Ivf en/of Icsi traject zomer 2022, wie nog?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Essietje, 21 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieees

Mieees Bekend lid

29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Neee wat vreselijk:( vind het heel naar voor je! Ik had het echt gehoopt voor je.. Sterkte! :(

2. Mirjam1987

15 aug 2022
    23
    9
    3
    Vrouw
    Shit... verschrikkelijk wat er teleurstelling. Heel veel sterkte, dit zijn moeilijke tijden.

3. Essietje

Essietje Actief lid

21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Dank jullie wel voor jullie steun en lieve woorden.. ❤

Heb echt even een serieus knakje gehad, had het ook totaal biet zien aankomen.. dat maakte het mss wel eens zo intens..
    Ben tot en met woensdag thuis gebleven. Ik was kapot, volledig op en zo enorm verdrietig..
    Ondertussen kan ik het allemaal al wel iets beter plaatsen en vind ik beetje bij beetje weer wat moed om verder te gaan. Maar het is niet zo gemakkelijk..
    Misschien ook wel omdat ik nu halverwege de pogingen zit en ook wel weer de spanning doordat we nu een overstap maken naar een ander ziekenhuis. Er spookt vanalles door mijn hoofd.. wat gaan ze daar zeggen? Moeten er nog extra onderzoeken gebeuren? Hoe schatten zij onze kansen? Wat kunnen wij/zij nog meer/anders doen? Zullen we lang moeten wachten? Gaan die pickups meevallen onder plaatselijke verdoving? (Tot nu toe altijd onder lichte sedatie geweest, luxe.. ;) ) ... zoveel vragen, onzekerheden...

Hoe gaat het met jullie? ❤

Mammavan1 vindt dit leuk.
  4. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    @Essietje ik snap de klap wat een onzekerheid ook en het gaat allemaal maar door. Snap ook echt dat je met veel vragen zit en wat is nu het juiste om te doen zoo lastig lijkt mij dat. Gaan jullie nu naar een ander ziekenhuis, en weet je al welke? Heb je voor jezelf al wel iets bedacht waarbij je denkt dat het een beter gevoel geeft.

5. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Hier had ik gisteren een erge tegenvaller. Omdat ik de punctie later had gezet omdat het eerder niet mogelijk was in onze planning en zoontje was ziek donderdag de punctie vrijdag gedaan.

helaas daardoor maar 7 goede eicellen eruit kunnen halen. Ik had 13 follikels.

Vanmorgen vroeg telefoon gehad dat alle 7 eicellen de eerste 12 uur meteen bevrucht zijn dus dat was dan wel weer positief. En daar ben ik heel erg blij mee.

daardoor denk ik steeds meer dat het bij ons aan die bacterie ligt verhoogde plasma cellen. Welke ik denk na de bevalling gekregen te hebben. Wij hebben in totaal denk ik 5 ronden natuurlijk geprobeerd van maart tot juli Alleen door mijn klachten kwam ik sneller in de onderzoeken. En bij de vorige twee was het wel gewoon we willen graag zwanger worden en in ronde 1 raak. Dus er moest iets afwijkend zijn (soms voel je dat ook gewoon)

maar ben wel heel blij dat ze in Duitsland dus die onderzoeken doen en de verhoogde plasma ontdekt is hier in Nederland doen ze het namelijk niet en had ik jaren bezig kunnen zijn.

wij doen nu geen terugplaatsing wacht eerst weer op de plasma uitslagen over twee weken en dan hopelijk over een maand terugplaatsing.

6. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Vandaag 11 dpo. Gister getest: negatief. Heb de hoop ook al opgegeven terwijl vrijdag pas de officiële test datum is, maar lees ook niet veel positieve verhalen als je nog niet positief hebt getest

7. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Hi ladies. Ik ben terug na m’n pilbreak, gisteren begonnen met de decapeptyl en moet donderdag stoppen met de pil, nu heel hard duimen dat ik wel ongesteld word dan zodat we nu wel echt met de ivf kunnen beginnen.

hele dikke knuffel speciaal voor @Essietje en @xxFrummel.. Wat onwijs rot dit meiden, had gehoopt op een stuk leuker nieuws na m’n afwezigheid. Heel veel liefs voor de rest ook uiteraard ❤️

