hoi dames, Mijn test blijft positief heb inmiddels 8 testen gadaan maar hou er nu meer op hoor. Ik blijf buikpijn houden en ben echt bang om te verliezen. Het voelt net alsof ik ieder moment ga menstrueren. Ik blijf duimen voor jullie. Dikke kus
Vandaag mn colposcopie gehad.. 3 hapjes van mn baarmoedermond weggehaald en nunover 2 weken de uitslag.. Alles zag er gewoon goed uit zei ze, maar voor de zekerheid maar wel verder onderzoeken.. Dus hoop ik over 2 weken op een positief bericht. Zoals pap1 !! Dan kunnen snel met ivf gaan beginnen.. @muk Wat goed dat alle testen positief zijn! Hoop dat alles goed gaat en dat t lekr blijft zitten.. Geniet ervan..
Ik hoop dat je snel mag beginnen Maria! Ik heb vandaag weer een echo en waarschijnlijk gaan we de punctie afspreken. Wordt denk ik zondag. Spannend weer er zitten maar drie follikels dus hopen op goede score bij punctie. Twee zou mooi zijn...
Hier ben ik weer. Vanmorgen weer een meting gehad. Er zitten er drie en nog een wat kleinere. De punctie is nu gezet op maandag. in de hoop dat de kleinere nog mee gaat groeien. Hopelijk heb ik er dan vier en komen er ook vier eicellen uit... Maar dat zou wel echt een wonder zijn. Duimen jullie voor me?!
@maria6 dank! Heb heel slecht geslapen vannacht. Vanmorgen de punctie. Ben stiekem toch wel zenuwachtig denk ik...
Ben weer terug. Er zijn twee eicellen gevonden. Eentje meer dan vorige keer. Nu hopen dat ze beiden een embryo worden... Donderdag word ik gebeld...
Jaja, er zijn afgelopen donderdag 2 hele mooie embryo's teruggeplaatst! Dus nu weer in de wachtmodus... Spannend dus!!!
2 stuks? Dacht dat dat niet meer mocht? Of is dit je 3e poging? Ik wacht nog steeds op de uitslag van mn onderzoek. Donderdag belafspraak .. Vandaag ongesteld geworden. . Dus als alles goed is beginnen we in de volgende cyclus. . Succes met wachten.. pff dat duurt altijd lang he
Ik ben 40 dus ik mag kiezen of ik er een of twee terug laat plaatsen. Met twee heb je dan toch net meer kans! Ja, wachten is vreselijk.... Heb er woensdag een week wachten erop zitten.... Dan dus nog een week. @maria: hoop dat je de volgende cyclus mag beginnen!
O, meiden, ik ben weer zo bang dat het mis is... Net bij het afvegen minuscuul bruin slijm waargenomen... Ik zit nu op 8 dagen na de tp... Herkennen jullie dit? En hoe is het bij jullie afgelopen? Ik weet dat het natuurlijk alle kanten op kan gaan, maar ben op zoek naar ervaringen... Er zijn bij mij twee embryo's teruggeplaats. Kan het dan ook zo zijn dat wanneer je bloed verliest het er van eentje is en dat de ander toch kan blijven zitten? Gatver, wat een onzekerheid weer zo opeens... pffffffff....
hoi allemaal, Ik ben 34 jr maar heb ook twee terugplaastingen gehad, maar heb het wel zelf gevraagd. Wel zwanger gelukkig maar geen tweeling. Is ook niet erg. @ poema nu is het spannend afwachten ..... ik duim voor je
Ja, het blijft spannend want sinds gistermiddag is er geen roze meer te bekennen... Ben nu aan het bedenken wanneer ik zal testen en met welke testen dan enzo... Het is nu twee weken na de punctie, Aan de andere kant vind ik het nu doodeng om naar de wc te gaan... maar moet zo toch maar even... Wat een onzekerheid.
Nog steeds niets meer gezien vandaag... Terwijl het de vorige keer gewoon doorging... pffffff.... is toch om gek van te worden? Ben er echt de hele tijd mee bezig en kan me nergens op concentreren...
Verlies nu sinds einde dag toch weer wat roze... Voel me zo leeg ofzo. Mag eigenlijk pas vrijdag testen, 15 dagen na terugplaatsing... Maarja als dit zo doorgaat red ik dat niet eens en hoef Ik niet eens te testen. Ben zo teleurgesteld dat ik niet eens kan huilen...
He poema.. Wat jammer meis.. of is er nog sprankje hoop? Erg he dat je dan niet kan huilen, dat heb ik ook altijd.. Succes voor je volgende behandeling