nog wel wat werkelijker worden... Hoop ook zo voor jullie dat het deze poging raak mag zijn....ben benieuwd wanneer je mag gaan stimuleren en wanneer die ongi komt! xxx Daffie
dank je daffie. het lijkt me erg onwerkelijk allemaal voor je. en je kan natuurlijk niet wachten tot die echo!