Gisteren heb ik na een ecd traject een terugplaatsing gehad. De terugplaatsing zelf was pijnlijk, smiddags flinke krampen. Gisteravond heb ik er ook parecetemol voor gepakt, maar vanacht was het echt niet meer om uit te houden. Kon er ook echt niet van slapen. Ik heb ontzettend buikpijn, kan niet recht en was er vanacht gewoon zelfs isselijk van. Het kan geen overstimulatie of nawerking van de punctie zijn omdat ik die niet heb gehad. Maar eerdere terugplaatsingen na icsi hebben nooit zo'n pijn gedaan. Komt dit iemand bekend voor?
Ik denk dat er lucht in het buisje met de emmy heeft gezeten (of in ieder geval is meegekomen tijdens de tp) waardoor je nu zo'n pijn hebt.
He Rizzo, wat zie ik?! Wat fijn dat jullie weer in het traject zitten. Maar wat vervelend dat je er zo'n ongelooflijke last van hebt! Zou je toch zeggen dat na alle ellende met de puncties en stimulatie met enkel een terugplaatsing niet zoveel meer mis kan gaan... jeetje meis. Hopelijk is het snel minder en ik duim echt ongelooflijk hard voor je dat je vlug een doorgaande zwangerschap mag hebben en eindelijk een lief klein ukkie in je armen mag sluiten!
Helaas heb ik ook na elke terugplaatsing veel last van buikpijn. Misschien omdat ze met een katheter naar binnen zijn gegaan en er wat lucht mee in is gegaan. Als het erger wordt of je het niet vertrouwd zou ik met het ziekenhuis bellen. Bij mij duurt het helaas altijd tot ik ongesteld ben. Veel sterkte!
Ik had wel krampen de eerste en de tweede dag na terugplaatsing!ik denk ook dat het een reactie is van de baarmoeder!er word toch iets teruggeplaatst en het lichaam reageerde!athans dat dacht ik ervan....
Bij eerdere tp-en heb ik dit niet gehad. Bij iui`s wel de dag zelf, maar nooit langer dan dat. Maandag gelijk ziekenhuis gebeld, daar werd ik schaamteloos afgewimpeld. De verpleegkundige gaf aan dat ze er nog nooit van had gehoord, maar dat het vast niks was. Neem maar een paracetamolletje. We zijn nu 4 dagen na de tp en ik heb nog steeds buikpijn. Voel me ook niet lekker, geen koorts of zo, maar gewoon beroerd. Lotje, je hebt pb