Even klagen, omdat het kan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Annedore, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb 13 december bloed laten prikken op cyclusdag 2 ivm hormoonscreen, pap en chlamydia.
    Ik kreeg namelijk ineens heel korte cycli van minder dan 20 dagen. Terwijl ik pcos heb. We gaan waarschijnlijk in de loop van 2014 weer beginnen met behandelingen, maar moet eerst nog 'even' aan de BMI eis van de gyn voldoen ;)

Maar ze vond mijn klachten, waaronder ook spotting zo nu en dan, wel zodanig serieus dat ze mijn bloed wilde controleren.
    Nou maak ik mij daar best zenuwachtig over en ik zit dus al sinds 13 december te wachten tot het oudjaarsdag is, want dan zou ik de uitslagen krijgen.
    Krijg ik gister een brief dat mijn afspraak verplaatst is naar 21 januari :x

Jeemig, en in dit ziekenhuis moet ik dan mijn vertrouwen hebben wanneer ik daar de MMM in ga?

Krijg er niet zo'n fijn gevoel bij dat ze zo gemakkelijk afspraken even 3 weken verzetten :(

Zou het liefst weer naar Geertgen gaan, maar dat is zo onhandig met een peuter. Het is namelijk 1,5 uur rijden voor ons.

Zucht. Ik ben het kwijt ;)

Ik ga in ieder geval morgen maar even bellen om te vragen of een telefonische afpraak geen optie is.

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Waaaat...zomaar ff drie weken later? Ik zou idd ff bellen dqt je niet akkoord gaat!

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Balen meis; ja in de ziekenhuizen gaat dat zo makkelijk terwijl er voor ons veel meer vanaf hangt. Nummers zijn we echt daar :(

Sterkte en bel zeker voor een telefonische afspraak; al was het alleen maar voor de korte versie.

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Overigens heb ik de uitstrijkjes al op 3 december gehad! Dat stond eigenlijk los van het bloed. Heel ander onderzoek natuurlijk.
    Maar dan komt het dus neer op uitstrijkjes 3 december en 7 weken later pas de uitslag. Dat is toch ongehoord?!

5. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Getver en jij maar in de stress. Bellen hoor, succes er mee! En wat je zegt moet je hier dan de MMM mee in? Ik zeg nee, want je weet dat je het bij Geertgen beter kan krijgen. Dan maar gedoe met je peuter. In de MMM is het juist belangrijk jezelf gezien en veilig te voelen. Sterkte!

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Het blijkt allemaal een kwestie van overmacht te zijn, weet ik inmiddels.

Er is een sterfgeval geweest in de familie van mijn gyn en haar assistente, mijn fertiliteitsverpleegkundige, was vorige week vrij. Zodoende wist zij niks en kon zij niet telefonisch de afspraken verzetten met uitleg erbij, maar zijn er brieven verzonden.

De fertiliteitsverpleegkundige wist mij te vertellen dat de uitslagen van mijn uitstrijkjes goed waren: pap1 en geen chlamydia en gonorroe aangetoond :) blij om dat te weten!

De uitslagen van de hormoonscreening kon ik eventueel eerder dan 21 januari wel in een vestiging elders bespreken met mijn gyn, maar dat gaat mij niet lukken om verschillende redenen. Dus ik moet wat dat betreft echt nog even geduld hebben tot de 21e ;)

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    In elk geval een hele geruststelling dat de uitstrijkjes goed waren! Heel veel geluk voor het komende jaar gewenst, met hopelijk een broertje of zusje voor Melle (op komst). Prijs me dan toch altijd weer gelukkig dat het GG voor ons "om de hoek is".

Deel Deze Pagina