Ivf en/of Icsi traject zomer 2022, wie nog?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Essietje, 21 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essietje

    Essietje Actief lid

    21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    @Mieees had eens gebeld om te informeren en de dokter zou mij morgen namiddag opbellen..
    Mr goed.. in mijn hoofd ga ik ervan uit dat er geen zijn, dan kan het alleen maar meevallen.. maar hopelijk blijft deze flink zitten.. :)
     
  2. Mieees

    Mieees Bekend lid

    29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Oke spannend dus! Ja misschien goed om daar maar vanuit te gaan, maar toch hoop je vast stiekem van wel. Nou ja inderdaad hopelijk blijft deze gewoon zitten, je komt er 19 augustus achter !
     
  3. Essietje

    Essietje Actief lid

    21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Ja stiekem is er zeker wel nog dat sprankeltje hoop.. maar ja.. we zijn ook wel realistisch.. het was al goed dat er een verse TP kon zijn.. want zelfs dat is geen garantie natuurlijk..

    En we zijn in ieder geval al verder geraakt dan vorige keer moeten we maar denken. Toen haalde geen enkele dag 5..
     
    Mieees vindt dit leuk.
  4. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    @Essietje wat fijn dat je zo positief bent. En inderdaad je hebt ook hele mooie resultaten en we gaan hopen dat deze blijft zitten (geeft ons ook weer goede moed ;))

    natuurlijk voelde ik de innesteling altijd wel heel goed. Zou je dat bij ivf dan ook voelen?
     
  5. Essietje

    Essietje Actief lid

    21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Da´s zowat het lastigste aan deze periode vind ik.. je voelt vanalles, mr dat kan alle kanten op of dat iets of niets wilt zeggen natuurlijk..

    Qua innesteling voelen, de ene voelt het wel, ook bij ivf, de andere dan weer niet..
     
  6. Essietje

    Essietje Actief lid

    21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Hoe omschrijf jij dat gevoel toen de vorige keren bij jou?
     
  7. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    Ik wist bij alle 5 mijn zwangerschappen echt meteen wel dat ik zwanger was dat merkte ik wel echt heel goed. Krijg je het echt koud en beetje grieperig. Steken nooit echt gehad maar wel echt je weerstand nul en heel koud en mijn vagina werd altijd heel nauw dicht.

    bij de laatste had ik een dag na bevruchting al melk uit de borsten dat heb ik alleen nu nog steeds door de jongste :rolleyes:
     
  8. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Om jouw informatieve post aan te vullen: ik zit op een lang schema en bij mij is het als volgt:
    Op dag 23 begin ik met decapeptyl spuiten, 7 dagen later zou ik dan ongesteld moeten worden. Op dag 5 vd nieuwe cyclus krijg ik een echo en begin ik met gonal-f spuiten (en nog steeds dagelijks de decapeptyl), tot de eitjes groot genoeg zijn voor een punctie.

    zit dus iets afwijking in maar niet heel veel..
     
    Mieees vindt dit leuk.
  9. Essietje

    Essietje Actief lid

    21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Da´s idd wel duidelijk gevoeld dan precies!

    Vannacht werd ik wakker met wat menstruatie achtige krampen en ik had het echt koud. Maar ik ga mij er niet door laten leiden.. kan evengoed niets geweest zijn, en wrs zal het wel toeval geweest zijn.. ik probeer er niet te veel op te hopen en wacht nog een weekje vol spanning af..
     
  10. Mieees

    Mieees Bekend lid

    29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    #110 Mieees, 12 aug 2022
    Laatst bewerkt: 12 aug 2022
    Spannend! Bizar hoe onbewust gefocust we dan ineens op ons lichaam kunnen zijn he. Hoeveel dagen na TP is een innesteling eigenlijk gemiddeld?

    Edit: 3 tot 5 dagen volgens Google, net iets sneller dan na een 'normale' bevruchting dus. Logisch natuurlijk, ze hoeven veel minder ver te reizen.
     
