Frustratie...pijnlijke opmerking

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kuipersl, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Meiden, ik moet ff mijn ei kwijt...

Vorige maand heb ik een miskraam gehad. Het vruchtje was niet goed gegroeid en de miskraam kwam vanzelf op gang. Ik had voor mezelf bedacht...als mijn cyclus weer op gang is en we gaan de medische molen in dan wil ik graag 'er weer goed' uitzien, dus ik heb veel gesport en ben netjes weer op mijn oude gewicht...dwz 67 kg en 1,76 mtr.
    Vandaag kwam er een collega..die tikte op mijn buik: Zwanger????? dus ik: 'nee, hoezo??' Zegt ze: Nou, dan mag je je buik wel eens inhouden...

Ik voelde me er gewoon zo vervelend door? Zwanger? Nee, maar als alles goed was gegaan dan was het wel zo geweest..
    En mij buik inhouden??? Die buik die heb ik dus niet. M.a.w....als je nieuwsgierig bent en wilt weten of we nog een kindje willen VRAAG HET DAN GEWOON!!!

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Pardon?? Jeetje mina zeg, wat denkt ze wel niet!!!

Heb je haar eventjes goed uitgefoeterd??

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik had haar 'bij wijze van spreken' compleet in elkaar geslagen...

Wat een asociaal rotwijf zeg!!! Oeeee, snap best dat je het hier ff van je af wilt komen praten. Hoe durft dat mens wel niet... *zit hier hoofdschuddend op de bank*

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    jemig, sommige mensen zijn echt niet goed snik. Hoe haalt ze het in haar hoofd?!!!!..........

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Belachelijk! Wat een debiel....

Deel Deze Pagina