Ivf en/of Icsi traject zomer 2022, wie nog?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Essietje, 21 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieees

Mieees Bekend lid

29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Spannend! Ik had de eerste keer op dag 6 een echo en dit keer op dag 7. Ik denk dat het niet heel veel uit maakt welke dag je doet. Je weet nog niet goed hoe je zal reageren op de medicatie, dus ik zou zeggen als dag 7 mogelijk is, misschien die doen? Maar dag 8 is vast ook helemaal prima.

Mammavan1 vindt dit leuk.
  2. Mieees

Mieees Bekend lid

29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Sterkte met de oma van je man:(, en heel veel succes morgen!

xxFrummel vindt dit leuk.
  3. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Top ga ik dat doen @Mieees

merkte jij iets nadat je de eerste spuit gezet had of nergens last van?

4. Mieees

Mieees Bekend lid

29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Ik merkte er niks van eigenlijk, zelfs niet na 14 dagen spuiten. Ik kreeg alleen vorige keer een beetje hoofdpijn in de eerste week, maar dat kwam waarschijnlijk door de Synarel die ik erbij had. Begon me zelfs af te vragen of ik het wel goed deed, maar blijkbaar hoef je niet perse bijwerkingen te hebben dus gelukkig

5. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Ow dat is wel heel fijn. Ik heb wel het gevoel dat mijn eierstokken aangezet zijn maar voel dat ook altijd in mijn cyclus heel goed rond dag 10. Dus ben benieuwd.

heb wel zo een stomme opgezette buik :(

6. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    4 eitjes. Eerste x 3 en vorige x 2. We zijn weer een stapje vooruit. Nou afwachten

Essietje en Mammavan1 vinden dit leuk.
  7. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
  8. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Gister 4 eitjes aangeprikt. 3 waren er rijp en er zijn er 2 bevrucht. Morgen terugplaatsing van beide

Narcisje en Mammavan1 vinden dit leuk.
  9. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Spannend @xxFrummel waarom plaats jij er twee terug?

10. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Omdat dit de laatste behandeling is die vergoed word. Vorige x ook niet blijven zitten. Nu meer kans dat er in ieder geval 1 blijft zitten

11. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Heel spannend kom toevallig langs de kerk zal voor jullie een kaarsje aansteken :D

En wie weet wel een tweeling ook heel mooi!

12. Essietje

Essietje Actief lid

21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Oh spannend allemaal! Mijn duimpjes draaien!!

Ik voelde de eerste keer weinig van wat er gebeurde tijdens het spuiten.. enkel de laatste 3 dagen kreeg ik heftige steken ter hoogte van m´n eierstokken wnr ik te veel ´zwaar´ werk deed. Heb toen ook onder m´n voeten gekregen dus vanaf dan toch mr iets rustiger gedaan.. ;)
    2e keer voelde ik al veel sneller mijn eierstokken, 3e keer ook. Ik had iedere keer wel een behoorlijk groot aantal follikels. Dus mijn eierstokken waren telkens wel redelijk groot.. verder had ik er weinig last van gelukkig.. soms eens een opgeblazen buikgevoel..

Maandag mag ik testen, spannend! Heb sinds vanmorgen een ietwat onrustige gevoel in m´n onderbuik en met momenten felle steken ter hoogte van mijn lies.. mr probeer er allemaal heel nuchter onder te blijven.. mr het kriebelt wel om het te weten!
    Helaas kreeg ik vanmiddag telefoon dat er weer geen cryo´s zijn..
    Afspraak in jette ligt al wel vast voor de zekerheid..

13. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @Essietje dat klinkt wel heel positief vaak bij een zwangerschap voel je wel echt wat gebeuren vooral die steken is mijn ervaring.

bij mijn 5 zwangerschappen waren de felle steken toch wel het grootste teken.

En de menstruatie krampen.

voelde je na 4 dagen spuiten al wel actief je eierstokken? Ik voel van alles in de buik heel onrustig en continu aan de diarree maar niet echt specifiek steken in mijn eierstokken zoals bij de eisprong.

14. Mieees

Mieees Bekend lid

29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    @xxFrummel Fijn dat het iets omhoog is gegaan en dat er 2 bevruchtingen zijn! Zitten ze er inmiddels beide in?

@Essietje Weer geen cryo's wat ontzettend jammer weer. Maar in ieder geval twee teruggeplaatst. Je symptomen klinken positief, maandag is gelukkig al snel!

15. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @Mieees had jij al een echo gehad? En hoe was het? Voel jij ook niks aan je buik of je eierstokken?

16. Essietje

Essietje Actief lid

21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Ik voelde bij momenten zowat ´pijn´ aan mijn eierstokken. Zowat een botte stekende pijn ofzo.. moeilijk te omschrijven eigenlijk.. mr voelde echt links en rechts mijn eierstokken al wel naa een tijdje. Maar bij mij waren er telkens wel redelijk veel follikels waardoor ze echt serieus vergroot waren. Dus mogelijk scheelt het ook wel afhankelijk van de hoeveelheid en grootte van de follikels?

17. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Ja ze zitten erin. En nu heeeeel lang wachten

18. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw

Voelde je dat ook al na 4 dagen spuiten? En continu of af en toe?

19. Essietje

Essietje Actief lid

21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Oooh succes!! Aftellen maar! ❤

Hier maandag testdag.. spannend..

20. Essietje

Essietje Actief lid

21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Met momenten. Vooral als ik zelf wat meer fysieke inspanningen deed.. later steeds sneller dat ze van zich lieten horen, haha

Deel Deze Pagina