Gefeliciteerd stier! Hopelijk is t een plakker ! Hier een follikelmeting gehad , en ook mooi nieuws, ze zijn gegroeid! Soms moeten ze op gang komen niks aan de hand. Hoe gaat t met de rest hier?
Ik heb vanmorgen mijn punctie gehad. Waar we op dag 10 (de 1e FM) nog wat teleurstellend nieuws kregen dat het er maar 5 waren, waren het er afgelopen zondag (dag 12) al 7, en hebben ze vanmorgen tijdens de punctie toch nog 9 eitjes gevonden! Vorig jaar (ICSI 1) vonden ze er 11 en waren er uiteindelijk 9 bruikbaar en 8 bevrucht. Dus als dit ongeveer hetzelfde patroon volgt, houden we er toch nog wel een paar kansjes aan over! Ik ben blij! Zaterdagochtend, als alles goed gaat in het lab, een terugplaatsing! Maar zie toch ook weer postieve test berichten hier, dus dat is sowieso hoopvol!!
Van harte gefeliciteerd Stier! Ik heb vrijdag de punctie, zaterdag horen we hoeveel bevruchtingen er zijn en als het allemaal goed gaat maandag de tp!
Hoe ging je punctie? Fijn 9 eitjes, hoe groot waren je follikels dat ze punctie deden? Ik hoor vrijdag wanneer de punctie us, liep uit bij mij. Maar gaat nu lekker . Ik heb er nu 7 waarvan een aantal kleintjes en waarvan de zegt dat de niet meegaan, maar dat is dus soms wel zo?
Bedankt voor jullie reacties. We hopen dat het goed blijft gaan. Na een miskraam in het verleden en bloedingen tijdens de zwangerschap van onze dochter, durven we nog niet voluit blij te zijn en bekijken we het dag voor dag. Maar we hebben vertrouwen. Pennetje, ik duim voor veel bevruchtingen en een goede terugplaatsing. Memmie en Wachtbankiemuts; ik hoop voor jullie op vlekkeloze puncties met veel eicellen! Miepke, succes met wachten. Hopelijk is het direct raak!
Ooo succes met alle puncties in aantocht en net geweest! Hier komt dinsdag dichtbij. De onrust neemt toe. Het zou zo raar zijn als we het dan na al die tijd moeten afsluiten...
Ze geven ons geen read out van alle follikel afmetingen, maar ik weet wel dat ze alles vanaf 16mm/17mm doorsnede of zo meerekenen als ik de Ovitrelle nog moet zetten, omdat ze daar vaak nog een laatste groeispurt van krijgen. Bij mij groeien ze wel vaker ineens heel hard. Dus hoewel ze de kleintjes niet meenemen in de afweging om de punctie te plannen, is het bij beide puncties bij mij dus wel geweest dat er nog een paar kleintjes meegegaan zijn! Punctie viel mij weer alles mee. Heb zelfs nog gelachen omdat ze er 1 niet goed aangeprikt kreeg, die floepte steeds weg. Zag er grappig uit. Begon wel wat zeer te doen maar het was goed te doen hoor! Ik ga voor je duimen dat je nu snel mag, dan heb je dat ook maar weer achter de rug
Memmie super! Zagen ze ook 14 follikels ? Pennetje spannend de komende 14 dagen in de wachtweken! Ik heb dinsdag de punctie , voelt zo ver weg nog....maar zo n zin in! Eerst genieten van dit weekend en g mooie weer
Ik heb gisteren mijn TP gehad. We kregen goed nieuws; alle 9 gevonden eicellen zijn door de bevruchting heen gekomen. Nu natuurlijk nog afwachten hoeveel er uiteindelijk goed genoeg zijn om in te vriezen, maar ben voorlopig druk met broeden op de 'verse'!
Pennetje goed nieuws! Alle 9 bevrucht wat super! Hoe groot waren je follikels? Wachtweken voor jou dus
Goed zo! Mooi nieuws! Ik mag morgen ook gaan broeden op een embryootje. Hopen dat hij/zij lekker warm blijft zitten. En hopelijk kunnen we over een paar weken samen kletsen in een zwangerschapsclubje!
Ik heb vanmorgen een verse terugplaatsing gehad van een heel mooi embryo. Zo blij. We konden op de echo meekijken hoe hij de baarmoeder ingebracht werd en hebben een fotootje meegekregen. In totaal zijn er 8 echt bevrucht. Alleen eentje is wat later bevrucht en deelt zich trager. Dus die doet waarschijnlijk niet mee. Woensdag gaan ze de goede invriezen dus hopelijk zoveel mogelijk . Voor nu zo happy en hopen dat onze emmy lekker blijft zitten!
Ik hoor vaak dat mensen mee kunnen kijken of zelfs een fotootje krijgen van de embryo. Vind het altijd jammer dat ze dat bij ons ziekenhuis niet doen. Maar leuk dus dat ze dat bij jullie wel deden!! Nu jij dus ook die vreselijke wachtweken in. Duurt zo ontstellend lang, haha! Wanneer mag je testen?