Wie nog meer UMC Nijmegen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door baby90, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hoi meiden,

Ik zoek meiden met ervaring in het UMC. Wij hebben EINDELIJK de stap durven zetten. Wij hebben 1 augustus onze eerste afspraak en we krijgen meteen een semenanalyse, ik word onderzocht en er word eventueel bloed geprikt. 29 augustus krijgen we hiervan de uitslag. spannend...
    Ik zit op 1 augustus (als het goed is) 6 dagen na mijn ei, kunnen zij mijn progesteron waarden goed meten dan? Of zullen ze dit niet direct doen?

Hoe is jullie ervaring in het UMC?

Liefs.

2. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Ook wij zijn in het UMCN geweest voor behandeling. Onze dochter is geboren na ICSI. Onze ervaringen zijn erg positief. De artsen die wij hebben gehad zijn allemaal erg vriendelijk en meelevend. De verpleegkundige idem. Op dit moment wachten wij op mijn ongi en hopelijk wordt er dan één cryo teruggeplaatst volgende maand (als deze goed ontdooid) anders starten wij ook weer met ICSI voor een brusje voor ons dochtertje.

Heel veel succes!

Of ze op dag 6 je progesteron kunnen bepalen durf ik je niet te zeggen.

3. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    #3 Bloem4, 23 jul 2013
    Laatst bewerkt: 23 jul 2013
    Ik ben ook onder behandeling bij het Radboud. Wij zijn momenteel bezig met onze 1e ICSI poging en ben net begonnen met spuiten van hormonen.
    Tot nu toe bevalt het me erg goed. Het enige nadeel vind ik dat er enorm lange wachtlijsten zijn! Als je z'n grote wens hebt is iedere maand wachten al te lang.

Wij hebben heel wat stappen overgeslagen in het traject, dus weet niet hoe alle standaard onderzoeken bij een man in zijn werk gaan. Ik moest wel bloedprikken op HIV en Hepatitis en een inwendig onderzoek etc.

Wel knap dat jullie de stap hebben gezet!! Heel veel succes!!:D

4. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Wij lopen ook bij het radboud ...
    We hebben semen onderzoek en bloedonderzoek en uitstrijkje al laten doen .. en 20 aug 2e gesprek ... en gisteren hadden we gesprek voor digicoach ... Tot nu toe vind ik dat ze daar kei aardig zijn maar de behandelingen verder zijn nog niet van start ze zitten er wel aan te denken dat het icsi word omdat de kwaliteit bij mijn vriend steeds slechter word ....

Ik wens jullie heel veel succes.

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Nieke84, wat fijn dat jullie een icsi-wondertje hebben mogen krijgen! Op naar een 2e! Ik hoop dat het snel lukt!

Bloem4 wat super spannend zeg, ik hoop voor jullie dat poging 1 raak is!

sankyra, spannend ik ben echt benieuwd.
    Wat is een gesprek met de digicoach?

Correctie; ik zit dan 5 dagen na mijn ei, mijn eisprong is 1 dag later.
    Ik vind het zo spannend.. en ik ben benieuwd hoe het zaad van mijn vriend is. Eergisteren, gister en vandaag geklust, hopen dat er een wonder gebeurt deze maand;)...

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik wou nog even wat vragen stellen;

Is het de bedoeling dat ik wat temperatuur lijstjes meeneem? En misschien mijn ovulatie testen van deze ronde?

Liefs.

7. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    baby90 het is nooit verkeerd om het mee te nemen, maar is niet per se noodzakelijk (tenminste dit was bij ons zo). Ze willen wel graag weten of je een regelmatige cyclus hebt en als je dan templijstjes en ovutesten hebt weten ze ook of je een eisprong hebt natuurlijk en wanneer dat is ook altijd fijn om te weten.

Heel veel succes vandaag!

8. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Digicoach is .. om mij te begeleiden tijdens het project .. omdat het noodzakelijk was na aanleiding van de vragen lijst die we ingevuld hebben..

je kan altijd extra die inzichten mee nemen hoor zo weten hun ook meteen hoe je cyclus is etc ... ik hou alles bij via mijn phone met zon app .. :) .. veel succes dames.

9. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    dag dames, bedankt voor de reacties.
    Mijn vriend heeft zijn goedje ingeleverd, ik kreeg een inwendige echo en er werd bloed geprikt.
    Ik vond persoonlijk de arts assistent (was het volgens mij) een beetje ongeïnteresseerd, ik heb niet het gevoel gehad dat ik heel mijn verhaal kon doen. En bovendien vond zij dat mijn LF er niets mee te maken zou hebben (schommelt tussen 8 en 11?!).

Pff, nu de 29e afwachten :)...

10. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Vervelend dat je niet het gevoel had je verhaal kwijt te kunnen. Ik ben natuurlijk ook geen dokter, maar het zou best kunnen dat een korte LF er iets mee te maken heeft (niet alles want er zijn ook mensen die met een korte LF zwanger worden).

Hopelijk meer duidelijkheid op de 29ste...

11. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Baby90 ik ben ook onder behandeling bij het Radboud! Ivm korte lf! Structureel korter als 11 hanteren ze daar als te korte lf! Bij mij komt hij nooit boven de 9 en meestal is hij maar 5! Ze erkennen mijn korte lf wel! Wat ik denk dat er misschien gebeurd is is dat de arts bedoeld dat je korte lf niet het probleem is maar het gevolg van het probleem wat er wel is! Ze zijn nu bij mij mijn cyclus aan het volgen om bij mij te kijken of ergens in mij cyclus een probleem zit met als gevolg korte lf of dat korte lf het daadwerkelijke probleem is! Verder wisselen de artsen daar om de paar weken dus wellicht heb je volgende x een ander! Hopelijk heb je wat aan mijn info! Succes!

Deel Deze Pagina