Bij mijn 1e ivf poging 5 eitjes, 2 bevrucht, 1 terug geplaatst en daarvan zwanger geworden. Andere helaas niet geschikt om in te vriezen. helaas zwangerschap niet goed gegaan dus over paar mnd ivf 2
Hier in 2012 1x ivf gehad, 9 eitjes, 8 bevrucht, 7 goede kwaliteit. Toen 1e tp zwanger van ons zoontje, 6 cryo's over. Nu net zwanger van onze 1e cryo Dus hier zeker een succesverhaal ( maar ook erg veel geluk gehad) Heel veel succes met je behandeling
ICSI 1, 2 en 3 geen cryo's (wel een dochter uit een 'verse' terugplaatsing van 2 embryo's). ICSI 4 ook zwanger van verse terugplaatsing van 2 embryo's, tweeling en toen ook nog 1 cryo! Die zit nu voorlopig in de vriezer. Dus uit 4 ICSI's 1 cryo
ICSI 1, 9 eicellen, 7 bevrucht. 1 verse TP waar ik nu zwanger van ben en nog 4 cryo's. Dit allemaal uit 1 eierstok . Ik heb er wel twee maar de andere had geen zin tijdens de ICSI.
Hele hoop follikels, 11 eitjes, 7 bevruchtingen. 3 gestopt met delen, 4 cryo's (geen verse TP door overstimulatie). Van de 4 cryo's ontdooide de eerste goed, maar niet zwanger. De tweede en derde ontdooiden helaas niet goed, maar gelukkig van de laatste cryo zwanger geraakt
12 goede eitjes, daarvan 7 bevrucht. Vijf zijn er goed gedeeld. Vier daarvan ingevroren, ééntje teruggeplaatst en zwanger. Voor de tweede zwangerschap hebben ze er drie ontdooit om twee levensvatbare embryo's te hebben. Twee teruggeplaatst waarvan nu van eentje zwanger Nu nog eentje over dus
IVF/ICSI 1: 9 Eicellen, 3 goed doorgedeeld. - 1 verse TP 2 cryo - 1 niet goed uit de vriezer gekomen - 1 cryo geschikt voor TP. IVF/ICSI 2: 17 eicellen, 8 bevrucht, 7 goed doorgedeeld. - 1 verse TP 6 cryo - 1e cryo,TP ging niet door, cryo was niet goed doorgedeeld. - 2e cryo TP, 2 cryo's voor TP - 3e cryo TP, 2 cryo's voor TP - 4e cryo TP ging niet door, cryo was door het invriezen 'uit elkaar gevallen. ICSI 3: 18 eicellen, 17 bruikbaar, 15 bevrucht, 12 cryo - 1 embryo gestopt met delen - 2 verse embryo's voor TP - 1 schat van een dochter! Februari 2014: - 2 cryo's goed ontdooid en deelden mooi door. TP van 2
Hier werden bij de punctie 9 eicellen gevonden, waarvan 8 rijp waren. 5 eicellen werden gebruikt voor icsi, waaruit 3 embryo's ontstonden. Van de verse tp ben ik zwanger, 1 embryo is op het laatst afgekeurd en we hebben nog 1 cryo in de vriezer.
Hier 13 eicellen,9 bevrucht. 3 in de vriezer,6 in de embryostoof waarvan eentje het overleefd heeft. Misschien had ik liever meer cryo's gehad
Ik had 19 eicellen, 11 goed rijp, 9 bevruchtingen, helaas 6 overbevruchtigen (wij wisten niet eens dat dit kon!) en uiteindelijk 3 embryo's. 1 is 8-cellig vers teruggeplaatst, 1 is in compactie stadium ingevroren en 1 deelde niet door.
7 follikels aangeprikt, waaruit 5 goede eicellen kwamen. Daarvan zijn er 3 bevrucht, 1 is teruggeplaatst en 2 in de vriezer. Onze dochter is nu 2, de 1e tp was meteen een succes!
Wij hebben maandag punctie gehad er zijn 17 eicellen gevonden, morgen de terupplaatsing en dan horen we hoeveel er bevrucht zijn...spannend dus!!
Vandaag terug geweest naar het zkh voor de terugplaatsing er zijn 15 embryos ontwikkeld! 1 teruggeplaatst en nu krijgen we per post te horen hoeveel er in de vriezer belanden!
