Hoi hoeveel eitjes had je in eerst instantie ? Er zijn er 2 overgebleven dus? Ik probeer een beetje te peilen hoeveel kans ik nu maak met maar 5. Follikels Succes met de ww!
@Wachtbankiemuts als je minder follikels hebt is de kwaliteit vaak beter zeggen ze! Haha ik weet niet of het waar is... Maar ik hoop keihard voor je. Ik weet alleen dat ik er 40 had en 0 opbrengst. Dus dat bevestigt die theorie al een beetje... hihi
@Wachtbankiemuts wat balen dat het tegenviel. Maar het kan hard gaan hè in een paar dagen!! Hier ging het goed. Ze was heel tevreden. In totaal 13 follikels die begonnen zijn met groeien. Maandag weer. Op zijn vroegst donderdag of vrijdag de punctie .
Oh ok dan zit ik dus op schema ook.... de jouwe zijn ook nog klein dus Bij mij ook woensdag of donderdag de punctie! Lala Laura nou mag t hopen Ja ik heb altijd wel in elk follikel een ei gehad , hopen dat de kleintjes wakker worden dan zit ik op 8/9. Maandag ook weer de echo! Spannend pfff
Ze hebben bij mijn vrouw 22 follikels aangeprikt -> 7 eicellen gevonden -> 4 bevrucht -> 1 teruggeplaatst -> van de overige 3 was er op dag 5 1 goed genoeg voor cryo.
Oh dat zegt dus ook weinig hoor en lees ik vaak. Van 22 naar 3 bruikbare is een groot verschil...nou dan mag ik dus best blij zijn met mijn eitjes . Ikzelf heb meerdere ivf gehad en altijd in elk follikel een ei . Het gaat bij mij altijd met een langzame start. Ik spuit vrolijk verder en ben weer positief gestemd. Ik krijg ook icsi . Brussel is een erg goed ziekenhuis Ik kijk altijd wel op tegen de puncties deze doen mij erg pijn altijd Is je vriendin zwanger geraakt inmiddels?
Ook mijn ervaring was goed met menopur. Ben je 35 plus? Ze geven het idd voor de oudere vrouw zeg maar . Ik reageerde goed op menopur . Ik heb ipv puregon nu menopur en ben daar erg blij mee
Ik ben 30. Dus nope. Maar ik maak extreem snel cystes en mijn follikels groeien niet vanzelf...Heb 7 iui’s op menopur gehad...
Ik had 9 follikels, 9 eitjes, 8 bruikbaar, 6 bevruchtingen en 3 dag 5 embro’s. Verschilt echt van persoon tot persoon.
Memmie klinkt goed HIer in de 2e week van de wachtweken in onze rustmaand. Had netjes op dag 14 eisprong dus meteen na IVF weer regelmatige cyclus! Daardoor goed onze kans kunnen pakken: ik ben nu 2 weken op reis voor werk en de dag dat ik vloog had ik eisprong. Maar deze weken zijn intensief en heb niet het gevoel dat het nu wel raak is, zijn weken met om de dag wel een glas of 2 alcohol, weinig slaap, veel sporten en lange dagen. Oh ja en ik zit volop in de smog en op grote hoogte. Klinkt niet als de ideale omgeving voor een innesteling. Wel blij dat in inmiddels nagenoeg klachtenvrij door het leven ga: af en toe een migraine-aanval die met medicatie binnen een paar uur voorbij is. En ja wij gaan naar Düsseldorf. Wij willen graag een andere mening horen dan de mening van Nederland. O.a. Over mijn migraine-medicatie, dun BMS en het ziek zijn tussen DPO 5 en DPO 9 nagenoeg iedere cyclus. Ik heb dan 1 dag dat ik een bizarre lage bloeddruk heb, hartslag van 120/130 en temperatuur van 38,5. En dan super misselijk/duizeling/koortsig.
Hoi Hoi, Ik ben 25 jaar en heb PCOS en een groot kinderwens. Mijn man zijn zaad is gewoon goed en ben in augustus 2018 begonnen met Clomid. Hier had ik 1x een eisprong. Daarna ben ik gonal f in combinatie met ovitrelle gaan spuiten. Ik had 2x een eisprong en 2x overstimulatie met tot op heden geen zwangerschap. Nu gaf de arts aan dat het volgende IVF is. Ik ben hierdoor erg gestrest en bang voor wat er komen zal gaan omdat dit het eindstation lijkt. Hoe gaan jullie met deze stress om?
Klinkt perfect Ben j zwanger geraakt? Morgen heb ik mijn follikelmeting . Vrijdagochtend laatste gehad . Ben erg benieuwd want wil de punctie nu wel. Dat zou morgen zijn maar mijn follikels dachten daar anders over Ik spuit nu menopur en heb eerder goede resultaten gehaald daarmee. Ik update jullie morgen, hebben jullie nog een update ?
Succes met het traject. Voor mij is het geen stress maar meer een mooie mogelijkheid een kindje te krijgen . Het niet lukken geeft stress maar ook op de natuurlijke weg is het bij de meeste ook niet in 1 keer raak Veel op fora geeft rust
Helaas is onze eerste tp niet gelukt dus wij gaan onze verplichte rustmaand in. Ga nu ook even afstand nemen van het forum. Succes voor iedereen hier!
Oh wat balen! Neem je rust knuff Ik heb ook een knuffel nodig Mijn echo viel erg tegen want de follikels waren nauwelijks gegroeid ten opzicht van vrijdag. De medicatie wordt nu opgehoogd van menopur en als er vrijdag niks is gebeurt dan gaan we de poging afbreken Ik reageer dus niet op elonva en puregon 11 dagen ben ik bezig en ze zijn nog klein Nou weet ik dat ik altijd 3 weken nodig heb voor een punctie , ze groeien nooit snel dus houd hoop. Vrijdag laat ik meer weten Wie ook trage opstart of groei follikels?
Dat is een teleurstelling zeg. Ik duim heel hard voor jullie dat de volgende echo er goed uit ziet en de poging gewoon door kan gaan! Sterkte’
Gisterochtend, een dag voor nod, een negatieve test. Na overleg met de kliniek, ivm aanhoudende buikpijn na de punctie, moesten we door blijven testen van de verpleegkundige. We verklaarden haar voor gek en testten gisteravond met lood in onze schoenen. We kunnen en durven het nog niet te geloven. Na 1,5 jaar eindelijk een positieve test.
Gefeliciteerd wat een super nieuws voor jullie. Hier in de eerste wacht week voor kindje nummer 3 Al een een dochter van 18 die spontaan is gekomen en een zoontje van 2 en een half met ivf cryo. Had er nu nog 3 in de vriezer waarvan 2 niet goed zijn ontdooit en nummer 3 gelukkig wel.
Oh shit sorry meiden, ik zie dit nu pas. Ik reageerde nog onder morfine en oxazepam dat ik niet keek in wel onderwerp haha