Oh meiden, dat was echt zooo GAAF! En ik wil echt dat jullie dit allemaal gaan meemaken.... We hebben Toppertje bekeken en de gynaecoloog zei al meteen dat ze een hartje zag kloppen....wij meteen.....waar dan, want we zagen natuurlijk niets haha, maar inderdaad het hartje klopt krachtig! Toppertje groeit goed en heeft al mini-armpjes en beentjes. Ligt zelfs 1 dag voor in de groei....hij/zij is 2,3 cm! Kan de hele dag de smile niet meer van mijn gezicht krijgen.....prachtige foto'tjes gekregen (ga ze straks even inscannen), die ik mijn leven lang ga koesteren..... HET KAN DUS MEIDEN, GEEF NIET DE MOED OP, HET IS ECHT DE MOEITE WAARD! Ik blijf jullie steunen hoor.... Megadikke knuffel van "een nu al verliefd op Toppertje" Daffie
Hey meissie, Wat een FANTASTISCH nieuws! Cool he? Dat is echt zo genieten geblazen he zo'n echo? Nou lekker genieten ervan en ik hoop snel de foto's te kunnen bewonderen! Hele dikke kus
Joehoeeeeee Gefeliciteerd meid Ben wel benieuwd naar je echo foto's Geniet er lekker van he! Dikke knuffel wolly
wauw gefeliciteerd, dat moet echt heel erg indrukwekkend zijn. toppertje blijkt idd top te zijn! groetjes jose
JAAAA het is echt! je hebt het nu met je eigen ogen gezien, er zit een mini mensje in je buik, het beweegt en het heeft er super naar zijn zin! ik ga gelijk even in je album kijken of de foto's er al staan *ZOOOEEeeeeffff...*
Hey meiden, we zijn druk bezig, maar het lukt nog niet om de plaatjes erop te krijgen. We hebben ze ingescand, maar nu krijg ik ze niet verkleind om in mijn album te plaatsen.... Hoop dat het vanavond nog gaat lukken.... Liefs Daphne
je kan verkleinen met deze site he <----- links in de kolom staat 'Foto verkleinen' is best simpel. ik houd dit topic en je album in de gaten!
Ja, dat weet ik Rach, maar via de scanner krijg je zo'n groot a-4tje en die verkleint de site niet. Ga nu een foto van een foto maken en deze erop zetten...Jootje heeft me dit geheimpje verklapt haha, Daffie
mooi zeg daffie. ook raar lijkt me om al die tijd follikels te zien zitten en nu opeens een mini-mensje. houd je de misselijkheid nog vol? of hang je elke dag boven het toilet?
Hahaha, nee hoor Rach, ben wel misselijk maar hoef niet over te geven! Dus het is vol te houden en het is voor een goed doel..... xxx Daffie