Hey meiden, Gelukkig gaat het goed, afgelopen maandag heb ik een bloeding gehad en gelukkig kon ik gelijk een echo laten maken 's avonds in het amc en alles was goed! Morgen ben ik op de kop af 7 weken zwanger volgens de gynacoloog die de echo maakte maandagavond. Volgende week woensdag staat onze volgende echo gepand & morgenavond komt moeders voor moeders @ Marassi : Wat een goed nieuws dat jullie ivf kunnen krijgen en geen icsi hoeven! April jeetje dat is nog lang weg, gelukkig mag je dan wel tussendoor nog 2x IUI doen. Ik ga voor je duimen
Ooohh wat was dat even spannend voor je. Gelukkig gaat alles goed. Mijn schoonzusje had ook nog veel bloedingen omdat de placenta beneden lag. Gelukkig heb je snel weer een echo, dan heb je nog meer zekerheid. Nu weer lekker genieten, ookal blijft het spannend!
*even een ego-bericht!!* Jaaaaaaaaaaaahhh, eerste spuit is net gezet. Ik had gewoon bibberende handjes hahahaha! Blij dat het spits is afgebeten en dat het prikken goed is gegaan. Pffffff, wat een opluchting, heb er de hele dag tegen aan lopen hikken! Hopen op minimale bijwerkingen... Op naar morgen, het wordt iedere keer een beetje makkelijker! Toch een beetje trots op mezelf!! Als je een paar jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik dit nu bij mezelf zou doen, had ik dat nooooooit geloofd!!
Vanavond een bezoekje van moeders voor moeders ben echt heel benieuwd, ook doen ze weer een zwangerschapstestje wat natuurlijk altijd leuk is . Heb me moeder gevraagd of ze het leuk vond om erbij te zijn, die vond echt het helemaal geweldig! @Marassi : Ja dat was absoluut schrikken ik dacht echt het is over! Toen ik het op hartje zag met 125 hartslagen per minuut zag was ik opgelucht. Ik probeer nu te gaan genieten @ jufaman81 : Wat GOED van je! Ik durfde mezelf niet te prikken terwijl ik zuster ben hihi. Je mag heel trots zijn op jezelf! Ik ga zo voor je duimen komende tijd!
Hey dames, Hoe is het met jullie? Morgen heb ik weer echo voor 4e IUI. Hopelijk zit er nu wel eentje aan mijn linkerkant...
Haaaai! De 1e spuit die ik al een week zet gaat goed!! Gisteren de spuit gonal-f gezet en wat was dat een drama zeg!!! Zeker in vergelijking met de decapeptyl. De naald was vreselijk bot, waardoor ik hem werkelijk naar binnen moest duwen. Nu ik het intyp krijg ik gewoon de kriebels brrrrrrrrrr!!! Ik hoop dat het toevallig maar 1 bot naaldje is en dat niet het hele pakketje met naalden zo vervelend zijn. De decapeptyl deed ik daarna en die ging vanzelf, hij gleed als het ware mijn huid in. Dat klinkt toch ook al veel beter?! Brrrrrrrrrrrr..... Volgende week donderdag 1e echo om te checken of alles goed is.... SUCCES Marassie!! Ik duim voor je!
Nou, vandaag echo gehad! Er zat toch weer een eitje aan de rechterkant MAAR ook 2 aan de goede linkerkant. De eitjes waren nog niet echt groot genoeg, daarom hebben we maandag inseminatie. Ik moet vandaag en morgen nog een prikken en dan zaterdag pregnyl... Hopen dat we geen IVF nodig hebben!!!
Hoi dames, 4e IUI poging is geslaagd! Hier het bewijs!! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/50118-albums11925-picture72757.html Ik kan het nog niet geloven! Hopelijk gaat alles goed...