Hey Daffie Ik hoop voor je dat de ongi snel mag komen en dat je dan weer verder kunt. Heel veel succes met het spuiten Liefs wolly
Hey Daffie, Dat zou toch wel leuk zijn als we ongeveer tegelijk uitkomen Ik zal je wel laten weten als ik merk dat er eitjes aan het ontstaan zijn xxx
nou, er komt de hele dag al vieze bruine prut uit, maar nog geen helderrood bloed en dus nog geen ongi. Zal vannacht wel weer komen, is meestal zo. Lig ik 's nachts weer te kreperen van de buikkrampen Ik verwacht dus morgen te kunnen bellen naar het ziekenhuis en dan vrijdag de eerste spuit te gaan zetten....spannend hoor...gaat het echt beginnen Daffie
meiden, ik ben zojuis ongi geworden! Kan niet wachten tot ik morgenochtend de planning kan bellen om te zeggen dat we kunnen beginnen... Als ik het goed heb vrijdag de eerste spuit en dan woensdag of donderdag de 1ste echo......vindt het zoooooo SPANNEND ! Ga proberen te slapen... Daffie
Jehhhhhh wat fijn voor je, nu kun je weer verder. Succes morgen met de planning Slaap lekker, (zal nu wel lukken denk ik) Liefs wolly
Whoopee! Vandaag maar snel bellen ja! Alvast heel veel succes met spuiten en hopenlijk net als ik helemaal geen bijwerkingen! ondertussen blijf ik lekker duim duim duim duim duim. xxx
JIPPPIIIIEEEEE! Morgen de 1e spuit al! Goh, meid...je bent echt gestart nu! GEWELDIG! \/ Mijn duimen zijn al opgewarmd en gaan vanaf de 1e spuit non stop doordraaien tot aan de positieve test!
Hahaha, wat heerlijk dat jullie zo meeleven meiden... Morgen om deze tijd gaat de eerste spuit erin en dan over ca. 2 weken worden mijn eitjes met de zaadjes van manlief op blind-date gestuurd. Ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden! Ben helemaal blij dat het eindelijk zover is... Liefs Daffie
He gelukkig Daffie Eindelijk is het zover Morgen al spuiten, hoop zo voor je dat dit een hele geslaagde poging wordt Groetjes Scat
Succes morgen met spuiten! Hopelijk ook zonder bijwerkingen. Ik ga voor je duimen dat als ze samen op blind date gaan dat het een blijvertje wordt
Gisteren gewoon vergeten op mijn eigen topic neer te zetten dat de eerste spuit erin is gegaan Het is nu echt begonnen en over 2 weken zit ik op die wachtbank...en daar blijf ik opzitten tot ik er negen maanden later vanaf donder omdat er iets geboren wordt Daffie
Hey Daffie. Hoe is het gegaan met spuiten, ging het goed? Heb je nog geen last van de bijverschijnselen. Liefs wolly
mijn hormonen slaan op hol hahaha, nee hoor...ging prima. voel wel aan mijn buik dat ik geprikt heb, maar voel en zie er verder niets van. Ben eigenlijk best vrolijk vandaag. Liefs Daffie