Nou super fijn @Kiwietje85 Ben je nu decapeptyl aan het spuiten die niet zo makkelijk gaat? Ik moet daar morgen mee starten en 2 weken later gonal-f 175 eenheden. Super spannend! Ben er nu klaar voor
Hier is het al even geleden dat we een Punctie/ivf gehad hebben Ivf 1 vond ik zwaar. had eetbuiten en was continu moe door hormonen ... maar de punctie vond ik best mee vallen had het anders voorgesteld maar door de pijnstilling rapid morfine die ze standaard gebruiken in radboud vond ik het heel goed te doen... de 2e ivf zat ik wat meer met mijn gedachtes elders zo dat ik gewoon deed waar ik zin in had hahaha ... en die punctie was ook heel goed te doen .. terwijl ik bij die punctie minder pijnstilling gehad heb was mijn eigen keuze ... en was super en die was net als de eerste raak .. alleen is de eerste niet goed gegaan tijdens zwangerschap dus vandaar een 2e ivf poging ... ik vond het super mee vallen ondanks de bijwerkingen die ik van de hormonen had .. zo het zo weer willen doen ... wens jullie veel succes.
Spannend hoor @sankyra wat fijn om te horen dat de punctie jou meegevallen is. Hopelijk gaat het ons ook zo hoed