He meid. Hoe is het met je? (ben een paar daagjes niet online geweest ) Hopelijk vinden ze vandaag op je werk wat vervangend werk voor je
Daffie, hopelijk hebben ze je een beetje aan het werk kunnen zetten. Hoe bevile het vandaag : Groetjes Scat
He meiden, Ik ben inderdaad naar mijn werk geweest en we hebben het een en ander aan administratieve rompslomp kunnen vinden voor de aankomende dagen, dus gelukkig heb ik weer wat te doen Bedankt voor de belangstelling Liefs Daffie
Had ik eindelijk wat om me bezig te houden, krijg ik gisteren van de fysio te horen dat ik mijn voet nog meer moet ontlasten en eigenlijk op krukken moet gaan lopen. Ik deed mijn voet al zo weinig mogelijk belasten en nu dus krukken gehaald en zit ik hier weer thuis achter de computer mijn hubbie te commanderen om kopjes thee te zetten voor me. Vanavond gelukkig een uitje, gaan naar Africa africa en daarvoor lekker uit eten...Helaas moet ik ook daarheen met krukken, dus dat wordt langzaam lopen voor hubbie en mijn vriendinnetje Greetz Daffie PS: is December al voorbij??!!
Jeetje meid, dat gaat zo ook wel niet voorbij voor je he! Laat je maar goed verwennen door hubbie Hopelijk heb je ervan genoten gisteren avond! Zal je eens goed gedaan hebben he Enne, bekijk het zo...als je eens een mindere dag hebt en alles en iedereen valt je tegen, heb je je krukken om mee te zwaaien Denk dat iedereen je dan wel met rust laat enne...december is echt al wel bijna halfweg hoor
werd gisteren in die tent bijna onderuitgelopen door die mensenmassa, had niet eens de kans om te gaan zwaaien met mijn krukken Maare, heb de blaren op mijn handen staan vandaag maar lekker thuis blijven. Hubbie heeft een legpuzzel van de skyline van Sidney gekocht van 3000 stukjes, dus daar ben ik voorlopig wel effies mee zoet Daffie
Whahah, gek kind. Ben blij dat Africa Africa leuk is geweest. Volgens mij zijn er vandaag aardig wat thuis door vrij of door in de lappenmand. Gezellieeeeeeeee. Have fun met puzzelen. Ik zit te forummen, te lezen en ik ga een film opzetten. Hoe bedoel je niks te doen?
hi hi..legpuzzel van de skyline van Sidney..je lijkt m'n vader wel, die puzzelt ook wat af. Kan ook heel leuk zijn. Zo te horen ben jij nog wel even zoet. Ik wens je een hele gezellige kerst en hoop op een heel mooi 2008, dat je wensen maar vervult mogen worden Groetjes Scat
Nou, heb hem nu dus al helemaal gehad met die puzzel....mijn tafel voor 3/4 gevuld met alleen al de buitenkant en nu moet die ingevuld worden en 3000 stukjes is echt niet grappig kan ik jullie vertellen Ik kan er in ieder gavel geen wijs uit worden en mijn hubbie ligt alleen maar in een deuk. Ben dus maar achter de computer gedoken, terwijl hij zijn visjes weer voorziet van een schone bak.... Kerstboom gekocht vandaag, dus vanavond da lampjes en ballen erin! Greetz Daffie (die wanhopig een puzzel in elkaar probeert te zetten)
Adem in.........adem uit.............en weer in.............en weer uit. En dán weer een stukje proberen. Adem in........ adem uit......... enz.
OOOO...zo'n legpuzzel! Daar mogen ze mij uren aan zetten! Zaaalig gewoon Hopelijk kan je je nog wat beheersen en komen uiteindelijk toch nog alle stukjes op zijn plaats terecht Zoals Lina al zei: adem in...adem uit...adem in...adem uit..
De puzzel maar even aan de kant en gewoon weer verder gaan als je denkt dat je GRRR gevoel weg is Met mij gaat het wel hoor Vind het alleen jammer dat het voor mij toch februari gaat worden en niet januari Maar dan ga jij me toch gewoon voor he? Het pad vrij maken voor mij dat ik je snel achterna kan komen
Ik ga zeker het pad voor je vrijmaken hahaha. Vanmorgen dacht ik even dat de al op bezoek kwamen, maar het lijkt erop dat ze toch nog even wegblijven, Van mij had het eigenlijk wel gemogen, want dat had betekent dat ik ook in Januari weer een paar dagen eerder aan de beurt zou zijn en dan mag ik tenslotte gaan beginnen he! Ik loop ondertussen nog steeds op krukken en moet aankomende vrijdag naar de sportsarts om te kijken of ze er geen spuit in moeten zetten. Ik heb nu eigenlijk vakantie, maar kan er dus niet van genieten en kan nergens naartoe met die kl*te krukken. Ciao Daffie
Hoi Scat, Ik loop helaas nog steeds op krukken en moet vrijdag naar de sportarts om te zien of ze er misschien een spuit in kunnen zetten (zit ik ook niet echt op te wachten hoor)... Mijn hubbie is ook net voor 5 dagen weg, dus ben aan het stuntelen thuis Ach, morgen bij mams eten en zaterdag ook, dus dat is makkelijk en de rest van de dag zit ik achter de computer, de tv of lees ik Ik heb een heel erg avontuurlijk leven de laatste weken en ik wordt er ook keimoe van hahaha.... Greetz Daffie 8)
Wat loop je nu nog op krukken? Wat ontzettend rot voor je zo tegen de feestdagen! Maar zo te zien mogen jouw krukken de pret niet drukken! Ieieie er zijn al genoeg spuiten tijdens de MMM en dan ook nog in je voet? Jaiks ik wens je heel veel succes meid!