Hallo dames, Ik zit vandaag op 7dpo en heb sinds gisteravond (na hoogtepunt ) ongi krampen. Vandaag ook al de hele dag wat lichte ongi krampjes. Verder al een paar dagen een zeurend gevoel in mijn onderrug. Ik gebruik utrogestan in eigen cyclus om mijn lf te verlengen. En ik heb het in oktober ook al eens gebruikt, toen geen last gehad van krampen en rugpijn. Wel ontzettend moe geweest toen. Weet iemand of dit hoort bij de bijwerkingen van de utro?
Ik weet of krampen een bijverschijnsel van utro zijn. Ik heb het zelf eigenlijk nooit zover voor mn NOD meegemaakt, maar dat zegt natuurlijk niet alles. Hopelijk is het bij jou een goed teken!!
Rapunzzel@ Ik ken het wel die krampen , het pakte goed uit voor ons , ik was zwanger , kreeg kort er na wel een mk. Je kunt idd zwanger zijn , maar of het er echt als bijwerking bij hoort durf ik je niet te zeggen. Ben er te lang uit om daar het antwoord op te weten. Staat het niet in de bijsluiter? Succes wie weet is het raak .
Hoi hoi, Ook ik heb Utrogestan gebruikt, in de bijsluiter staan de bijwerkingen, buikpijn hoort erbij, tenzij je hevige krampen hebt.. dan heb je kans dat het mis is.. (althans dat was bij mij zo.. ) maar dat wil niet zeggen dat dat perse zo moet zijn.. Bij twijfel gewoon altijd ff het ziekenhuis bellen hoor, zij geven gerust antwoord op al je vragen!