Cryo in eigen cyclus. Mogen we nu wel klussen.

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by prinses, Jul 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    We doen een cryo terugplaatsing in eigen cyclus. Gisteren heb ik de Pregnyl gespoten. Na 40 uur gaat mijn ei dan springen, maar kunnen we nu de kans wagen om ook zelf nog te klussen of niet?

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Theoretisch heb je kans op een tweeling, maar ik neem aan dat jullie niet voor niets ivf doen, dus die kans zal niet hel groot zijn.
    Ik zou het gewoon doen.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou het gewoon proberen; zolang er niet ontzettend veel follikels waren. Anders is de kans op een meerling wel groot en dat maakt het allemaal riskanter.

4. Hyper

Hyper Bekend lid

Dec 30, 2012
    513
    0
    0
    Ik zou het gewoon doen de kans op een tweeling is gewoon heel klein. Ik ken een stel die bij een verse tp van 1 embryo zwanger werd van een tweeeiige tweeling.daar is een eitje waarschijnlijk niet aangeprikt en wel bevrucht. Tijdens de echo waren de artsen voornamelijk verbaast (ouders natuurlijk ook).

Gewoon doen

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik had 1 follikel. Niet meer, dus idd theoretisch kans op een tweeling. Nou ik weet wat me te doen staat.....:D
    Het kan geen kwaad voor de rest van de behandeling?

6. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    Nee kan geen kwaad. :) En de meeste van ons zouden heel blij zijn met een tweeling toch ;) Weten jullie trouwens waarom soms gekozen word voor IVF of TP met eigen cyclus of soms voor IVF 1 week voor de menstruatie ?

Share This Page