Van de 20 eitjes 8 bevrucht 1 tp en 7 in de vriezer bij mijn eerste ivf 12 eitjes 3 in de vriezer en 1 tp
1e ivf poging 12 cryo's en 1 verse tp. De verse is mijn zoon, alle cryo's goed ontdooit maar niet zwanger. 2e ivf poging 9 cryo's en 1 verse tp. Nu zwanger van een cryo na 3 pogingen, dus nog 6 over.
hoi ik had 10 follikels maar er konden er maar 8 worden aangeprikt. 2 follikels lagen op een plek waar ze niet bij konden waardoor de punctie erg pijnlijk was 8 follikels 7 eicellen 6 embryo's 100% score cryo's, 1 verse tp en 5 cryo's ik zit nu op wachtdag 7, spannend!! iedereen heel veel succes
Wij zijn in aug begonnen met de hormoonstimulatie. Ik had 18 eicellen, daaruit ontstonden 9 embryo's, 1 daarvan werd gelijk teruggeplaatst en 7 konden nog ingevroren worden. Daarna hebben wij nog 2 keer een terugplaatsing gehad van een cryo en beide keren is die goed ontdooid. Van de 2e cryo terugplaatsing zwanger geraakt, dit liep alleen uit op een miskraam...... Ik wil je veel succes wensen! Stap er zo rustig mogelijk in, en een tip wat bij mij erg hielp. was de decapeptyl eerst (dit vond ik de minst prettige injectie) daarna de gonal-f dan viel de laatste altijd mee en ging een stuk makkelijker!!
Na 11 mislukte IUI's 1 IVF-behandeling gehad waarvan slechts 1 bevruchting en tp. Deze was mislukt. Toen verder gegaan met ICSI. 26 follikels aangeprikt. 19 eicellen, 12 bevrucht, 1 tp waaruit Aiden is geboren. 8 cryo's overgehouden. 1 cryo niet goed ontdooid. 3 tp gehad waarvan twee mislukt en uit de 3e is Finley geboren. Nu nog 4 cryo's in de vriezer.
Zoals je leest kan het, dat is fijn. LadyZorra wat ontzettend fijn om te lezen dat je nu toch weer zwanger bent en al zo ver bent, fijn! Hier eerste ICSI 12 eitjes, 9 bevruchtingen (uit mijn hoofd) een verse terug geplaatst, vroege miskraam en 6 in de vriezer. Van deze 6 3 niet goed ontdooit andere in 2x tp, dus 1x 1 en 1x 2, allemaal niet blijven zitten. Tweede ICSI 10 eitjes, 9 bevruchtingen, 1 verse terug geplaatst, mijn dochterje ! 3 goed genoeg doorgedeeld voor de vriezer. 1e goed ontdooit, niet blijven zitten, 2e goed ontdooit en dat is mijn zoontje ! Nu dus nog 1 in de vriezer. Nu mijn vraag aan alle dames die nog wat in de vriezer hebben.. Gaan jullie deze nog terug plaatsen en zouden jullie voor broertje/zusje 2 of 3 nog een hele nieuwe poging ondergaan? Deze vraag komt doordat ook al is onze kleine pas 3 maanden en ik er heilig van overtuigd was dat we onze laatste cryo ooit zouden terugplaatsen, maar als deze niet blijft zitten we klaar zouden zijn. Hier nu al verandering in komt en ik er toch al over na denk dat ik misschien wel weer een hele poging zou ondergaan, want de wens is er, waarvan ik dacht dat die wel mee viel. Sowieso dit jaar even niets en lekker van de kindjes genieten, maar we hebben het er samen wel al over.. En dan daar een vraag op door bordurend als je weer een hele nieuwe poging gaat doen en je hebt weer een voorraadje in de vriezer, plaats je die dan ook allemaal terug, dus miss 4de kindje? Ik vind weggooien zoiets onnatuurlijks..
Kaat je zou ook eventueel nog embryo donatie kunnen overwegen als je gezinnetje compleet is! Denk toch dat dat maar weinig zouden doen! Geen idee of wij dat zouden willen maar hopelijk eerst toch nog een brusje voor onze zoon daarna zouden we verder zien.