Lieve Dames, Ik heb een paar vraagjes... Afgelopen woensdag heb ik in Düsseldorf een terugplaatsing gehad van een Blastocyst (5 dagen doorgedeeld in de embryoscoop) Vanaf het moment van de tp had ik een gevoelige onderbuik tot gisteravond. Gisterenochtend zo erg gevoelig pijnlijk dat ik op de ehbo was beland. Gelukkig geen overstimulatie. Ik heb vorig jaar juli de punctie gedaan dus het kan niet daarna liggen. Nu voel ik niks!!!! Wie heeft dit ook meegemaakt? En wie is er zwanger van een Blastocyst?
Ik ben zwanger van een teruggeplaatste blastocyst. Ik heb ook 2 dagen een enorm gevoelig buik gehad, maar niet zo pijnlijk als jij. Daarna werd het rustig. Een week na de tp had ik een licht positieve test die daarna mooi opliep. Succes met wachten! Ik duim voor je!
Ik had dat ook in november, een opvallend rustige buik terwijl ik normaal altijd steekjes etc heb. En ik was toen ook zwanger (helaas mk)
Ook tot 2 keer toe een tp van een blasto Maar die buikpijn herken ik niet. Hoop voor je dat je positief test