  11. Essietje

    Essietje Actief lid

    21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Hangt ook nog af van een hoeveel daagse embryo het is.. een 3 daagse op dag 3-5 ongeveer en een 5 daagse rond de 24-48u dacht ik zelfs..
     
  12. Essietje

    Essietje Actief lid

    21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Er zijn geen cryo´s helaas.. :cry:
    Nu ja, had het wel verwacht, maar het komt wel hard binnen moet ik toegeven..
    Op dag 6 is het misgelopen dus werden ze vernietigd.. alle hoop dus nu gevestigd op dit kleine frummeltje dat hopelijk heel graag wil blijven.. ❤
    19e Testdatum en opvolgecho voor overstimulatie en indien negatief resultaat kunnen we de 22e ineens op gesprek..
     
  13. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    Echt meen je @Essietje :(:(:(:(:(:(

    ik doe het namelijk voornamelijk om embryo’s in de vriezer te krijgen ook. Is dat heel moeilijk? Jij had 7 embryo’s in totaal dan had je wel verwacht dat er wat over was toch?

    ja heel hard duimen nu voor deze ❤️
     
  14. Essietje

    Essietje Actief lid

    21 jul 2022
    124
    35
    28
    Vrouw
    Had idd toch op z´n minst gehoopt dat er zouden zijn, al was het maar eentje extra.. al had ik het ergens wel verwacht na vorige keer dat het niet evident zou zijn.. maar toch blijft het eventjes hard om te horen..:(

    Elke persoon, cyclus, traject en situatie is anders natuurlijk.. dus moeilijk vergelijkbaar.. een enkeling heeft er 11 in de vriezer, anderen dan weer 3 of 4, maar van anderen hoor ik dan ook wel weer geen.. het is enorm wisselend en van zoveel afhankelijk.. de ene heeft veel goeie eicellen, de andere weinig, de zaadkwaliteit is natuurlijk ook van even groot belang.. er zijn zoveel factoren in dit verhaal.. moeilijk te voorspellen, de ene heeft er geen, de andere 1 of 2, sommige veel meer..

    Bij ons was de eerste keer de zaadkwaliteit gewoon enorm slecht.. nu denk ik wel beter, eicellen waren ook beter en talrijker. Dus de verandering van medicatieschema is duidelijk wel positief geweest voor de eicelletjes bv..
     
  15. Mieees

    Mieees Bekend lid

    29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Neee wat ontzettend balen zeg! Wat een rotnieuws zo, hebben ze enig idee hoe dit zo is gekomen?
    Sterkte met het verwerken hiervan. Gelukkig heb je eentje in ieder geval nog lekker bij je zitten, duimen dat deze lekker blijft zitten! ❤️
     
  16. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    jeetje wat rot.. Hele dikke knuffel voor jou, kan me voorstellen dat je er echt ff van ondersteboven bent..
     
  17. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ik heb vanavond m’n eerste decapeptyl gezet, fingers crossed!
     
    Mammavan1 vindt dit leuk.
  18. Mammavan1

    Mammavan1 Fanatiek lid

    28 okt 2020
    2.258
    1.477
    113
    Vrouw
    Jij mag bijna testen @Essietje gevoel of het gelukt is :D
     
  19. Mieees

    Mieees Bekend lid

    29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Spannend! Hoe vond je het om te prikken?
     
  20. kattenmama

    kattenmama Bekend lid

    14 okt 2020
    813
    628
    93
    Vrouw
    Ben nu 3x verder maar moet zeggen dat t me wel wat tegenvalt.. De decapeptyl brandt best wel bij mij. Heeft een van jullie dat ook of evt tips oid? Vgm is het iets waar ik gewoon mee zal moeten dealen maar t is wel vrij onprettig.. Maargoed nog n week of 3 te gaan en daarna hopelijk nooit meer..
     

Deel Deze Pagina