Hihihi, 10:30 moeten we er zijn, dus hoop tegen de middag weer thuis te zijn en jullie te kunnen inlichten Ga nu lekker bij moeders eten, mannetje is werken dusss..... XXX Daffie
Zit hier een partijtje te janken en mezelf zielig te vinden Net terug van de handbaltraining en vertelde er weer een teamgenootje dat ze zwanger is. 2 weken geleden vertelde haar zus dat ze zwanger was en nu dus zij..... Ik vindt het echt tof voor hun hoor, maar ik was al bezig met zwanger worden toen zus nummer 1 zwanger werd van de 1ste en nu dus allebei zwanger en ik nog steeds met lege handen..... Voel me echt K#$%&$^op het moment Hoop dat mijn hubbie snel thuiskomt uit zijn werk, kan ik effies troost bij hem zoeken... een treurige Daffie
Ahhh Daffie....weet zo goed wat je voelt... je bent blij voor ze maar wanneer is het dan jouw beurt eens!?... Kruip maar even lekker tegen je ventje aan straks. Dikke knuf
Wat een rotgevoel is dat toch he? Dat anderen gewoon "zomaar" zwanger worden en niet door hebben hoe moeilijk anderen het kunnen hebben... Ik kan helaas niet meer doen dan hopen dat jij ook snel "nieuws" kan verkopen tegen die meiden! Kruip lekker tegen je hubbie aan...dat heb je ook af en toe nodig he? xxxx
Hehe, het is vrijdag...echt superslecht geslapen en best een beetje zenuwachtig. Zal ik straks dan echt weten wanneer ik de eerste spuit kan gaan zetten..... See you, Daffie
Ach meid toch. Zou nu willen dat ik je een super dikke knuffel kon geven Zit me hier voor te stellen dat ik in mijn autootje stap richting Daffie om daar een hele dag te kletsen met een hele hoop lekkere hapjes en drankjes en gewoon even alles uitwerken op al die dames in de wereld die zomaar eventjes hupsakee zwanger worden HALLO! Wij zijn er ook nog he! WIJ WILLEN OOK ZWANGER ZIJN! :c: Jammer dat we zo ver van mekaar wonen he Hoop dat je gisteren nog goed wat troost hebt gevonden bij hubbie. Kan me voorstellen dat je super slecht geslapen hebt. Maar nog heeeeeel even en je weet eindelijk wanneer je kan starten en hoe. Hehe...dat zal al een hele opluchting zijn als je eindelijk zo ver bent he meid Ik duim voor je en hoop dat je nog een poging krijgt voor het jaar om is [-o< [-o< [-o<
Voor de nieuwsgierige Mobius...hier ben ik dan weer Helaas geen 1ste poging voor ons dit jaar, tenzij mijn cyclus zo in de war is, dat ik ipv rond de 21ste pas met de kerst ongi wordt, maar die kans is echt wel superklein. Mijn cyclus zit namelijk bijna altijd keurig rond de 27-29 dagen. We moeten dus in Januari bellen als de ongi is gekomen (wrs rond 17/18 Januari) en dan mag ik gaan spuiten. 10 December nog een prikinstructie...groepseducatie...zit ik als verpleegkundige niet echt op te wachten, maar moet toch kome We hebben de medicatierecepten meegekregen en het is zo'n kort traject. Op dag 2 beginnen met Puregon, dan 5 dagen later Orgalutran erbij. Pregnyl en Progestran op het end. We weten dus in ieder geval meer en weten wanneer we mogen beginnen. 2008 WE KOMEN ERAAN! Merk wel dat we in een academisch ziekenhuis lopen hoor, is allemaal zo nummertjesachtig...beetje jammer vindt ik dat wel. Moest zelf vragen voor de instructie enzo... Goed...hoop dat de maand december voorbij vliegt en de 1ste helft van Januari eigenlijk ook @Mobius, ja dat zou wat zijn he, maar de afstand is inderdaad wel wat groot Liefs Daphne
Goh, die nummertjesproblematiek ken ik helaas ook. Het lijkt wel alsof ze verwachten dat je alles al weet Daarom was ik ook blij dat ik hier wat meer informatie kon vinden Ach, je was er gelukkig al een beetje op voorbereid dat het niet voor dit jaar ging zijn. Maar wie zijn wij om nu net dat laatste maandje ons geduld te verliezen he Die prikinstructie lijkt me nu inderdaad ook niet echt iets waar jij op zit te wachten Misschien kan je hun daar wel wat leren Wel goed dat je al weet welke medicatie je gaat moeten nemen. Komt me heel bekend voor, buiten die Orgalutran. Dat ken ik niet Is dat hetzelfde als de Decapeptyl? Zo zeg, laat 2008 nu maar komen. Wij zijn er klaar voor he?
Orgalutran zorgt ervoor dat de eiblaasjes niet springen staat in het boekje En ga inderdaad mijn geduld niet verliezen hoor.... was er op voorbereidt en ben gewoon bij dat we nu weten wanneer we mogen starten! Knuffel van Daffie
Dan loop je een beetje gelijk met mij denk ik... wij zitten in een langer durend traject geloof ik, Punctie eind januari ongeveer. We gaan volop duimen! xxx
Jij ook een prettig weekend Scat We lopen dan inderdaad vrijwel gelijk denk ik Jootje, want ik verwacht de ongi rond 17 Januari en dan eind januari de punctie denk ik...kunnen we met valentijn testen hahaha..... Het gaat gewoon een zeer vruchtbare maand worden Januari 2008 Daffie