Hey allemaal ik heb mijn 4e icsi gehad en 15e krijg ik een bloedtest. Maar ik heb net toch ff een testje gedaan met kruidvat test, dag 11 na tp v 2 embryo's Die zei plus, dus zwanger. Maar hoe betrouwbaar is deze test? Ervaringen? Ik zal even kijken of ik de foto er ook bij kan zetten
De test staat nu in mn fotoalbum, weet ff niet hoe ik m hier neer moet zetten. Want ik doe dit via mn telefoon
Het is een correcte plus, geen pennestreepje, maar een prachtige brede verticale lijn! Positief dus! Ik ga je voorzichtig feliciteren.
Dat is het werk van heeeeeel goede Decapeptyl . Gefeliciteerd!! Hopen dat het mooi doorzet en over drie weken een knipperlichtje!
Ben niet zo'n fan van 'plusjes-testen', maar deze vind ik wel erg overtuigend hoor! Denk gewoon dat je zwanger bent!!!
Dus de kruidvat test is wel betrouwbaar. Ik heb nu de neiging om morgen weer een test te doen, om te kijken of hij dan weer het zelfde aan geeft. Hihi ja botervliegje das hele goeie :-D
Nou je bent gewoon zwanger hoor, ik heb ook precies 2 wkn na puncite getest, heeel licht streepje, naar een paar dagen een donderder test. Van harte meid!
Ik denk dat je hartstikke zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik heb na mijn icsi wel 10 testen gedaan hihi blijft zooo leuk! (teste na 8 dagen positief wel een dag 5 blastocyste teruggeplaatst)
Bedankt allemaal. Ik heb vandaag even een predictor gedaan, die gaf het zelfde aan. Vrijdag nog ff bloedprikken (is standaard).
Wanneer heb je getest en wanneer heb je voor het laatst pregnyl gezet? Ik heb zelf op zondag de pregnyl gezet, di punctie, vrijdag terugplaatsing, woe negatieve test, do licht streepje en om de dag getest en steeds donkerder. Je moet er wel rekening mee houden dat (theoretisch gezien) de pregnyl 10,000 ie nog 10-11 dagen positieve test kan geven. Maar jij hebt op dag 11 na TP getest toch? Dan zou ik zeggen: zwanger en van harte.. geniet ervan
Blonky ook gefeliciteerd. Ik heb ook de pregnyl op zo gehad, toen di punctie en erna op vrijdag tp, en 11 dagen na tp getest. Ik heb inmiddels uitslag vh zh, ben zwanger. Hcg was 680. 2 april eerste echo.