Maar dat is toch pas op dag 4 en de terugplaatsing was op dag 3. Heb ik dan een snelle embryo of kan dat niet? En ik had zonet echt een mini mini mini beetje roze op het wc papier, kan dat al een innesteling zijn? Of is dat van de utro?
Het is niet zwart wit natuurlijk. Er zijn embryo's die 3 cellig zijn op dag 3 en morula/compactie op dag 3. Wat bloedverlies betreft kan beide. Rot is dat altijd, nu je precies weet wanneer je ei is bevrucht en je een TP hebt gehad. Je let overal extra op natuurlijk. Bij een natuurlijke zwangerschap zou je alleen denken, he das gek.. Maar ik hoop dat het een innesteling is natuurlijk!
Ohh, ik dacht dat het standaard dezelfde celdeling heeft.. Ik ben nog een leek wat dat betreft hoor, sorry! Ben blij dat jullie er zijn hihi. Je voelt nu inderdaad van alles. Proberen los te laten maar dat is nu wel extreem moeilijk zeg..
Het is inderdaad heel normaal dat je van alles voelt, je gaat natuurlijk overal op letten! Ga je al eerder testen?
Ja denk het wel! Heb 15 testen besteld bij zwanger & kids. Ik wil de pregnyl eruit testen zodat ik straks zeker weet dat het raak is, mocht het zover zijn ❤️