Ivf en/of Icsi traject zomer 2022, wie nog?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Essietje, 21 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.799
    8.469
    113
    Vrouw
    Ja dat wordt spannend.. en ook of er iets uit de onderzoeken komt.

2. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @Narcisje ja inderdaad je weet het nooit ben wel 5 keer zwanger geweest maar kan zomaar na de laatste bevalling iets veranderd zijn you never know!

3. Mieees

Mieees Bekend lid

29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Nou ja en anders een keertje overslaan is ook geen ramp toch. Ik heb er wel 20 overgeslagen zomervakanties voor over als dat betekent dat ik moeder mag worden! :D

kattenmama vindt dit leuk.
  4. Mieees

Mieees Bekend lid

29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Dankjewel! Vind het spannend allemaal merk ik, juist omdat het de enige kans is van deze ronde. Deed jij nog speciale dingen om te proberen de innesteling te bevorderen?

5. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @Mieees ik heb gehoord dat granaatappelsap werkt nog nooit gebruikt maar dat hoor je en warme sokken hahah niet iedere nacht in de airco liggen :roflmao:

Hier is de vakantie wel altijd belangrijk iedere schoolvakantie vliegen wij wel uit. Maar wij hebben ook wel een erg druk bestaan man heeft veel bedrijven en werkt 13 uur per dag en ik werk dan niet maar doe de kinderen nu en de bouw van ons nieuwe huis en alles om het gezin heen dus ook altijd wel druk druk eigenlijk.

Ik sport regelmatig maar als ik de medicatie start wil ik wel 3 uur per dag ook sporten kwamen jullie veel aan??

6. Essietje

Essietje Actief lid

21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Nee eigenlijk niet omdat ze zeggen dat er eigenlijk niet echt iets is wat je kunt doen..
    Al hoor en lees je wel vanalle tips.. (buik warm houden en van die dingen)
    Ik heb geprobeerd me er niet te hard op te focussen en de natuur z´n gang te laten gaan.. heb vooral geprobeerd om zelf tot rust te komen, genoeg slaap te hebben, gezond te eten,...

7. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Ff een vraagje hier voor de dames. Ik gebruik elke avond(sinds een paar weken) melatonine. Ik slaap heel slecht als ik het niet gebruik. Ik slaap amper in en ik word echt elk uur wakker.... Ik heb het niet via de dokter maar ik koop het gewoon bij de drogist. Zijn er meer dames hier die dat gebruiken? En is het veilig om dit door te gebruiken tijdens een behandeling? Ik gebruik 5mg. Ik heb eerst lager geprobeerd 3mg maar dat deed helaas helemaal niks voor me.

8. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @Melissert geen idee dit is de eerste keer in traject ik gebruik het niet meer vroeger weleens maar bij mijn vorige zwangerschap hebben ze geZegd dat het niet mocht.

9. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Ik ga het sowieso wel even aan m'n dokter vragen maar ik vraag me af of het voor mijn behandeling uit zou maken.. ik denk dat als ik zwanger ben ik wel zou stoppen gewoon omdat ik dan niets wil nemen .. iig bedankt :)

10. Essietje

Essietje Actief lid

21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Zou het idd sowieso even navragen bij je arts of bij de apotheek.. dan ben je zeker!

11. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Anesthesist heeft gebeld en alles doorgesproken morgen ochtend heb ik de hystroscopie scratching en nk plasma cellen ben heel benieuwd.

Essietje vindt dit leuk.
  12. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Nou bij ons slecht nieuws.. Had een afspraak en bms was nog verdikt dus moet echt eerst ongesteld worden (was niet ongesteld geworden) dat wilden ze opwekken en dan door, maar alles zit vol dus onze poging is gecanceld..
    Heeft me echt n paar dagen gekost om te verwerken, had echt niet verwacht dat ze je dat nog zouden zeggen als je al 2 weken decapeptyl aan het spuiten bent..

Echt zo kut dat dat allemaal voor niets was, en vind het ook echt stom van ze want ze weten dat mijn cyclus altijd wat onregelmatig is en je daar niet van op aan kunt dus dit hadden ze ook echt wel kunnen verwachten..

Nu alsnog medicatie gekregen om m’n menstruatie op te wekken en dinsdag word ik weer gebeld om te bespreken, moet wss eerst aan de pil nu zodat ze kunnen zorgen dat ik nu wel op tijd ongesteld ga worden.
    Wij gaan alleen ook nog op vakantie over 5 weken dus denk dat 1 pilcyclus niet genoeg is en we nog een maand moeten wachten, zou ik echt enorm van balen. Ik hoop eigenlijk dat ik de pil iets langer mag doorslikken zodat we direct na de vakantie kunnen starten. Decapeptyl op vakantie spuiten vind ik niet zo’n issue..

13. Mieees

Mieees Bekend lid

29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Nee ik heb ook advies gevraagd aan de gynaecoloog tijdens de TP over wat ik kon doen om het te bevorderen, maar ze keek me vooral aan alsof ik gek was en zei dat ik gewoon normaal moest doen haha. Ik probeer warm te blijven en warme dingen te eten/drinken. En afleiding zoeken om mijn zenuwen te onderdrukken.
    Hoe gaat het met jou? Wanneer heb jij je afspraak?

Mammavan1 vindt dit leuk.
  14. Mieees

Mieees Bekend lid

29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    #214 Mieees, 28 aug 2022
    Laatst bewerkt: 28 aug 2022
    Nee joh!! Wat super naar en flauw, kan me voorstellen dat je hier kapot van bent. Wat enorm slecht van het ziekenhuis zeg dat ze dit gewoon zo maken, zij moeten als geen ander toch weten hoe vrouwen zo'n traject beleven en hoe erg het kan zijn als het zomaar ineens een paar weken wordt uitgesteld.

15. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ja ik vind het vooral echt onbegrijpelijk dat ze het zo gedaan hebben terwijl ze weten van mijn onregelmatige cyclussen.. Ze deden ook eerst echt alsof het geen issue zou zijn om te verplaatsen tot ze in de agenda moesten gaan invullen wanneer ik dan zou moeten starten, die week was vol, de week erna ook en de week daarna ook.. Vind het vooral echt raar dat je iemand 2 weken laat injecteren en dan nog zomaar afblaast..

16. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @kattenmama wat een enorme tegenvaller. En wat balen snap je echt helemaal zou precies hetzelfde hebben echt een teleurstelling.

hopelijk kun je na de vakantie gewoon starten!

17. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Hier vandaag de hystroscopie gehad enzo en alles zag er perfect uit. Baarmoeder had een goede vorm eileiders kwamen juiste manier goede open eileiders en zoals ze kon beoordelen volgens het boekje dus over 3 weken alleen wachten op de nk plasma cellen. En dan mogen wij 23 september door voor medicatie.

bij mij omdat ik zo een regelmatige cyclus en eisprong heb word het gewoon in een natuurlijke cyclus gedaan.

Melissert vindt dit leuk.
  18. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    zojuist ook de Mioxsys test van manlief.Hij heeft 975 mio aantallen en scorp moet onder de 1.38 en is 0,48. Dus dat is ook afgevinkt ook geen afwijkingen in erfelijk dna :D steeds weer stapje dichterbij nu straks mijn twee testen nog en dan hopelijk 23 september start.

kattenmama en Melissert vinden dit leuk.
  19. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    K
    Wat fijn! Hoop dat jullie ook snel kunnen beginnen!

20. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Jeej hier vanavond ongesteld geworden. Morgen bloed prikken op progesteron en dan hoor ik morgen als het goed is ook meteen wanneer ik met de puregon mag beginnen

kattenmama vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina