IVF dusseldorf ervaringen graag

Discussie in 'MMM clubs' gestart door jongemama1, 2 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

We zijn behandeld in Rotterdam bij Erasmus maar we willen naar andere ziekenhuis overstappen. Als we voor dusseldorf kiezen, moeten het allemaal opnieuw onderzocht worden of kunnen we daar zometeen al starten met de volgende poging? En ik heb het een mail ongeveer half uurtje geleden naar het ziekenhuis gemaild maar toch wil ik het graag weten welke het ziekenhuis in dusseldorf de best en beter is of er is maar 1 ziekenhuis dan in iedere geval hebben we het gevonden denk ik.

Alvast bedankt.

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dusseldorf is geen ziekenhuis maar een Privé kliniek. Vivaneo heet het.

Onderzoeken worden waar mogelijk overgenomen uit je dossier uit Nl wat je mee moet nemen en dan aangevuld. In nl onderzoeken ze bijna niets of heel erg basaal.

Ik was er vandaag zelf voor een tp. Er is momenteel een wachttijd van 8 weken voor een intake en afhankelijk van onderzoek kun je daarna pas een keer starten.

3. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Ja dan hebben we vivaneo op het juiste adres gemaild gelukkig; info-nl@ivf-duesseldorf.de.

8 weken is wel lang😱... En wat onderzoeken ze niet in NL volgens jou (begrijp ik niet goed sorry). En wat moeten we het rekening mee houden met DD?

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    In Nederland word heel basis onderzocht, Dusseldorf gaat dieper. Bloed, sperma, conditie baarmoeder, hormonen etc. Dat kost tijd.

Geld is iets waar je rekening mee moet houden. Alles moet je voorschieten en nav je verzekeraar krijg je dat iets terug.

Deel Deze Pagina