IVF-Dagboek van Daffie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door daffie76, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Heb het soms ook moeilijk om alle topics te volgen hoor. In het begin lukte het me nog vrij goed maar nu, na de feestdagen moet ik er precies weer helemaal inkomen :)

2. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Nog even en je mag weer beginnen! Houd je spuit in de aanslag..hahaha

Ik wil je heel veel succes wensen en ik denk gewoon echt dat begin 2008 heel succesvol gaat zijn voor ons!

Dikke knuf
    Jootje

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hahaha Jootje, ik kan de spuiten straks ophalen bij de apotheek, dus ben benieuwd! :D

Greetz Daffie

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zo heb even boodschappen gedaan bij de apotheek :) :) :)

Er werd me wel even meegedeeld dat ik erg zuinig moet omgaan met de puregon, want das duur spul hahaha. Hebben we meteen het eigen risico eruit voor 2008!

Ik hoef alleen maar de pregnyl zelf op te lossen en de rest gaat via standaard spuitjes en een pen...handig hoor.

Mijn hubbie heeft gisterenavond gezegd nu toch wel te willen leren spuiten, dus dat vind ik wel erg knap en lief van hem... Ben benieuwd wat hij ervan vindt volgende week tijdens de prikinstructie.

Nog 2 weken wachten! :(

Liefs Daffie

5. wolly

wolly Niet meer actief

Spannend hoor!

Heel veel succes met spuiten, hopelijk heb je er niet veel last van.

Liefs wolly :)

6. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Jippie...nog maar 2 weekjes he. Gaat echt wel snel gaan nu hoor ;)
    Die puregon is idd heel erg duur. Wij hadden dezelfde commentaar meegekregen :D
    Idd wel knap van je hubbie dat ie zelf ook wil leren spuiten :D Die van mij keek er eigenlijk helemaal niet naar om :( ;)

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He meiden,

Ik kan nu officieel zeggen (als mijn ongi tenminste doet wat hij al 2 jaar doet ;) ) dat ik volgende week ga beginnen met spuiten.
    Ik verwacht donderdag de 17e mijn ongi en als het goed is mag ik dan op dag 2 of 3 gaan spuiten.....SPANNEND!

Donderdag nog even prikinstructie, dus het gaat eindelijk beginnen..

Daffie

8. wolly

wolly Niet meer actief

Jeetje dat is al weer zo...heel veel succes met spuiten, en veel succes donderdag met de prik instucties, ben je al zenuwachtig?

Ik duim voor je! ;)

Liefs wolly :)

9. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Oh Jippieee zeg! :D :D
    EINDELIJK! Na zo lang aftellen! Ben super blij voor je! :D
    Heel erg veel succes! ;)

10. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Jippie! Dan gaat het voor jou nu ook eindelijk beginnen!
    Hopenlijk word je snel ongi dan kun je tenminste meteen aan de slag.
    Dat had ik tenminste wel, nu je toch weet dat je het zo moet gaan doen dan wil je zo snel mogelijk beginnen.

Ik vond het allemaal heel erg meevallen, heb er nu al 17 spuiten doorheen gejast en ik merk er echt niets van. Ik had meer last van de twee weken dat ik de pil moest slikken.

ALvast heel veel succes!

xxx

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ben er niet zozeer nerveus voor, maar ben blij dat we nu eindelijk gaan beginnen. En ben benieuwd of ik bijwerkingen ga krijgen van de medicatie....

Laat deze week maar weer snel voorbij gaan.
    Morgen sintekerst vieren met mijn handbalteam (door drukte in de maand december doen we dit altijd in januari ;) ), Woensdag ga ik met mijn mannetje naar Evita in Breda, dus komende dagen kom ik wel door.

Zometeen een echo van mijn voet maken, is nog steeds niet beter..., dus ben vaak in het ziekenhuis te vinden :(

Greetz Daffie

PS; Jootje, hoelang moet je nog spuiten dan?

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Nog 10 dagen :D

13. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Nog 9 :D

Veel plezier in Breda vandaag :D

Hoe was de echo van je voet? Hoop dat je er snel weer op kan lopen. Vervelend toch als je steeds weer naar het ziekenhuis moet he. Is het de ivf niet... ;)

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

hahaha, nog 8,5 bijna! :) :) :) :)

De echo van mijn voet is wel gemaakt, maar geloof niet dat hij een ontsteking kon vinden. Ik had wel mijn hoop op de echo, zodat we eens wisten wat er nou precies aan de hand was. Loop nu nog steeds op krukken en wordt gek :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Maar ja, vandaag lekker naar Breda, gezellig eten en dan naar Evita. Morgenochtend helaas erg vroeg op voor die prikinstructie...begint om 8:15 (hoe verzinnen ze het :( )......

Greetz Daffie

15. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Tja...je moet er iets voor over hebben he :D

16. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heel veel plezier bij EVITA! geniet ervan!

Ik moet nu nog 6 dagen spuiten en dan heb ik 1e echo, dan moet ik nog doorspuiten tot aan de punctie. Vanaf de echo komt ook Gonal erbij.. dus ik spuit gewoon lekker door!

Ik moet langer spuiten dan normaal, omdat ik anders pas de cyclus van januari mocht beginnen met de pil en dan zou ik pas in maart punctie hebben ofzo.. dat wilden we niet en toen hebben we voor elkaar gekregen in zkh dat ik langer decapeptyl spuit en dan toch in januari uitkwam!

Morgen prikinstructie, succes, alhoewel jij wel weet hoe je spuitjes moet zetten..

xxx Jootje

17. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Het gaat dus nu ook snel beginnen voor jou :) :D
    Dat vind ik :D voor je :)
    Nu gaat het hopelijk met je voet snel iets beter!
    Groetjes Scat ;) ;)

18. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Ons Daffie zit momenteel erg aandachtig te luisteren naar de prikinstructie :D Is het niet te moeilijk? :D Net alsof je terug op de verpleegsterschool zit, niet? :D Maar nu moet je het bij jezelf doen...toch iets andere koek he? Gaat keigoed gaan...je zal zien :thumup:

Hoe was Evita? Vertel, vertel... :D Ging het een beetje met krukken :(

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:D :D Evita was echt geweldig! Een echte aanrader... :)
    Wat kunnen die mensen toch ontzettend goed zingen en dansen. Het was heel indrukwekkend en we zaten geweldig op de 7e rij...

De prikinstructie was niet echt mijn ding... :( Maar goed we hebben de puregonpen gekregen en verder heeft mijn hubbie aandachtig zitten luisteren...
    Nu zijn we er dus echt klaar voor en kunnen we beginnen. Laat de ongi maar komen...en ik hoop dus dat dat een paar dagen eerder valt. Volgende week donderdag is de dag dat ik hem normaal gesproken verwacht, dus nog 7 dagen! :D :D

Greetz Daffie

20. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik hoop voor je dat je ongi snel komt!

Grappig he? Meestal hoop je van niet en nu van wel! hahaha

en dan lekker spuiten!

xxx