Hallo meiden, Ik wilde een nieuw topic beginnen , wie in dec´13 jan- feb ´14 gaat beginnen in de MMM. Ik zou eerst in Oktober beginnen maar door persoonlijke omstandigheden zal het of December met iui worden als de arts toestemming geeft of Feb met icsi met donorzaad. Ben benieuwd wie nog.
Hey Ik krijg eerst nog een operatie, dan begin ik eind december met ivf . Loop al vanaf feb in de mmm. Dit wordt mijn 1e kindje en ook mijn 1e ivf (heb geen iui gehad) Vind het super spannend allemaal
Superspannend dat je weer gaat beginnen One of Kind! Ik vermoed dat wij rond die tijd ook wel weer met een nieuwe poging rond zullen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat het bij ons iets anders gaat worden dan een donor, dus dan zitten we helemaal in hetzelfde schuitje In welk ziekenhuis liep jij ook alweer?
Dank je wel lieverd. Ja de tijd is bijna zover. Ik hoop dat jullie niet kid hoeven maar snap het wel! Gezien jullie uitslagen , vind het zo erg. Ik loop in UZ Brussel.
Daar kunnen gelukkig ook hele mooie kindjes van komen! Kijk maar naar de jouwe! In je banner staat trouwens dat je 'grote trots' 2 weken oud is. Dat klopt niet helemaal, toch?
Vandaag het telefoontje gedaan voor nieuwe start IVF. Hebben een zoontje van 1 april. Mogen 30 okt langs gaan voor te bekijken dus zal ook wel start december ergens zijn. Kijk er naar uit.
Hallo dames! Eind januari hebben wij een afspraak bij de gyne in Gent. Waarschijnlijk wordt dan de behandeling gestart voor ISCI.
Wat fijn dat ze akkoord zijn gegaan met IUI One of Kind! Daar hoopte je ook op, toch? Ik ben niet zoveel op ZP geweest de laatste tijd.. Behoorlijk in de knoop met mezelf.
Hallo Dames, Ik ben vandaag gestopt met de nuvaring en heb a.s woensdag een telefonisch consult met de gyn. We hebben nog 6 cryo 's van IVF 1, dus die willen we eerst een kans gaan geven. Ben benieuwd hoelang het duurt eer mijn cyclus op gang is. De vorige keer vrij snel, maar dat zegt volgens mij niets. Als het kan willen we in febr gaan starten. Groetjes Babbel
Hallo allemaal, ik denk dat ik ook rond die tijd kan beginnen met IVF of ICSI. Ik moet nog wachten op een intakegesprek bij het UMCG. Ik wacht dat gesprek af en dan ga ik beslissen of ik naar het UMCG ga of naar Dusseldorf. Daar heb ik i.i.g. al een intakegesprek staan in Janurari.
Ik wil hier ook wel meekletsen Ook wij starten begin vlg jaar met IVF. Eerste keer en eerste kindje. Wij doen ook embryoselectie omdat mijn vriend een chromosomale afwijking heeft. Dus extra spannend of er wel genoeg goede embryo's komen, gemiddeld valt 80 procent van de eitjes af... Fijne avond allemaal!
Wij zitten in het AZM. Is het enige ziekenhuis dat deze hele behandeling doet. Gelukkig wonen we kort bij Maastricht . Jullie?
Wat spannend meid! Oh waar woon je dan kortbij Maastricht , anders pmtje. Ik kom namelijk van M´tricht.
Dag meiden! Effe update: wij kregen vandaag een brief dat we 5-11 terecht voor afspraak met gynaecoloog (vooraf nog bloedprikken tijdens menstruatie om basis hormoonwaarden vast te stellen) en hebben daarna meteen nog een gesprek IVF/PGD arts. Ben eens benieuwd wat uit de afspraak komt. Denk dat VL ook nog wel sperma moet inleveren ofzo? Enige wat balen is: 5-11 is de enige dag dat ik ECHT niet gemist kan worden op mn werk... Moet presenteren voor bijna 100 man... Ga morgenvroeg bellen en hoop dan niet dat ik vervolgens pas weken later terecht kan ((..!!! Slaap lekker allemaal!
Y84, Oh zal je net zien ja met zo'n datum.. brr..presenteren voor 100 man jij liever dan ik. Mag ik vragen wat je vriend voor chromosomale afwijking heeft? Hoop voor je dat het gesprek toch op kort termijn kan. Hier vandaag telefonisch consult gehad. We maken een afspraak in januarias la mijn cyclus dan normaal is. Dan kijken met fm wanneer mijn eisprong is, dan moet ik pregnyl spuiten en krijg ik de tp ( mits de cryo goed ontdooit) we hebben er nog 6, hopelijk zit ons brusje erbij!
Ooh dus bij jullie schiet het lekker op... In januari al echt een poging !!! Gebeld en gelukkig kunnen de afspraken naar 8-11 en 12-11 verzet worden. Fijnnnnn )))!!! Mijn vriend heeft een chromosomale translocatie. Dat betekent dat twee stukjes DNA met elkaar verwisseld zijn. Hij merkt daar niks van maar als we zwanger raken is de kans 50% dat hij het niet goed doorgeeft en dat het uitloopt op een vroege miskraam. Ik had hier nog nooit van gehoord maar het schijnt dat 1 op de 300 mensen dit heeft... Tot gauw!