IVF/ICSI april/mei/juni 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 2 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Heel herkenbaar van die adviezen meiden. "Zul je zien dat het ineens lukt als je er niet mee bezig bent..." Ja tuurlijk joh. Mensen die er zelf niet in hebben gezeten kunnen nooit echt snappen hoe het voelt, dat kunnen we ze ook niet kwalijk nemen. Maar sommige opmerkingen zijn gewoon stom.

Wat betreft 2 terugplaatsen.. Ik zou dat zelf wel willen. Al zei mijn arts dat het niet meer kans geeft op een zwangerschap. De technieken zijn nu stukken beter dan vroeger en ze gaan voor een gezonde baby. Maar je bent er dan wel 2 kwijt mocht het mislukken, daar had ik niet echt bij stil gestaan. Lastig!

Mauzy82 vindt dit leuk.
  2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja is enge gedachte hé dat je dan 2 kwijt bent ipv 1.
    Wanneer mag jij testen eigenlijk ?

3. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Nou dames, ik heb vrijdag (9 DPO) een testje gewaagd, en zag een heel vaag streepje. Maar omdat ik mijn Ovitrelle er niet uitgetest heb, ging ik er voor het gemak maar vanuit dat het dat nog was (hoewel ik mij meen te herinneren dat bij eerdere pogingen de Ovitrelle er met een dag of 8 uit was). Gisteren opnieuw een testje.... tweede streepje een stuk donkerder. :eek:

Maar ja, nu denk ik juist weer dat omdat ik altijd in de middag test (in het verleden bleek dat ik vaak betere resultaten krijg in de middag, haha, dus dat zit nu tussen m'n oren) dat mijn plasje gisteren gewoon geconcentreerder was.

Waarom doe ik mijzelf dit steeds aan?! :roflmao:

Ik ben echt een doos. Ga het maar weer proberen vanmiddag dan. Inmiddels 11 DPO en dus 13 dagen na Ovitrelle. Gelukkig had ik van de week 25 dipsticks besteld bij Z&K. Dan voelt het minder alsof ik het geld met bakken tegelijk het putje in gooi ;)

*Heeft er een beetje zweethandjes van*
    :roflmao:

Parel30, SJD1988 en Mauzy82 vinden dit leuk.
  4. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Dat klinkt spannend zeg !
    Heb je foto''s? Ben niet nieuwsgierig hoor :rolleyes::D

Pennetje vindt dit leuk.
  5. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Ja, maar die heb ik gisteren gemaakt nadat de nieuwste test al droog was. Dus door die indroging wordt het streepje dan natuurlijk heftiger. Misschien kan ik beter een nieuwe foto maken als ik het testje van vandaag gewaagd heb :confused:

Mauzy82 vindt dit leuk.
  6. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Dat zou ik helemaal niet erg vinden hoor :p

7. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Ik ben gewoon alweer kwijt hoe ik ook alweer een foto toevoeg aan het bericht, dus even hopen dat dit werkt :| :$

Bijgevoegde bestanden:

Kiki11111981 en Mauzy82 vinden dit leuk.
  8. Wachtbankiemuts

Wachtbankiemuts Actief lid

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    Een voorzichtige gefeliciteerd pennetje! Tips graag voor de dames op t wachtbankje. Wat heb je extra gedaan of gelaten? Ik zag dat je pas op 24 juni mocht testen? Wel erg vroeg hoor Haha
    Herkenbaar ;)

Weet je zeker dat de pregnyl uit je urine is?

Hier sta ik er niet teveel bij stil anders duren de 2 weken wel errugg lang:thumup:
    Eet gezond genoeg beweging en Mn Granaatappelsap. Nou we Will see maar heb er een goed gevoel over

9. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Haha, dank je! Ik ben zelf ook nog heel voorzichtig hoor. Het is al twee keer eerder misgegaan, dus ik maak mij geen illusies dat een positieve test het eindpunt al is!

