Ja bij ons werkt het dus idd iets anders, er is een lijst die meestal 3/4 weken vol zit waar je op ingeschreven moet worden. Je moet dan een week voor je menstruatie beginnen met de decapeptyl spuiten en je “inschrijving” is op het moment dat je zou moeten beginnen met de stimulatie. Als je dan dus te laat bent is de lijst alweer vol voor de komende 3-4 weken en heb je pech. Dat hadden we dus de vorige keer ook al omdat ze toen vanuit natuurlijke cyclus wilden starten en ik niet ongesteld werd en daarom was ik nu op de pil gezet zodat m’n menstruatie getimed kon worden, maar dat lijkt dus ook geen effect te hebben.. vorige keer hebben ze nog geprobeerd om m’n menstruatie op te wekken, al zou ik sowieso niet meer door kunnen met de ivf omdat het vol was, maar dat heeft toen ook niks gedaan. Ik zou dus ook echt niet weten wat we in hemelsnaam nog zouden kunnen doen om m’n menstruatie te timen. Het is ook echt een onwijs raar systeem en kan me niet voorstellen dat ze er niet vaker tegenaan lopen? Het systeem is alleen zo omdat ze zelf geen puncties doen en maximaal zoveel patiënten per week mogen doorsturen naar het amc voor puncties. Op deze manier doen zij dus al het voorwerk (echo’s ect) en het amc alleen de punctie en terugplaatsing, maar vind het echt bizar dat dit dan wss de tweede keer wordt dat onze ivf wordt afgeblazen omdat mijn lijf niet werkt volgens hun boekje.. Maarja als natuurlijk niet werkt en opwekken werkt niet en aan de pil werkt niet dan blijft er vgm niets over om te zorgen dat ik weet wanneer ik ongesteld ga worden. Ze hebben het nog wel eens gehad over maar doorprikken tot een bloeding en dan vanaf daar doorprikken tot er plek is, maar dat zou zomaar kunnen betekenen dat je 1,5e maand decapeptyl aan het spuiten bent tot je eens kunt beginnen, en dat spul is zo ellendig.. Heb ook echt niet het idee dat m’n menstruatie er bijna aankomt, m’n baarmoeder is nog vrij zacht, voel wel soms wat vocht en dan denk ik: ooooo nu dan??? Maar het blijft gewoon bij heldere afscheiding..
Kan je dan niet overschakelen naar een ander ziekenhuis? Want zo lijkt dit mij een beetje een straatje zonder einde? In ieder geval hoop ik dat je snel echt kan starten!
Ja dat is dus best ingewikkeld voor ons, dit ziekenhuis is al bijna een uur reistijd voor ons, als we bv direct naar Amsterdam zouden moeten is dat voor ons bijna 2 uur reizen voor n enkele reis, als je dan meerdere keren moet voor echo’s enzo dan kost het zòveel extra tijd. Dus we hopen dat het zo alsnog gaat lukken zodat we die echo’s gewoon in t dichtstbijzijnde ziekenhuis kunnen doen. Het blijft iig nog even spannend, ik had maandag wat spotting dus ziekenhuis gebeld en n afspraak voor vrijdag gehad, want mijn menstruatie begint normaal altijd zo, alleen na n paar uur hield het op en sindsdien niks. Dus heb vanochtend het ziekenhuis maar gebeld maar mag toch vrijdag langskomen en vanmiddag begon ik opeens weer met nog wat bruin bloedverlies, hopen dat ik nog door mag als dit nu echt het begin is..
In BE is het vaak mogelijk om (in overleg met artsen) de controles (echo en bloednames) te kunnen doen in een nabijgelegen ziekenhuis als de reistijd groot is naar het ziekenhuis waar je in behandeling bent. Mss eens naar informeren Snap echt dat die reistijd heel belangrijk is.. je moet het elke keer maar doen en je bent belachelijk lang onderweg vaak voor maar een korte afspraak (en op het werk zijn ze daar ook niet echt blij om) maar het is wel voor een droom te verwezenlijken natuurlijk.. ❤
Ja daarom zit ik nu dus ook in het dichtstbijzijnde zkh terwijl de punctie ect in n ander zkh zal zijn. Hebben alleen de pech door hoe wij wonen dat de reistijd naar het dichtstbijzijnde al best flink is. Vandaag wel goed nieuws gehad, ik mag toch beginnen, mag zondag beginnen dus val nog nét aan in de geplande week.
Hi @Essietje mwha hier vorige week een top embryo teruggeplaatst maar ze waren dus mijn spuiten voor de nk cellen vergeten. Het stond nergens in het systeem weet niet of het daaraan lag maar embryo is eigenlijk na twee dagen al afgestoten voelde ik. Dus nu wachten op ongesteldheid. hoe is het bij jou? Ga je starten met ivf 4? En hoe gaan ze het nu aanpakken?
Hier is de versie TP helaas ook niet blijven zitten. Er zijn dit keer wel gelukkig nog wel 3 embryo's ingevroren. Ik zit nu in een rustmaand en hoop volgende maand een nieuwe TP te hebben! Hoe gaat het met jou @Essietje? Is er al een nieuw plan gemaakt voor ICSI 4? Wat jammer @Mammavan1 dat je denkt dat het mislukt is. Slecht ook dat ze die spuit vergeten zijn! Had jij nog embryo's in de vriezer? Ik hoop dat je gevoel fout zit en dat deze gewoon is blijven zitten!
@Mieees ja klopt wilde stoppen met de medicatie dus vanochtend met 4de urine mijn urine is trouwens mega waterig bij een zwangerschap hoort hij donkerder te worden. Maar kreeg ineens een streepje. Dus nog drie testen gedaan en weer. Ben maandag op dinsdag ziek geworden in de nacht met koorts en spuug sinds gisteren maar snap er niks van.