Morgen mag ik weer

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kreeftje1984, 27 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Morgen mag ik weer naar de gyn.
    Ben erg benieuwd hoe de echo er nu uit zal zien, op de Provera kuur heb ik niet goed gearegeerd ik heb steeds bloedingen tussendoor gehad en mijn cyclus is niet goed op gang gekomen... :( Heb ook steeds pijn in mijn buik en rug gehad.
    Vorige week woensdag moest ik toch beginnen met de clomid van mijn gyn en hier heb ik Zondag de laatste van ingenomen.

Ben benieuwd wat voor werk de clomid gedaan heeft en wat de vervolg behandeling zal zijn..Mijn vriend gaat morgen ook mee hij heeft vrij van zijn werk dit wordt zijn eerste bezoek aan de gyn.

Liefssss

2. Niet meer actief

hoi meid
    veel succes
    en hopelijk word je nu verder geholpen

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hopelijk krijg je nu meer duidelijkheid meid!

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    :) Beter laat dan nooit: ook van mij veel succes! Keep it cool, en laat het ons weten oke? Grtjs Ester

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Succes vandaag.

Liefs Mirre

6. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Zo meiden ik ben net weer terug.

Op de echo was nog niet veel verandering te zien, de clomid zal zijn werk nog moeten doen, ik moet zaterdag wederom terug voor een echo en ik zal de komende 2 weken om de 3 dagen naar het zhuis moeten om de vorderingen goed in de gaten te houden..Pffff...ben toch wel wat teleurgesteld :cry:

Mijn gyn heeft me voorbereid op een heel lang proces met veel hormonen :confused:

Zit er toch wel heel erg mee , ik wil zooo graag maar het lukt gewoon niet.
    Natuurlijk sta ik nu wel onder controle en zal het ook allemaal zijn tijd nodig hebben..maar zit er toch even door.

Liefsss

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Jammer meid, dat het niet veel veranderd was mbt je eitjes.
    Kan mij voorstellen dat je flink teleurgesteld bent.
    liefs LIEK

Deel Deze Pagina