eerste keer tp van een cryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ibla87, 22 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ibla87

ibla87 Nieuw lid

22 apr 2016
    4
    0
    0
    Barista bij Starbucks
    nieuwegein
    Hallo allemaal,

ik ben helemaal nieuw hier.
    Mijn man en ik proberen al ruim 2 jaar zwanger te worden en lopen sinds een half jaar in het ziekenhuis voor ICSI.
    Vorige maand gestart met de eerste poging met behulp van gonal-f cetrotide. Echo op dag 10 zag er goed uit 10 mooie eitjes maar nog niet groot genoeg dus nog 2 dagen doorspuiten.
    2de echo, ow jeej, overstimulatie 21 eitjes!!!
    We konden kiezen punctie of niet? Gekozen voor de punctie, gelukkig konden ze me goed verdoven want heb er genoeg last van gehad.
    Ze hebben uiteindelijk 17 goede eitjes eruit weten te halen, daarvan 9 eitjes bevrucht en 8 eitjes voor bevriezing. Van de 9 bevruchte eitjes waren er uiteindelijk 4 mooie embryo's maar vanwege de heftige hormonen en overstimulatie mocht ik geen tp.

Nu startte mijn normale cyclus al heel snel na de puntie dus overleg voor tp in mijn natuurlijke cyclus.
    Na meerdere echo's mocht ik dan eindelijk de Ovitrelle spuiten en zou ik 6 dagen later een tp krijgen als de Cryo in orde was.

En ja hoor gisteren het verlossende telefoontje dat de cryo er prachtig uitzag en nog een hele mooie deling had doorstaan.
    Dus gisteren is om 14:30 uur onze cryo geplaatst.
    Zoals de arts zei zag het er allemaal goed uit en was ze hoopvol.

Vandaag al de hele dag een beetje zeurende hoofdpijn en licht krampig gevoel in mijn onderbuik.
    Net bij het avond eten bijna mijn eten er weer uitgegooid.
    Nu is mijn vraag: Kan dit allemaal nu al, of zit het tussen mijn oren?

Graag hoor ik jullie ervaringen want voel me erg onzeker in deze.
    En mijn man kan me hier uiteraard niet echt mee helpen.

groetjes een hele zenuwachtige hopelijk aanstaande mama

2. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    Elk lichaam is anders. Ik weet niet precies zeggen waarom je voelt zoals je voelt maar hoe dan ook je lichaam heeft veel te verduren gehad afgelopen periode dus gek is het niet. Innesteling vind pas drie tot 5 dagen na tp plaats geloof ik en bij mij vanaf dag drie had ik al ongesteldheids krampen en raar gevoel en dat hield 4 dagen aan en dag zeven na tp heb ik getest. Ik had ook cryo terug geplaatst gekregen uit punctie van januari. En tp was in mijn natuurlijke cyclus.

Probeer lekker rustig aan te doen en succes komende dagen :)
    Spannend !!!!

3. ibla87

ibla87 Nieuw lid

22 apr 2016
    4
    0
    0
    Barista bij Starbucks
    nieuwegein
    Oke misschien maak ik mezelf dan al een beetje gek.
    Was een beetje nieuwsgierig naar andere ervaringen omdat ik ook vaak lees dat de tp bij meerdere mensen sneller na de eisprong plaats heeft gevonden.

Hopelijk gaat het bij zowel jou als mij verder goed.

Deel Deze Pagina