Mammavan1 vindt dit leuk.
  8. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Heel veel succes.!

kattenmama vindt dit leuk.
  9. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Spannend inderdaad hopen op een mooie start!!!!!

kattenmama vindt dit leuk.
  10. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Kan dan toch nog alle kanten opgaan??? Blijf hoop houden :D

11. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Bruin verlies zojuist begonnen. Test gedaan. Negatief. 14 dpo dus het is echt afgelopen

12. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    he bah wat K*T is dag toch :(

heb je nog wel cryos over welke je binnenkort wellicht terug kunt plaatsen?

13. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
    Lijst van vandaag:
    - Essietje - 35j - 1e kindje - 3e IVF/ICSI-traject
    - Mieees - 29 jaar - 1e kindje - 2e IVF/ICSI traject
    - Kattenmama - 28 jaar - 1e kindje - 1e ivf traject
    - Mammavan2 - 34 jaar - 3de kindje - 1e ivf traject
    - Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ICSI traject
    - xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje - 3e ICSI traject
    - Melissert - 31 jaar - 1e kindje - 3e ICSI

Afspraken
    19-08: Smienaatje - intake
    25-08: Kattenmama - uitgangsecho
    05-09: bespreking traject 2 en 3
    23-09: Essietje 1e controle na opstart medicatie
    24-09: xxFrummel - 1e follikelmeting
    05-10: Mieees - 1e follikelmeting
    06-10: Melissert - 1e follikelmeting

Testdatum

14. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

28 okt 2020
    2.371
    1.604
    113
    Vrouw
  15. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Nee helemaal niks

16. kattenmama

kattenmama Bekend lid

14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Woensdag m’n laatste pil genomen maar ben nog steeds niet ongesteld.. Zie het weer helemaal gebeuren dat deze poging dan ook gecanceld wordt. Vind het ook zo raar want lees ook nooit van andere mensen dat er gecanceld wordt als ze te laat menstrueren en bij mij is dit nu dus al de 2ex dat t uitblijft en bij mij in het ziekenhuis heb je dan dus gewoon pech. Ben er echt ff klaar mee

17. Essietje

Essietje Actief lid

21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    We gaan naar Jette gaan gezien de reputatie. En ze vriezen daar ook embryo's al in op 3 dagen blijkbaar. Wat voor ons ook zeker een voordeel kan zijn! Ben heel benieuwd...

18. Essietje

Essietje Actief lid

21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Oooo zo jammer.. :( hele dikke knuffel.. zo balen!

19. Essietje

Essietje Actief lid

21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Bedoel je dan dat als je niet kan starten rond de vermoedelijke datum, dat het dan omwille van praktische redenen niet meer ingepland wordt/kan worden in het ziekenhuis? Of omdat je cyclus dan niet helemaal ´regelmatig´ is en ze dat liever hebben ofzo?

Hier is het gewoon de eerste dag dat je ongesteld wordt bellen en dan plannen ze je in.. ze zetten je ´onder voorbehoud´ op de planning rond de vermoedelijke datum.. maar is dat een week vroeger of later, is dat nooit een probleem gelukkig. Want de laatste keer was het bijna een week vroeger dan ik had gedacht bv..

20. Essietje

Essietje Actief lid

21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Lijst van vandaag:
    - Essietje - 35j - 1e kindje - 3e IVF/ICSI-traject
    - Mieees - 29 jaar - 1e kindje - 2e IVF/ICSI traject
    - Kattenmama - 28 jaar - 1e kindje - 1e ivf traject
    - Mammavan2 - 34 jaar - 3de kindje - 1e ivf traject
    - Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - 2e ICSI traject
    - xxFrummel - 35 jaar - 1e kindje - 3e ICSI traject
    - Melissert - 31 jaar - 1e kindje - 3e ICSI

Afspraken
    28-10: Essietje bespreking traject 3 en voorbereiden overstap naar ander ziekenhuis.
    29-11: Essietje intake gesprek ander ziekenhuis.

Testdatum

Deel Deze Pagina