Hai dames! Nou intake was eigenlijk heel ontspannen. Besloten dat we volgende maand gaan beginnen, ben nu net aan het wachten op mijn menstruatie. Hele proces doorlopen en voelde goed. Wel nog de vraag of ik aan een studie wil meedoen, daar heb ik info over gehad en gaat over een andere manier van de embryo zien ontwikkelen. En een andere manier van hormonen toedienen. Daar gaan we even over nadenken! Mag ik dan nog wel in dit groepje? Want begin dan pas in juli daadwerkelijk!
Nou, ben in ieder geval voor nu nog zwanger! Heb er nog een paar druppels uit weten te persen, en het resultaat is prima. Nu kan ik net zo goed stoppen en wachten tot over een week, wanneer ze de bloedtest afnemen op het ziekenhuis. Proberen kalm af te wachten........... want daar ben ik zo lekker goed in! Haha!
Ja hoor, dat kan prima. Je bent niet de enige in het groepje die pas wat later begint/opnieuw begint!
@Parel30 tuurlijk ben je welkom! Klets lekker mee! @Mauzy82 ik mag over een week testen. Voor jou schiet het ook al op! @Pennetje van harte!!!
Had vandaag toen ik moest niezen, echt mega veel bandenpijn. Zo voelde het haha. Herkende het van mijn vorige zwangerschappen. Maarja, kan het zo goed wat anders zijn . Borsten doen ook nog zeer. Lang leve utro!!! Nee hoor, ik ga nergens meer vanuit.
Haha ok maar ik gok dat je morgen wel gaat testen Ik ben zelf ook een test monster ik verbaas me dat ik nog geen hele set heb besteld voor als ik mag testen lol Nee ik wacht tot mijn nod. Dat is 27 juni. Nog 7 dagen bijna aaaaa Ik probeer er niet bij stil te staan Ik voel vanalles maar weet dat dat ook van de utro kan komen Mn borsten doen erg zeer en tepels, ongie gevoel sinds gister, gewoon last van hormonen ofzo. Ik weet dat dat niets hoeft te zeggen daarom Weet iemand hier of vitaminegebruik ook positief effect kan hebben? (Zijn daar onderzoeken van)
Goed teken bandenpijn . Althans als ik voor mezelf spreek. Bandenpijn is het enige waaraan ik betrouwbaar kan weten of ik zwanger ben of niet. Ook utro geeft geen bandenpijn . Dus hoop mag je wel hebben
Utro is echt vreselijk! Blij dat ik er bijna vanaf ben weer, ben aan de laatste 'strip' bezig. Ik hoop dat het getrek aan je banden bij het niezen een goed teken is!
Ik heb alleen maar genoeg meegekregen tot over een dag of twee. Dan is het op, en krijg volgende week pas een bloedtest, dus dan pas gaat het ziekenhuis mee in of ik zwanger ben of niet. Dus ik denk het niet, nee. Vorige keer was dit geen issue met de verse terugplaatsing, want toen werd ik door de Utro heen al ongesteld. Misschien moet ik ze morgen even bellen voor de zekerheid, maar daar zullen ze toch over nadenken in die protocollen, zou je zeggen!
Ja ik zou zeker bellen. Volgens mij hoor je in ieder geval te gebruiken tot je officiële testdag. Bij het ene zkh mag je eerder stoppen dan bij de ander. Zowel bij mijn oude zkh als mijn huidige kliniek altijd door gebruiken tot de 1e echo mocht je zwanger zijn. Zo vroeg stoppen met de utro vind ik wel tricky..
Ja, je hebt ook wel gelijk over bellen. Kan geen kwaad ook toch, om te bellen? Maar ik heb even gekeken, en ik heb nog tot en met donderdagochtend Utro (moet 2 x 2 bolletjes per dag). Dan ben ik er doorheen. Dus dat is sowieso voordat er een test door het ziekenhuis afgenomen wordt, want die doen ze bij ons standaard 15 dagen na TP. Bij mij zou dat vallen op zondag, maar dan doen ze geen bloedafname. Dus vandaar de test op maandag. Als ze altijd 15 dagen wachten tot het testen, maar standaard maar voor X dagen aan Utro meegeven, zal daar wel een reden voor zijn. Maar....... je hebt me wel aan het denken gezet, dus ik ga ze toch lekker bellen morgen haha!