Wat vervelend dat het tot nu toe nog niet gelukt is. Wat jammer ook dat je geen cryos overhoudt.. ik had mijn eerste traject wel cryos maar niet zwanger van ze geworden en het 2e traject had ik ook geen cryos en 1 heel slecht embryo... Terwijl ik precies dezelfde medicatie had als de eerste keer. Om die reden willen ze me nu meriofert geven. Schijnt voor betere eitjes en bevruchtingen te zorgen. Welke medicatie krijg jij als ik vragen mag? Misschien kan dat voor jou wel helpen. Of het voor mij goed gaat doen weet ik natuurlijk ook nog niet maar heb wel gehoord dat anderen medicatie wel verschil kan maken. Heel veel succes. Ik hoop voor je dat t lukt. Probeer hoop te houden. Ik weet helaas hoe moeilijk dat is. En ja dat van die zwangerschap aankondigingen ken ik wel.... Mijn broer en zn vriendin zijn dus sinds juni zwanger... Ik heb t daar ontzettend moeilijk mee gehad. Het begint wel te wennen maar ik hou eerlijk gezegd ook wel afstand.
Lijst van vandaag: - Essietje - 35j - 1e kindje - 3e IVF/ICSI-traject - Mieees - 29 jaar - 1e kindje - 1e IVF traject - Kattenmama - 28 jaar - 1e kindje - 1e ivf traject - Mammavan2 - 34 jaar - 3de kindje - 1e ivf traject - Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ICSI traject - xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje - 3e ICSI traject - Melissert - 31 jaar - 1e kindje - 3e ICSI Afspraken 19-08: Smienaatje - intake 25-08: Kattenmama - uitgangsecho 25-08: Mieees - TP 29-08: scratching, hystroscopie en NK plasmacellen 05-09: bespreking traject 2 en 3 31-08: Melissert - pil start voor 3e traject + extra gesprek met arts. Testdatum 05-09: Mieees
Heel spannend @Mieees hopelijk blijft die plakken Zou wel een hele mooie uitgerekende datum zijn zo voor de vakantie.
Spannend! Geen ervaring met meriofert, maar ik ga hem wel onthouden en voorleggen aan mijn gynaecoloog mocht deze TP niet lukken. Ik heb gonal-f en Synarel gehad deze ronde.
Echt idd als ik een maand mocht kiezen zou het april mei zijn maar ik begin pas oktober met de eerste terugplaatsing. hopelijk kunnen we dan juli augutus wel gewoon weer met vakantie. Wij zitten namelijk met de schoolvakanties waar wij rekening moeten houden
Zou sowieso perfect zijn als die blijft zitten anders zou je ook weer een nieuwe ronde moeten doen dus fingers crossed. zijn er dingen die je kunt doen om de innesteling te helpen?
Ik breek even in. Ik heb ervaring met meriofert. Beide vorige keren gebruikt en ik krijg het de volgende keer ook weer. Ik had er bij de eerste pogingen wel wat bijwerkingen van (vermoeidheid en hoofdpijn) maar verder was het prima te doen.
Oke ik heb tot nu toe alleen ervaring met gonal f maar laatste keer had ik slechte bevruchtingen en me eitjes waren ook niet om over een huis te schrijven. Terwijl het de eerste keer wel prima was. Mag ik vragen hoeveel eh jij hebt gebruikt met meriofert? Ik had 150 eh met gonal f en dan 1x 8 en de anderen keer 10 eitjes.... Nou vertelde ze me dat je met meriofert wel minder groeit en ze dus 180 eh wil geven... Ik vraag me dan sterk af of dat wel genoeg gaat zijn gezien met gonal f de laatste keer van de 10 eitjes eraar 6 rijp waren....
Ik had gonal F en meriofert. Eerste keer van beide 150 ie, en de tweede keer 200 Gonal F en 150 meriofert.
@Narcisje heb jij scratching enzo al gehad zit jij ook bij Cuypers in Duitsland? Hoe is dat gegaan? Ik moet maandag.
