Ovulatietesten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kuikentje, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Hallo Allemaal,

Wij gebruiken elke maand ovulatietesten om mijn eisprong te bepalen (matcare).

Nu is het zo dat we elke maand netjes eerst lichte streep heb en de dag voor mijn eisprong een dikke duidelijke streep. Daarna wordt de streep weer lichter en uiteindelijk helemaal geen streep meer.

Deze maand was het vreemd, ik had eerst een lichte streep, die werd donkerder in het weekend (maar niet donkerder dan de teststreep) en daarna weer lichter, en nu heb ik nog steeds een lichte streep. Ik test elke dag op hetzelfde tijdstip en zorg er altijd voor dat ik minimaal 4 uur niet naar de WC ben geweest.

Heeft iemand anders dit ook wel een meegemaakt?

Gr. K.

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    kuikentje het schijnt dat je LH piek maar heel kort duurd, daarom adviseren ze op de dagen dat je je eisprong verwacht dat je 2 keer per dag test, ik heb het zelf gehad, dat ik s,middags een donkere streep had maar niet donkerder dan de teststreep, s,avonds knalde hij er uit zo donker ( bijna zwart) en s,morgens was het weer een wat lichtere streep, had ik dus s,avonds niet getest dan had ik hem gemist.

groetjes Jose

3. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ik heb ook wel eens een periode een aantal dagen achter elkaar een licht streepje gehad...weet niet hoe dan komt. Vreemd hoor! Dat is bij mij maar in een cyclus voorgekomen.

Deel Deze Pagina