Meiden, ik moet ff mijn ei kwijt... Vorige maand heb ik een miskraam gehad. Het vruchtje was niet goed gegroeid en de miskraam kwam vanzelf op gang. Ik had voor mezelf bedacht...als mijn cyclus weer op gang is en we gaan de medische molen in dan wil ik graag 'er weer goed' uitzien, dus ik heb veel gesport en ben netjes weer op mijn oude gewicht...dwz 67 kg en 1,76 mtr. Vandaag kwam er een collega..die tikte op mijn buik: Zwanger????? dus ik: 'nee, hoezo??' Zegt ze: Nou, dan mag je je buik wel eens inhouden... Ik voelde me er gewoon zo vervelend door? Zwanger? Nee, maar als alles goed was gegaan dan was het wel zo geweest.. En mij buik inhouden??? Die buik die heb ik dus niet. M.a.w....als je nieuwsgierig bent en wilt weten of we nog een kindje willen VRAAG HET DAN GEWOON!!!
Ik had haar 'bij wijze van spreken' compleet in elkaar geslagen... Wat een asociaal rotwijf zeg!!! Oeeee, snap best dat je het hier ff van je af wilt komen praten. Hoe durft dat mens wel niet... *zit hier hoofdschuddend op de bank*