ik lees veel hier op de site dat na vele IUI behandelingen verder over gegaan word op een andere methode, zijn er wel dames die zwanger zijn geworden met IUI? GR.
Die zijn er wel. Kijk maar even in het algemene IUI-topic. Er heeft zich vandaag toevallig iemand gemeld die na de 5e IUI zwanger is geworden. En zo zijn er meer. Ik heb iemand in mijn woonplaats leren kennen via dit topic die na de 3e IUI zwanger is geworden. Alleen heb ik die mazzel helaas nog niet gehad. Met IUI wordt het zaad middels inseminatie in de baarmoeder gebracht. Voor de rest moet het zaad het zelf nog uitzoeken met het eitje . Het wil dus niet zeggen dat er dan automatisch een bevruchting plaatsvindt. Inmiddels kom ik op de wachtlijst voor IVF. Totdat ik aan de beurt ben, gaan we gewoon verder met IUI. Want niet geschoten, is altijd mis. En vanwege mijn vijandige slijm (heb killerslijm... mijn slijm vermoordt zaadjes ipv ze te helpen) is het via de natuurlijke weg moeilijk om zwanger te worden.
Wij zijn niet zwanger geraakt van de 6 IUI's die we gehad hebben. Maar dat zegt niets. Er zijn namelijk wel degelijk meiden die er zwanger van raken.
jai k hoor ook graag meer iui succesverhalen, ik ga volgende ronde, in april starten hiermee. Gyn zegt dat we met iui net iets meer kans hebben dan een normaal stel, klopt dat nou wel?