Ik zit ook bij Cuypers en Cuypers ja. Ik heb de onderzoeken nog niet gehad, ik moet eerst ongesteld worden en daarna wordt t gepland rond dag 20. Ik krijg het ook in combi met een hysteroscopie dus alles in 1 haha. Wel handig
Ohh oke .. dus gonal f en meriofert samen. Ik heb daar wel vaak over gehoord maar weet niet of mijn ziekenhuis dat doet. Heb ook al besloten dat wanneer t niet goed groeit en niet veel is ik het gewoon stop. Zodat ik me laatste poging niet kwijt ben. Ben gewoon erg bang dat 180 eh misschien niet genoeg is... Heb hier nog wel een gesprek over de 31e maar zal wel niet veranderd worden. Jij hebt er ook al een pittig traject opzitten. Ik hoop dat je volgende traject een succes word. Veel succes
Ja dat is sowieso goed om te doen, als het niet goed doorgroeit moet je zeker geen punctie laten doen. Dat zei de gynaecoloog ook tegen mij. En dank je!
@Narcisje hier ook heb wel alle bloedonderzoeken al gedaan en die waren goed hypofyse vitamines algemeen bloedbeeld enzo heb jij die ook gehad? Idd dag 19-23 kan het gedaan worden heb de vorige verschoven ivm met vakantie en heb hem nu maandag dag 22 van mijn cyclus. mijn ei is vannacht gesprongen veel later als normaal en had al vanaf dag 8 positieve ovulatietesten. Wel raar want normaal springt mijn ei al 9 maanden op dag 14 precies dus was even een afwijking op dag 19 kon er vannochtend gewoon niet van lopen. Dus hopelijk zit ik goed want je moet eigenlijk 5-7 dagen na je ei zitten. Ben benieuwd wat eruit komt. Heb al wel twee kinderen en bij de gynacoloog in Nederland alles na laten kijken twee cyclussen en die vond het er perfect uitzien. Maar in Duitsland gaan ze volgens mij net wat verder allemaal. ben wel heel benieuwd naar het proces wij doen het voornamelijk voor embryo’s in de vriezer voor de toekomst vanwege mijn leeftijd en dat ik geen tijdsdruk wil. Kwam er wel ineens achter dat mijn amh waarde 1.1 is in Duitsland. 1,5 jaar geleden werd ik wel nog gewoon in ronde 1 zwanger dus had dat niet verwacht. En hoor hier ook veel dat veel de vriezer niet halen dus dan is het voor mij eigenlijk een hele grote domper. We gaan het zien hopen dat het lukt allemaal. En dat het bij jou ook allemaal goed mag gaan zie dat jullie al lange tijd bezig zijn voor een eerste kindje ❤️
Er is uitgebreid bloedgeprikt bij Cuypers en daar was alles goed, behalve vitamine D. Het zou idd ook kunnen dat er niet veel in te vriezen is hoor... Ik had de eerste keer 10 eicellen maar er kwam maar 1 blastocyste uit en de rest was niet goed genoeg. Dus na een mislukte verse terugplaatsing was die ronde alweer klaar. Mag ik vragen hoe jong je bent?
Ik had de eerste keer Elonva-Orgulatran-Menopur-Ovitrelle, 2e keer Gonapeptyl-Pergoveris-Ovitrelle. 2e keer had ik dubbel zoveek goeie en rijpe eicellen en meer dan het dubbel aantal embryo's. Het 1e traject hadden we helaas ook een heel slechte zaadkwaliteit.. 2e keer weet ik nog niet de resultaten daarvan.. mr ik vermoed wel beter in vergelijking met traject 1 gezien het grotere aantal bevruchtingen en embryo's die dag 5 hebben gehaald tegenover vorige keer geen enkele dag 4 heeft gehaald..
@Narcisje jong ik ben 34 maar volgende maand al 35. En ze adviseren invriezen voor je 36ste. ben dus heel benieuwd. Idd volgens mij is het niet vanzelfsprekend dat je een aantal kan invriezen en moet sowieso nog maar zien wat eruit komt.