Ik heb deze keer de Ovitrelle er niet uitgetest. Meen van eerdere pogingen dat het er rond dag 8 na de spuit uit was, maar misschien herinner ik me dat verkeerd. En daarnaast, hoeft dat natuurlijk niets te zeggen over hoe het deze keer gaat. Dus nee, ik weet niet of het eruit is. Maar de test lijkt op te lopen, en dat zou niet meer moeten kunnen, 11 en 13 dagen na de spuit.

Heb trouwens de laatste twee keer dat het raak was ook vanaf 10 DPO positief getest ongeveer, dus ben wel steeds nogal vroeg met HCG opbouw, schijnbaar :)

Maar goed, er is een reden dat het ziekenhuis wacht met de bloedtest afnemen natuurlijk! Zelfs al is het nu raak, kan het zomaar volgende week weer mis zijn. Dus ik wacht maar gewoon af, kan niets anders doen.

Doe niet echt iets heel bijzonders. Neem netjes elke dag multivitamines voor wens-mama's in, drink elke dag sinds de terugplaatsing een glaasje granaatappelsap, en zorg dat mijn voeten warm blijven (wat ik overigens vreselijk vind, ik heb het de hele dag ZO WARM, word er niet goed van, haha!)

...ja, ik praat veel als ik zenuwachtig word ;):roflmao:

Kiki11111981 en Parel30 vinden dit leuk.
  10. Parel30

Parel30 Fanatiek lid

30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Die adviezen zijn verschrikkelijk! Maar merk ook dat de vraag:en willen jullie al kindjes? Mij ook steeds meer begint te irriteren!
    Ben best benieuwd naar de intake morgen, alles goed doorgelezen wat we mee hebben gekregen. Vooral benieuwd wanneer het dan echt begint! Ben nu aan het wachten op mijn menstruatie. Zullen ze dan een maand wachten? Of meteen deze maand? Hoelang duurde het bij jullie tussen intake en beginnen?
    Succes voor alle dames op het wachtbankje!

11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Pennetje : Dat is toch wel een mooie oploop. Ik zou daar wel blij van worden hoor. Helemaal top !

Pennetje vindt dit leuk.
  12. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Wachtbankiemuts : Hier helemaal niets extras gedaan afgelopen ronde en was raak. Helaas vroeg mis gegaan. Komende tp wil ik wel idd granaatappel sap gaan drinken en warme voeten met deze temperaturen leek me niet zo probleem haha

13. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Parel30 : heel veel succes morgen bij de intake. Laat het vooral over je heen komen. Mijn ervaring is dat het nog al veel informatie is. En stel vooral vragen als jullie die al hebben! Schrijf ze je op des noods. Wij hadden januari intake en maart/april begonnen.

Parel30 vindt dit leuk.
  14. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Heel veel succes morgen!
    Ik ben het wel eens met @Mauzy82 dat het waarschijnlijk allemaal best veel informatie gaat zijn, maar laat dat je er niet van weerhouden om vragen te stellen als er toch nog dingen onduidelijk zijn! Daar is zo'n gesprek voor!

Parel30 vindt dit leuk.
  15. Kiki11111981

Kiki11111981 Bekend lid

3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Succes vandaag met de intake!!

Parel30 vindt dit leuk.
  16. Kiki11111981

Kiki11111981 Bekend lid

3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Ik zie ook wel een duidelijke oploop maar begrijp je gevoel; ook ik ken dat. Een positieve test vandaag zegt niet altijd alles, jammer genoeg. Toch duim ik voor je!!

17. Wachtbankiemuts

Wachtbankiemuts Actief lid

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    En pennetje , heb je weer getest vanmorgen?

18. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Haha, nee! Ik test meestal in de middag, en kwam daarnet thuis uit mijn werk, ging naar de WC.... en tinkelde gewoon rustig in de pot en spoelde door. :eek: Helemaal vergeten dat ik wilde testen, jeetje! :roflmao:

Ik ga kijken of het straks nog lukt, maar anders morgen weer een kans!

Mauzy82 vindt dit leuk.
  19. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ahhh ja dat is me ook al gebeurt. Oops weg plas... haha

Pennetje vindt dit leuk.
  20. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Oh gelukkig, ik ben dus niet de enige! Hahaha! Stond er zelf ook echt even van "...... oeps."

Mauzy82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina