Ja proberen mr ben heel realistisch en acht de kans klein.. tot hiertoe nooit cryo´s gehad.. dus t zou echt al een wonder moeten zijn..
Zo en jij maar ongeduldig zitten te wachten! 8 bevruchtingen is weer een goede score denk ik, maar ik snap dat de komende dagen voor jou eigenlijk nog spannender zijn zeker?
Klopt.. hopelijk morgen goede controle en groen licht voor TP zaterdag. Hopend dat er zeker 2 goeie zijn. En dan duimen voor de (hopelijke) rest dat er toch nog iets in de vrieze kan.. toch altijd spannend heel het traject..
Oh ja jij ging dit keer voor 2 embryo's terugplaatsen als dat mogelijk is he, ik hoop echt dat dat jullie gaat helpen. Veel succes vandaag met afwachten, wanneer denk je meer te horen?
Lijst van vandaag: - Essietje - 35j - 1e kindje - 3e IVF/ICSI-traject - Mieees - 29 jaar - 1e kindje - 2e IVF/ICSI traject - Kattenmama - 28 jaar - 1e kindje - 1e ivf traject - Mammavan2 - 34 jaar - 3de kindje - 1e ivf traject - Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ICSI traject - xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje - 3e ICSI traject - Melissert - 31 jaar - 1e kindje - 3e ICSI Afspraken 19-08: Smienaatje - intake 25-08: Kattenmama - uitgangsecho 05-09: bespreking traject 2 en 3 23-09: Mammavan1 gesprek medicatie 23-09: Essietje 1e controle na opstart medicatie 24-09: xxFrummel - 1e follikelmeting 05-10: Mieees - 1e follikelmeting 06-10: Melissert - 1e follikelmeting Testdatum
Ik ben ook weer officieel begonnen met een nieuwe IVF/ICSI ronde! Afhankelijk van het aantal eicellen kiezen ze later voor IVF of ICSI. Ik ga mijn voorkeur voor ICSI nog wel noemen, want had vorige keer maar 1 bevruchting uit 4 eicellen
Spannend @Mieees ik ben aan het wachten tot ik ongesteld word hoop zo op vandaag anders kom ik elke keer op de zondag uit met echo en punctie. Ik moet vanaf dag 3 spuiten jij ook?
Spannend! Jij ook bijna beginnen dus. Dagen duren ineens lang he als je wacht tot je mag beginnen. Ik begin op dag 2 met spuiten. Welke medicatie krijg jij? En hoeveel?
Zo echt zit nu ook echt van vandaag ongesteld worden asjeblieft. Alleen mijn cyclus wijkt eigenlijk nooit af altijd precies dag 27 en dat is morgen ik ga dag 3 beginnen met 12 eenheden rekovelle tot dag 8 en jij? voor mij eerste keer stimulatie dus wel spannend.
Oh spannend! Soms doen ze ook fifty-fifty.. helft ivf, helft icsi? Is dat dan geen optie? Zeker nog eens bespreken denk ik! Want wel belangrijk dat je je goed voelt bij de beslissing vind ik..
Lijst van vandaag: - Essietje - 35j - 1e kindje - 3e IVF/ICSI-traject - Mieees - 29 jaar - 1e kindje - 2e IVF/ICSI traject - Kattenmama - 28 jaar - 1e kindje - 1e ivf traject - Mammavan2 - 34 jaar - 3de kindje - 1e ivf traject - Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ICSI traject - xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje - 3e ICSI traject - Melissert - 31 jaar - 1e kindje - 3e ICSI Afspraken 19-08: Smienaatje - intake 25-08: Kattenmama - uitgangsecho 05-09: bespreking traject 2 en 3 23-09: Mammavan1 gesprek medicatie 24-09: xxFrummel - 1e follikelmeting 05-10: Mieees - 1e follikelmeting 06-10: Melissert - 1e follikelmeting 01-10: hopelijk terugplaatsing Testdatum
2 embryo'tjes teruggeplaatst. Nog 3 ´over´ maar de kan dat die de vriezer halen lijkt me klein.. afwachten maar.. Aftellen naar 17okt.. ❤
Hier vandaag precies op dag 27 ongesteld geworden had gehoopt dat mijn cyclus keer een dag uit zou wijken maar dat doet die nooit maandag starten met spuiten. Wel spannend zo eerste keer.
Ik was even stil. Ik heb dinsdag de punctie. Rechts is niks te zien en links 3 grote eitjes en 2 kleine. Ben benieuwd. Gister is de oma van m’n man overleden op mijn verjaardag ook nog eens.
Lijst van vandaag: - Essietje - 35j - 1e kindje - 3e IVF/ICSI-traject - Mieees - 29 jaar - 1e kindje - 2e IVF/ICSI traject - Kattenmama - 28 jaar - 1e kindje - 1e ivf traject - Mammavan2 - 34 jaar - 3de kindje - 1e ivf traject - Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ICSI traject - xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje - 3e ICSI traject - Melissert - 31 jaar - 1e kindje - 3e ICSI Afspraken 19-08: Smienaatje - intake 25-08: Kattenmama - uitgangsecho 05-09: bespreking traject 2 en 3 23-09: Mammavan1 gesprek medicatie 04-10: xxFrummel - punctie 05-10: Mieees - 1e follikelmeting 06-10: Melissert - 1e follikelmeting 01-10: hopelijk terugplaatsing Testdatum
Spannend @xxFrummel morgen alweer de punctie. Ik moet dag 7 of 8 de eerste echo inplannen. Welke dag deden jullie de eerste echo? Ik heb namelijk geen idee welke dag ik nu moet aanhouden
Lijst van vandaag: - Essietje - 35j - 1e kindje - 3e IVF/ICSI-traject - Mieees - 29 jaar - 1e kindje - 2e IVF/ICSI traject - Kattenmama - 28 jaar - 1e kindje - 1e ivf traject - Mammavan2 - 34 jaar - 3de kindje - 1e ivf traject - Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ICSI traject - xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje - 3e ICSI traject - Melissert - 31 jaar - 1e kindje - 3e ICSI Afspraken 19-08: Smienaatje - intake 25-08: Kattenmama - uitgangsecho 05-09: bespreking traject 2 en 3 04-10: xxFrummel - punctie 05-10: Mieees - 1e follikelmeting 06-10: Melissert - 1e follikelmeting 07-10: Mammavan2 - 1e follikelmeting 01-10: hopelijk terugplaatsing Testdatum