Hallo meiden, Ik kreeg vandaag te horen dat mijn AMH 0.8ug/l is. Aan de redelijke lage kant dus (ik ben 38). Anderen waarden op dag 4 zijn: Progesteron: 2,2 Testosteron: 0.79 Prolactine: 507 Oestradiol: 73 FSH: 7.9 LH: 6 DHEA: 3.6 THS: 1.4 mU/l mijn gyn wilt hier niet over hebben want ze gaat sowieso nog een poging doen en dan is ze met ons klaar. Hebben jullie wat verstaand van deze getallen? Is er iemand met een laag AMH die toch zwanger is geraakt? Met wat voor protocol? Hebben jullie bvb DHEA gebruikt? Of half spuitje decapeptyl? Dit soort dingen lees ik ze vaak. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Hoi MCGB, Hier nog iemand met laag AMH, nl 0,4. Nog een stuk lager dan dat van jou dus, en mijn FSH is 14. Deze waardes zijn gemeten in oktober vorig jaar dus nu hoogstwaarschijnlijk lager. Ik ben overigens nu 36, tijdens de vorige behandeling 35. Je FSH is nog goed en je AMH is wel verlaagd idd. Ze zeggen dat onder de 1 niet goed is. Wat ik inmiddels heb geleerd is dat ondanks dat de waardes bekend zijn, toch iedereen anders reageert op de behandeling. Een vriendin van mij heeft dezelfde waardes als ik maar zij had de laatste IVF poging 13 eitjes!! en ik 4. Hebben ze ook een echo gemaakt en gekeken hoeveel eitjes er lagen? Met laag AMH is in ieder geval kort protocol het beste (volgens mijn arts) en een mildere remmer. Wij lopen nu in Dusseldorf waar ik veel meer hormonen krijg dan in NL (het dubbele). Ook slik ik sinds een aantal weken DHEA. We zullen snel gaan zien of het helpt, maandag heb ik mijn eerste follikelmeting. Wanneer begint jouw poging en heeft de gyn al aangegeven wat ze wil doen?
Mijn AMH is 1,3 en was 28 te tijde dat dit getest was. In verhouding met jou dus nog lager gok ik. Zie onderschrift
MCGB: ik heb er geen ervaring mee, maar wil je een digitale knuffel geven! Wat ik hier op zp veel lees is dat vrouwen met een laag AMH naar Dusseldorf gaan. Daar zijn ze verder dan in NL en kunnen ze meer onderzoeken. Wellicht zou je daar kunnen gaan kijken, of eerst een intake afspraak maken om te kijken of het iets voor je is, of je gevoel daar goed is.