Denk dat het onderwerp voor zich spreekt! Hier de eerste 20 weken echofoto en wel die van mijn kleintje met precies 20weken! Sorry lukt even niet om de foto te uploaden maar vanzelf spreken komt hij nog!
Onze echo met 20 weken was wat lastiger te zien (kindje bleef koppig op een onhandige manier liggen én bewoog telkens weg ). Maar bijgesloten de duidelijkste foto Het plaatje naast mijn naam is gemaakt met 12 weken, die echo was véél duidelijker, kindje hield zich toen ook echt heel braaf
Hier 2 fotootjes. Een van de gewone 20 weken echo (baby zwaaide naar ons ) en een van de 3d echo in het Erasmus een paar dagen later.
wauw gaaf, nu kijk ik nog meer uit naar mijn 20 weken echo nog 1,5 week woeii, kan iemand de kalender vooruit zetten maar wees trots op deze prachtige wondertjes!
Wat mooi allemaal! Ik moet nog anderhalve week geduld hebben, hopelijk dan ook een mooie 20 wkn echo van ons meisje
Onze knul in de acrobaathouding de beentjes liggen boven het hoofdje, hij ligt op zijn ruggetje op 2 september gemaakt, was 21 weken...